Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
erkki.ruuska
profiilit
erkki.ruuska
erkki.ruuska
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"eipä+ole+intiassa+muuallakaan+mitään+ongelmia"++-+mihin+tuo+tieto+perustuu+!+
JOS+nyt+puhutaan+matkailusta,+onhan+Intia+vertaansa+vailla+kohde+!+Sitä+ei+pidä+eikä+voi+verrata+mihinkään.+Todella+halpaa,+mulla+hostelli+ja+3+ruokaa+/pv+530+inr+!!!++ihmiset+ystävällisiä/+auttavaisia+(-+hyvällä+tuurilla,+huonoakin+on+),+nähtävää+paljon,+tässäkin+vaan+-+kaikkea+ei+haluaisi+nähdä.+Malaria+tapauksia+pari+mun+ystäväpiirinssä,+siihen+estolääkitys++??+vähän+mielipiteitä+jakava.+Rokotukset+kuntoon+jos+pitempään+aiotte+olla.+Kulkukoiria+melkoisen+paljon,+kaikki+ei+ihan+"kilttejä".+Skootterilla+hyvä+liikkua+(ei+mitään+mopoja,+kulkee+120km/h,+vaikka+vuokrataan+ilman+mp+korttia+)
30.11.2018 16:44
Näkyy juu selkeästi turistikauden loppuminen. Baarien ja hotellien porukat myötää jo odottavansa lomaansa. Hotellimme (perhehotelli) henkilökunta tuntui olevan aina töissä, päivällä joku hävisi 1-2h nukkumaan. Suomen hyvää kesää vastaavaa, illat aika viileitä, meressä usein melkoinen aallokko
15.02.2016 13:33
"karvakäsien kopsittaviksi" ??? Minkähäntakia matkailu JA nimenomaan TOISTEN matkailu, aiheuttaa moisia kommentteja.
MINULLE Turkki, Kreikka, Italia ja Espanja ovat matkakohteita syksyn pimeydessä siaintinsa takia - lentomatka turkkiin 4h. MINUA ei yksikään "karvakäsi" ole kopsinut, nähtävää ja aurinkoa on paljon. Hyviä matkoja jokaiselle - OMAAN mielikohteeseen
10.10.2014 11:46
Kuulehan nyt, tässä sulle rautalankaa. En ole euroakaan käyny pyytämassä sossusta tai muualta. Enkä mene. Elän vaimon palkalla evp Suomen kansalainen. Minä maksan itse kaiken. Ruuan ,vaatteet, sähkön, veden, vakuutukset, kiinteistöverot, yms.yms. Sun on aivan turha puolustella noita pakolaisia. Laittais Tarja ja Amerikkalaiset niidenkin asiat kuntoon omassa maassa. Somalien merirosvouskin 2000 lukua eletään eikä näitäkään saada kuriin.
Tosiaia on että Suomalaiset poliitikot on omaa etua ajavia ja omien sidosryhmien etua ajavia. Kansa maksaa. Meiltä riittää satoja miljoonia avustuksia ulkomaille. Afkaanitkaan ei teitä tähtäimiensä edessä kunnioita, vaikka kuinka työnnätte sinne rahaa. Suomessa ei riitä rahaa hoitaa oman maan vanhuksia.
03.12.2009 14:49
1 / 1