Kontiolahti, kansainvälisyys, alueellisuus ja paikallisuus

Aihe meni yhteiskunta-osioon laajemmin; hyvä niin, että tietävät, mikä oikea ilmapiiri täällä on. Kateus ja viha tappaa kaiken. Kai tiedätte sen? Ette ole oppineet elämän perusasiaa. Saatana teitä riivaa. Mitkä ovat uramahdollisuudet Kontiolahdella? Peruskoulun ja lukion jälkeen väistämättä maailmalle lomps! Sama työelämässä laajemmin vielä. Täytyy olla valmis matkustamaan ja hallita etäjärjestelmät kuin vettä vaan. Kielitaito monipuolisesti kaikkea muuta kuin levveetä savvoo. Tämän päivän yhteiskunnassa korpeen jäät, jos se on valinta.

36

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pääsiäiseä voit lukee raamattuu lopun ajat nähtävissä käyvät kö ne siinä kys?

• Kyllä. Harmagettonin aikoja elämme ja todistamme se todeksi. Onko niin, että maapsllon sivilisaatio tuhoaa koko elämän tältä planeetalta. Kotimme tuhoutuu. Kulttuuria ei sitten yksinkertaisesti ole. Ikävä on Japaniin, onko Brasiliaan? Niin no... Yleensä maailmassa, maailma on koti. Jos pääsisin liikkumaan avaruusaluksissa, niin Universumi yksinkertaisrsti on koti. TESLA. Elon Musk tuntee kyllä minut.

• Anonyymi00002

Ja maailmalta pitäisi päästä poiskin, mieluiten ei kuitenkaan konsulikyydillä...

• Anonyymi00003

Minä rakastan valaistuneita ihmisiä jollainenreissumies75kin on,
        Kun on reissannut osaa suhtautua etäjärjetelmiin ja lukea raamattua.
        Kontiolahti on loistava paikka urautua.
        Matkustusvalmius (passi) on ehdoton edellytys ja tarvitaan vain sponsori tai perintörahaa.
        Pohjois-Karjalaislla kielitaito ei ole levveetä savvoo vaan täällä useimmilla on ainakin erinomainen Venäjän kielen taito.
        Samoin germaanisten kielten perusteet ovat hyvin hallussa tack för kiitos pakkoruotsin (tvångssvenska).

• Anonyymi00005

Ei ole enää mitään konsulikyytejä.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinä et tiedä yhtään mitään, mitä perustuslaissa yleensä lukee, ja jos on lääkäron määräys kotiutua! Toki olisin voinut jäädä Madridiin. Mikäs siinä. Saikulta antoivat metrolipun konsulaattiin ja hoito-ohje kotipaikkakunnalle. No mitä tuumi Tikkamäen päivystys hengenvaarallisesta verenpurkaumasta ja infektiosta plus hypotermiassa menin päivystykseen suoraan rautatieasemalta ja Barcelonan lennolta. Jätettiin hoitamatta rspanjalaisesta lähetteestä välittämättä. Pakkaseen Suomeen kesävaatteissa, näet laukkuni varastettiin Madridissa. Voi jumalaita, että hypotermia tuli, kun Helsinki-Vantaalta rautatieasemalle menin. Onneksi edes oli viltti, jpnka Batcelonan lentokentän aulassa yksi nainen ystävällisesti lahjoitti.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Ole sinä hiljaa, kun et mistään mitään ymmärrä. Tajunnantason spektri ei kovin korkealla ole kyllä, mutta osaat vielä nettiä käyttää kommentoidsksesi.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä rakastan valaistuneita ihmisiä jollainenreissumies75kin on,
        Kun on reissannut osaa suhtautua etäjärjetelmiin ja lukea raamattua.
        Kontiolahti on loistava paikka urautua.
        Matkustusvalmius (passi) on ehdoton edellytys ja tarvitaan vain sponsori tai perintörahaa.
        Pohjois-Karjalaislla kielitaito ei ole levveetä savvoo vaan täällä useimmilla on ainakin erinomainen Venäjän kielen taito.
        Samoin germaanisten kielten perusteet ovat hyvin hallussa tack för kiitos pakkoruotsin (tvångssvenska).

Niin, olen toki raamatun lukenut, juuri äsken mormoniseurakunnan lähettiläät kävovät kylässä ja näkemyksemme ovat hyvinkin paljon samoja, mutta henkilökohtaisesti sanon, että Universumin yhteys on vain valituille suotu, joskin tehtävä on se jakaa ihmisten kesken. Kuten kukin on valmis. Moni meistä ei ole, tai ymmärtää täysin väärin. No, Jesuksen kristuksen sana? Tietenkin armo meille, että hän eli ihmiselämän. Niin, Mikael on minun toinen etunimrni, ja se tarkoittaa myös arkkie krli Mikaelia. Tehtävö maan päällä kohdaltani on jo pian ohi. Vìimeiset elinvuodet? Olen eri tehtäviä henkeni uhalla suorittanut, ja niihin kysytään ihan milloin vaan, että joku työttömyyspolitiikka on minulle muodollisuus perustoimeentulon varaisissa elämäntilanteissa.

