Vapaa kuvaus

Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!

Aloituksia

71

Kommenttia

193

1. Ylettääkö?

Välttämätön yhtiö, joka ei keinoja kahtaa, esim. kameramiehiä vähentämällä.. Rakastelkaamme ja nauttikaamme seksin riemu
    Maailman menoa
    0
    48
  2. Lääkärit niin sanotut osa 2

Oliko todella tarpeelinen tuomio "ystävälliselle" ei lääketieteen lukijalle, vain itse oppineelle, kuten monet muutkin k
    Maailman menoa
    0
    44
  3. Mikä hemmetin ratiolinja 400 000, ja vuoden päästä tuplaten, kun 550 ajaa

ilmaiseksi, siis jo kehitetty reitti Itäkeskus- Espoo. Nyt on pilkottu useita teitä Helsingissä, ja liito-oravat maksav
    Ajoneuvot ja liikenne
    2
    44
  4. Pohjois epäkorean

johtaja Kim pong ping saa syövän kun vieraili mukamas etu ja rintamassa. Mikään valtio, ei edes Kiina, joka on Pohjois.
    Maailman menoa
    1
    43
  5. Haluan antaa naislle useasti orgasmeja

Minä olen oppinut pidättelemään omaani, mutta olen saanut myös kuulla rakastelujen jälkeen, että miksi et päästä. Olen k
    Suhteet
    0
    39
  6. Kuka pärjää noin 800 ekun eläkkeellä ilman leipäjonoja kun KELAn normit ylittyy

ja aina tulee kielteinen päätös, vaikka maksan vuokraosuuteni, sähköt, lääkkeet, lipun, puhelin maksut jne. Eikä sosiaal
    Yhteiskunta
    0
    38
  7. Mutta miljoonia

maailmassa työkentelee vapaaehtoisesti kyseisessä ammatissa, ja useat maksavat vielä veronsakin valtiolle..
    Maailman menoa
    0
    35
  8. SDP:N Rinne kuin haamu

Antti Rinne ei kestä edes puheenjohtajana, koska hänelle on tehty vakavia kirurgisia toimen piteitä, jossa happivajausta
    Yhteiskunta
    0
    32
  9. KELA ei osaa

käsitellä edes bussikorittien vammais vähennuksiä, saati suomalaisten, ulkomaalais taustaisten mitään tukia. Kiitos vaan
    Yhteiskunta
    1
    32
  10. Ei kai kukaan suomalainenkaan halua ISIS naisia tänne,

tai mikään muukaan valtio ole ottamassa heitä, ja kustantamaan matkat, lennotkin. Lähtivät islamin "pyhättöön." Heidän v
    Yhteiskunta
    0
    31
  11. Kun SDP oli hallituksessa

jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä
    Yhteiskunta
    0
    28