Vapaa kuvaus

►Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää mitä onni on.
►Onnea ei ole se, että saa jotain uutta, vaan että ymmärtää mitä jo omistaa.
►Onnea on oppia ymmärtämään, mitä haluaa ja mitä tarvitsee.
►Onnea on ymmärtää tarjolla olevat mahdollisuudet.
►Onni ei ole tasaista tietä, vaan kykyä edetä miellyttävällä tavalla tässä erämaassa.
►Onnella ei ole huomista päivää. Onnella ei ole eilistä päivää, se ei muista mennyttä, ei ajattele tulevia, sillä on vain nykyisyys eikä sekään ole kokonainen päivä, vaan silmänräpäys, tämä hetki, juuri tässä.
.
Olen akateeminen yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut perheellinen nainen.
►📧 mspundit[at]hotmail.com

Aloituksia

315

Kommenttia

2476

1. Sä olet niin tyhmä tyyppi ettet edes tajua etkä ole kaikkien näiden viestien jälkeenkään ymmärtänyt, että mä en ole kertaakaan povannut tai luvannut nousua. Voit rauhassa tarkistaa mitä olen kirjoittanut. Minä en tee tuon kaltaisia ennustuksia.
    .
    Joskus olen myöntänyt, että todennäköisesti hinnat hieman laskevat, mutta olennaista on, että pienellä laskulla on kannattavampaa yleensä omistaa oma kuin asua vuokralla (asunnosta ja sijainnista toki riippuen). Tähän saakka minun arvioni ovat olleet jotakuinkin oikeassa ja sinun lapselliset huutelusi hehtaarikaupalla väärässä.
    .
    Tilastokeskus, Suomen pankki ja Maanmittaustoimisto. Näiden tahojen tiedot osoittavat huutelusi täysin paskapuheiksi.
    .
    Et voi väittää ettetkö olisi kirjoittanut omaisuutesi arvosta ja tekemistäsi asuntokaupoistasi keskenään ristiriitaisesti eli kirjoituksesi eivät ole totuudenmukaisia. Koulutuksestasi et ole tiettävästi maininnut sanallakaan etkä vieläkään väittänyt, että sinulla oikeasti olisi jotain koulutusta. Voihan jopa olla, että et ole koskaan mitään tutkintoa suorittanut loppuun.
    .
    Kanadastakin haaveillit onnelana, vaikka oletan ettet tiedä Kanadan maahanmuutto-ohjelmastakaan mitään muuta, kuin olet kenties MV-blogista tai hommafoorumilta lukenut. Sinun yleinen tiedon taso on kertakaikkiaan aika vaatimaton, mutta suu on suuri kuin valaalla.
  2. Paitsi että Whoknowssilla ei kaikesta päättäen ole mitään erikoista koulutusta. Kirjoitustensa perusteella on mahdotonta saada tukea tuolle kuvitelmalle. Kerskuu miettineensä asunnon ostamista 18-20 -vuotiaana - opiskelijat eivät asuntoja ostele. Sijoitustoiminnasta ja rahoitusmarkkinoista ei tiedä maailmaa rajatusti nähneenäkään mitään.
    .
    Vaikuttaa onnenkantamoisella elämässään edenneeltä houkalta, joka jälkeenpäin kuvittaa elämäntarinaansa uusilla kuvilla ja liimaa vanhojen kuvien päälle uusia kiiltokuvia: "Minä en ostanut asuntoa 1988-1990, vaikka ikätoverini ostivat". Väite ei ole totta, koska oli nuori 18-20 vuotias, eivätkä hänen ikätoverinsakaan ostaneet asuntoa. "Myin asunnon kuplan huipulla 2013". Myi asunnon, koska jäi työttömäksi eikä työmarkkinoilla ollut ilmeisesti enää kysyntää hänen osaamiselleen.
    .
    Yhdessä vaiheessa on melkein miljonääri, kun omaisuusarvoja venytetään ylöspäin 43-vuotiaana ja hetken kuluttua kerskuu 44-vuotiaana olevansa multimiljonääri ilman ilmeisiä tuloja. Tässä hän kehuu olleensa miljonääri jo 40-vuotiaana DDD:
    .
    Omaisuuteensa kuuluu väitteidensä mukaan (kerrostalokaksio ja puolen miljoonan euron vene). Omaisuuden kokonaismäärä siis riippuu vahvasti näiden arvostamisesta ja siitä näistä myydessä saa.
    .
    Kovasta yksinäisyydestä ja itsetunto-ongelmista kärsii jossain Espanjan saarilla. Ei enää maistu cerveza, ei kiinnosta enää elähtäneen ja ylipainoisen latinokisun seura, vaan käyttää aikansa suoli24 saasteessa DDD:
  3. Julkisen sektorin palveluksessa on aina ollut eräänlaisia "tempputyöllistettyjä". Jos henkilö ei ole työnhakija eikä hae työtä, häntä ei voi laskea työttömäksi. Minä en ole myöskään kirjoittanut, että Suomessa olisi työvoimapula.
    .
    Elokuussa työttömiä oli yli 380.000. http://www.hs.fi/talous/a1440476485200
    .
    Huomaan sinun kärsivän viharyhmien kannattajalle tyypillisestä syndroomasta: jos "media" - mikä ihmeen media? ei sano, sitten sen täytyy olla juuri toisin päin.
    Tämäkin Ku Klux Klan mies oli sitten varmaan maahanmuuttaja, kun jutussa ei sanottu miehen olevan etnisesti suomalainen?http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443496468927.html
    .
    Käänteisesti samaa logiikkaa käyttäen voisi sanoa, että koska media ei ole sanonut että Halla-Aho ei ole Ufo, hänen täytyy olla ufo.
    .
    Sisälukutaidossasi olisi parantamisen varaa.