• Maailmalta pois on hankalampi kysymys. Mihinkä tähtijärjestelmään kyyti lähtee? Plejaidit, kiitos! Astukaa alukseen. Minullehan maapallolla on lähes ihan sa.a, missä palloilen. Mihinkäs seuraavaksi lähden? Järjestelykysymyksistä jos joku valittaa, niin muistakaa, että rahan siirto aina kiertää takaisin valinnan mukaan. Jos lentoyhtiövalintani on Finnair, niin se raha tulee Suomeen pääosin. Jos valintani on joku toinen, niin luultavasti olen myös itse töissä siellä. Ja mitä verotukseen tulee, niin Suomessa jokaisrsta kulutustuotteesta msksat veron kantaen ulkomaankin ansaintaa bruttokansantalouteen vaihtotaseena plussana.

• Anonyymi00018
        reissumies_vm75 kirjoitti:

Ole sinä hiljaa, kun et mistään mitään ymmärrä. Tajunnantason spektri ei kovin korkealla ole kyllä, mutta osaat vielä nettiä käyttää kommentoidsksesi.

Kuuhunko
        läks tuparit ois tullu hala vemmaks sorbusta ois otettu .

• Anonyymi00004

Eikös sulle tullut jo määräys hakea vähintään 4 työpaikkaa että tuet säilyy? Kuntouttava työtoiminta vois olla ihan hyvä vaihtoehto saahan siitä vähän rahaakin.

• Niin, siis enköhän tämän päivän elä ihan palkkarahalla? Ja mitä se tälle palstalle yleensä kuuluu. Työllisyys ja työttömyystilanne nyt on meillä joillakin yhtä vatvomista ja aivan hitosti ylimääräistä työtä. Sylkekää siitä, jps kykenette yleensä maailman kiertämään! Minä olen sen tehnyt kaksikin kertaa, vielä hengissä. Ihme kyllä. Oletin jo kuolevani. Ei, kyllä erikoiskoulutettu taistelija selviytyy, ja kokee vaan lisää.

• Kuntouttava? Vittu monä komrnnan kuntoutusta sikhen malliin, että aitojen läpi juostaan tarkistuspisteille hiki päässä. Tiedätgekö, mitä tarkoitan? Minulla matkoilla arkipäivää laukkujen kanssa.

• Kuka anonyymi lienetkin, niin kommentointi osittaa vähäistä älykkyyttä ja yhteiskunnallista kokemusta ja ammattitaitoa. Henkiökohtaisesti toedän, kuka olen. Kunnallisesti palvellut ja monessa valtiossa palvellut. Kyseenalaistaminen tulkitaan jopa niskuroinniksi ja väörien ilmiantojen tekemisiksi. Hyvällä yritän sanoa, mutta näitä on jp turhaan käsotelty tuomioistuimissa. Önpahan poliisille mielenkiintoizta tekemistä. Sen resurssin voi ohjata järjestäytyneen rikollisuuden ehkäisyyn.

• Anonyymi00021

Mitä töitä sula tarjola jos tar vihet rokka jo sano aikonaa hyvee miestä. konsultoi

• Niin mitäs vikaa siinä on, jos on pari päivää duunissa konsulaatissa ja saa siitä avustusrahan ja ei se Ulkoministeriö välttämättä maksa lentoja, jos et ole virassa. Ja miettikää sitä, että virassa ollessa kukaan ei kyseenalaista matkoja. Yksityisenä vastuu on omasta selkänahasta pois aina. Ette ole perehtyneet hallintosääntöön niin yhtään. Vai väittääkö siellä kuka jotain muuta, mitä virkakokemuksesta tiedän ja olen kokenut? Kansainvälinen työ? Vetäisitte lippaan ja kiittäisitte! Rohkeudesta! Hymy hyytyy, jos ja kun ediinnytään edustustilanteissa.

• Anonyymi00006

Nyt nukkumaan ja aamulla töihin muuta neuvoa ei tule!

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä joku anonyymi on neuvomaan yhtään ketään? Riviin järjesty!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Uni keko ylen katottu kanto se rein kaataa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Uni keko ylen katottu kanto se rein kaataa.

Hyvä työn antaja kun käy töin herätelemässä,

• En todellakaan kerro kaikkea, kuinka olen eri joukkueissa ja yksin paljonkin taistelijsna selviytynyt. Minulla on ehkä yksi erakkosopimus USA luvassa. Sinä aikana yksin voin kirjoittaa kirjan englanniksi. Ja olen vsrma, että siitä tulee Best Seller. No jaan videiota ja kuvaa nytkin + kun on jptain kpkemusperäistä toimitettavaa, niin kuvaan.

