Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

2

Kommenttia

1277

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Minä puhun liikaakin yksityisasioista + mitä tulee töihin ja esimerkiksi tänään Pohjois-Karjalan Käräjäoikeudessa vastaajana itse itseni lakimiehenä. Osaavathan he laskun kirjoittaa, tietenkin! Asianajajan nimikettä en saa käyttää itse, Syyttäjä oli asiaani ajamassa, ja se on virkatehtävä. Case closed tähän 22.10.2025 Joensuun käräjäsali, tai ei ole tietääkseni vielä päätöstä tehty. tai voi ollakin jo, ilmaisin kyllä, että en toivo jatkuvan, että sähköpostiyhteys. Teen palveluksen itse uhrina, että puutun asiaan. Kerron sen tietyille lähipiiriini kuuluville ihmisille. Maailmalle ei pidä eikä vaitiolovelvotteiden puitteissa kiinnostakaan kuin esimerkkinä ehkä toiminnan saatavuuden nopeudesta, toimintavalmiudesta ja oikeudellisen käsittelyn oikeudenmukaisesta toiminnasta. Omalta kohdaltani kiitän erityisesti Ensiapuryhmän ambulansseja. Sekä poliisin partioita (rattijuopumuksen vuosia sitten laskettakoot tyhmyyteen + ne muut ampuma-ase -caset joihin lapsesta asti olin tottunut, että niitä oikein maatiloilla näyteltiin hirsitalojen seinillä ylpeinä. Niin, tuo Pre Paid Visa on ihan käteväkin. Heti saat käteen päivärahoista ja kulukorvauksista. Aika nopea: istunnon aikaan se on jo valmis käytettäväksi. Kiitän tässä vaiheessa Pohjois-Karjalan Käräjäoikeus (en puolestani manipuloi tuomaria, nainen puolelleni, mutta no sanon sen: kuka valehtelee valaehtoisesti oikeudessa, niin siitä voi seurata aika kovakin rangaistus sekä oikeudesta piittaamattomuus + ihmisten terveys ja turvallisuus. + toivottavasti pyrimme oikeudenmukaisiin päätöksiin + että ongelmissa olevat löytävät kukin oman tiensä jengisotia ehkäisemään. Niitä olen erimaissa nähnyt monta. En puhu tällä kanavalla. kerron sitten kun on todellista kerrottavaa. Köyhänä melkein kun taas tässä elän, niin eivät nuo maailman talousihmiset yksinkertaisesti ymmärrä tätä, mitä kerron täältä Pohjois-Karjalasta. He eivät ole kokeneet pimeässä lumisessa metsässä kalastusta ja nuotiolla kalaa paistaen + untuvamakuupussit. Ei he eivät ymmärrä sitä.
  2. Enhän minä teille juorukelloille ollenkaan kerro, että mikä liikevaihto milloinkin sattuu olemaan. Järjetön olisin, jos tänne varsinkaan laulaisin. Se on oma asia maksaa ennakot ja sotut. Sehän on siitä kiinni, että kuinka business yleensä myy. Kai nyt jokainen vähänkin jotain älyävä tämän asian tietää? Niin, sitä aioin sanoa, että tällä kanavalla tai millään muullakaan on RIKOS toisesta henkilöstä lausua henkilönä nimeten haittaavia asioita toimeentulon ja julkisen maineen suhteen. Poliisi ei jaksa tutkia tätä asiaa. Minun itse pitäisi esittää todisteet oikeudessa ja nostaa syytteet. En kuulkaa jaksa. Ja jos jaksan, niin se maksaa, ja paljon.