Vapaa kuvaus

Moi, täällä elämää katselee mukava ja hyväkäytöksinen mies. Vapaa-aikani kuluu liikunnan ja ulkoilun parissa. Rakastan hyvää ruokaa ja vaikka viinilasillisella käytyjä keskusteluja. Luonteeltani olen positiivinen ja uusista asioista innostuva.

Etsin ystäväkseni ihan tavallista keskustelutaitoista ja erilaisuuden hyväksyvää avointa naista, kenen seurassa voisin viettää aikaa tytöksi puettuna ja meikattuna. Haluisin päästä opettelemaan tyttöjen juttuja ja tapoja ihan vaan kaveri pohjalta. Ikäsi, tai vaatekokosi on minulle merkityksetön. Osaat kuitenkin olla ankara ja ojentaa minua tarvittaessa. Sinun ei myöskään tarvitse olla naisellisimpia naisia, tai osata mitään ihmeellistä. Minäkään en osaa. En meikkaa, enkä ole sukupuoltani vaihtamassa, vaan haluan yksinkertaisesti tehdä ja kokea jotain erikoisempaa. Voisimme mennä ulos kävelylle, kahville, tai vaikka sovittelemaan naisten vaatteita ja asusteita, sillä rakastan sellaisia isoja naisten villahuiveja, joita voi syksyisin ja talvella käyttää.

Jos viestikiintiösi on täynnä, voit lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Etsin siis ystävää, parasta kaveria, enkä seksi-, tai parisuhdetta

Aloituksia

9

Kommenttia

4

  1. Neitoseuraa etsimässä

    Olen rento ja rehellinen kolmekymppinen mies, ja toivoisin löytäväni ystävän ihan tavallisesta jokseenkin iloisesta ja t
    Elokuva-
    0
    92
  2. Uusia ystäviä etsimässä

    Hei, Olen kolmekymppinen mies pk-seudulta etsimässä ystävää ihan tavallisesta naisesta. Haluaisin, lähteä yhdessä sovitt
    Elokuva-
    0
    56
  3. Tyttökaveria uudeltamaalta

    Hei, löytysikö täältä sitä parasta kaveria kenen kanssa mennä kahville, kauppaan, tai tehdä muita kivoja asioita tyttöje
    Elokuva-
    0
    62
  4. Uutta ystävää etsimässä

    Heippa.. Olen kolmekymppinen mies ja kaipaan elämääni mukavaa naista, tai vaikkapa naisporukkaa joka haluaisi tehdä min
    Henkilökohtaiset
    0
    55
  5. Uusia ystäviä Helsingistä!

    Heippa! 35 vuotias mies etsii seuraa mukavasta ja luotettavasta neitokaisesta, kahville, shoppailemaan yms. Haluaisin ko
    Elokuva-
    1
    192
  6. Naisystävää

    Haluaisin tavata mukavan aikuisen naisen kenen kanssa voisin viettää aikaa naisena. Löytyisikö innokkaita auttajia täält
    Elokuva-
    1
    179
  7. Roolipeliin

    Hei kaikille kiinnostuneille neitokaisille! Haluaisin leikkiä roolipeliä, jossa olisin laitettuna naiseksi yhden kahd
    Henkilökohtaiset
    0
    100
  8. Naiskaveria PK seudulta

    löytyisikö täältä mukavaa yli 18v naiskaveria joka voisi luonaan auttaa ja opettaa minua 30v miestä pukeutumaan ja meikk
    Elokuva-
    1
    235
  9. Haussa avointa ja mukavaa neitoseuraa!

    Olen rento ja rehellinen kolmekymppinen mies, ja toivoisin löytäväni iloisen ja tyttömäisen naisellinen ystävän jonka ka
    Elokuva-
    3
    221