• Anonyymi00007

Onneks on ikää niin ei tarvii työkkärissä jonotus lappuu käydä ottamassa lääkäriin pääsy ei heleppoo onhan niiä vale lääkäriäkin ristin tiekää ei helppo kulukusta puoskaria on matka varrella hepre joo jos tajuaa iso apu!?

• Anonyymi00008

kommentoit että saatana riivaa täällä ihmisiä. pakko ajatella samaa koska mikään muu ei selitä selkäänpuukottelua, suunnatonta vihaa ja kateutta. tässä maakunassa moni nauttii toisen ihmisen tuhoamisesta. muualta tänne muuttaneena pitää sanoa että yhtä pahuutta on tämä maakunta. kehenkään ei voi luottaa ja aina puukko selkään tulee

• Anonyymi00009

Kiteytettynä yhteenvetona mitä muuta voi sanoa? Kaikkialla maailmassa ja paljon rankempana se näkyy ja on joutunut suojautumaan oikrasti, kuten sotilaskoulutuksessa opetetaan, ja kentällä olet kokenut taistelija, et alokas missään nimessä. Uskonnollinen käsitykseni nuorena oli ateismi. Elämää nähneenä ja henkiset ominaisuudet en voi ajatella edes niin. Mitå pahuuden voima tarkoittaa ja onko Saatana, Lucifer totta? Kyllä valitettavasti on. Se yhteys ja ilo elämästä, mitä lapsena ja aikuisena voimme yhdessä kokea, on lahja meidän elämässä.

• Anonyymi00010

Minä siis lausuin tuon, ja ystävieni kanssa jaamme samansuuntaisen näkemyksen. Henkilökohtainen sanomani on tiedusteleva asenne: mitä kokemuksia kenelläkin on? Se on luonnollinen elämä ihmiskehossa.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä siis lausuin tuon, ja ystävieni kanssa jaamme samansuuntaisen näkemyksen. Henkilökohtainen sanomani on tiedusteleva asenne: mitä kokemuksia kenelläkin on? Se on luonnollinen elämä ihmiskehossa.

Kirjautuminen ei mene nyt läpi. No, olen minä reissumies_vm75. Kiva nainen sattui kaupassa. Vantaan Aleassa viimeksi tammikuussa vastaava. Sanoin hänelle: "Tiedätkö mitä, terveisiä Brasiliasta. Kolme kuukautta olen ollut lentotehtävillä puolet Maailmaa ja meinasin kuolla. Pariisissa ja Madridissa sairaalassa."

• Anonyymi00011

Kylläpä taas keskustelijoilla kuluu viinaa ja psyyken lääkkeitä... Jutut sen mukaisia.

• Anonyymi00012

Tarkoitatko reissumiestä?

• Niin suhteestani Espanjan prinsessa Leonoriin. Väärää tietoa nyt on levitelty. Siis olemme henkilöystäviä ja virkakollegoita keskenämme. Miksi menin Pariisista Mazridiin suoraan Ulkoministeriöön ja diplomaattiauto Atochasta poimi kyytiin? Kuten sanoin, tiedotus kuninkaallisista tapaamisista ja myös Suomen Ulkoministeriö on operatiivosesti aina salainen, mutta julkinen tiedotus ajatellen yleisön valmiusolosuhteita. Ihan sama tämä drooni-juttu. Vatautumisesta Ilmavoimat ja poliisi ohjeistaa asukkaita.

• Puhelimella aina noita kirjoitusvirheitä, pahoittelen.

• Anonyymi00014

No tuota... Vai niin.

• Anonyymi00015

Kylläpä taas hihna luistaa pahasti...

• Anonyymi00016

Siirappia

• UUSI

Kerron tässäTikTok -julkaisussa, joka suomeksi menee ympäri maailmaa kunnallishallinnon alasajosta vuodesta 2009 tähän päivään saakka. Ja sitten kun yhdistwtään valtionhallinnon kuluneen kauden ja jo aiemmat hallitukset toimenpiteet, niin siitä repikää. Onko edes päätäntävaltaa yhteiskuntapoliittisesti? Haarniskat päällä ei ylpeillä. Millä hiton mittarilla tämä muka on onnellisin kansa? Brasiliassa rikollisjengien keskelläkin olin onnellisempi. Ilman matkavakuutusta tosin ei sairaalaan mitään asiaa. Reseptin kirjoittamisenkin maksat vähän kovemmalla hinnalla heti. Niin se video: https://vm.tiktok.com/ZNRXayXun/

• Anonyymi00022
      UUSI

Jaa että haaviston brasila pekkas päivii.

• Anonyymi00023
      UUSI

Reissutessa voi olla tunteelinen va ei sielä tunteila eletä tarvii hk-sinistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      192
      4436
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4351
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      62
      2350
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2301
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2214
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1856
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1497
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1308
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1298
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1179
    Aihe