jariraita
![]()
Jopas on aikaa kulunut, kun ensi kertaa avasin tämän sivuston. Tämä taisi olla nopein ja fiksuin uusiutuminen Suomi24:lla. Niin, minä sitten tykkään kovasti luonnossa samoilemisesta keväällä ja kesällä. Naisen kanssa myös talvisin, makuupussikin mukana kun on.. Paljon tarpeellisia pikalinkkejä, joista valita... Pidän hyvästä musiikista, en sen kummemmin erittele, koska kaikkihan kuuntelevat hyvää musaa, omasta, tai mielistelevän uuden kaverin mielestä. Olen myös sairastanut vesirokon lapsena, ja leikkinyt piilosta. En kuitenkaan silloin, kun sairastin vesirokon, leikkinyt piilostakaan, jos ei peiton alla olemista lasketa. Nykyään käyn töissä, ainakin pomoni mielestä. Minusta tuntuu kuitenkin, että vietän töissä suuren osan päivästäni, en sairasta vesirokkoa, saati leiki piilosta, pomonikaan kanssa, joka on naiseni, ellei peiton alla olemista lasketa.. Hyvää tätä vuotta, kaikille!
Aloituksia
71
Kommenttia
193
Kuten kaikki, tai ainakin
yhä suurempi osa suomlaisista äänestävät perussuomalaisia. Äskettäin mietinkin ett mikäs liputuspäivä tänään on. Tuli va082Puuttokoon
tai olkoon muuttumatta SUOMEN kansa. Eiköhän täälläkin olla jaariteltu tarpeeksi, tai ei, miksi somalitkin ovat turhia t081SDP:N Rinne kuin haamu
Antti Rinne ei kestä edes puheenjohtajana, koska hänelle on tehty vakavia kirurgisia toimen piteitä, jossa happivajausta081Kun SDP oli hallituksessa
jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä080Soinista tulisikin
erittäin hyvä ja kansanselkokielellä ymmärrettävä pressa. Ainakin puhuu asiaa, vaikka kaikkea ei voikkaan vieläkään ääne077Rasistinen s-postin ongelma
Alkaa jo minuakin potuttaa, kuin myös "jyväs kyläläiset" raiskaamattomat, pirttihirmut, pakolaiset jne. Kunnon seksistä076Minäpä lähden
aamupaskalle,koka aika rientää ja tulipa luetuksi taasen "kivoja" ulosteita ja valituksia.... Päivän jatkoa kaikille.075Somalilta lopetetaan säkönkäyttö,
kun ei meillä ole ehkä varaa edes omaan sähkölaskuunkaan. Vaikka banaaneita ei ole kaikkia lastattu laivaan, somput tule075Ylettääkö?
Välttämätön yhtiö, joka ei keinoja kahtaa, esim. kameramiehiä vähentämällä.. Rakastelkaamme ja nauttikaamme seksin riemu063Lääkärit niin sanotut osa 2
Oliko todella tarpeelinen tuomio "ystävälliselle" ei lääketieteen lukijalle, vain itse oppineelle, kuten monet muutkin k061Mutta miljoonia
maailmassa työkentelee vapaaehtoisesti kyseisessä ammatissa, ja useat maksavat vielä veronsakin valtiolle..051