jouduin tekemään, kun olin työtön, niin 6€ päivässä, että ei tulisi karenssia. Aamulla aikaisin matkaan, ja iltapäivällä kotiin, eli noin 8 tunnin työpäivät. Eihän se riittänyt edes työpaikkaruokailuun. Ehkä kahvin sain ostetuksi, että kiitos SDP:lle. Nyt tänä päivänä kiista alle 20 työntekijän firmasta. Mitä sellainen pien yritys voi, jos joku, tai jotkut ovat poissa sairauslomalla, tai muuten vaan menevät kuten huvittaa. Minäkin kuulun liittoon PAM, ja turha elvistellä SAK:oon, tai muiden liittojen ajamaan Suomea taas perikatoon. Ei isot yhtiöt kärsi muutamista sairauspäivistä, mutta jos ei saa tehdä työtä/ ylitöitä, niin haistakaa itsenne Liitot, jotka häiritsevät meitä työläisiä. Ilman ylitöitä ei saa ostovoimaa tarpeeksi, ja osaavat työntekijät, eli me, tai minä voin ottaa sairauspäivärahaa, kuten Vihreiden "pomo." Lentokoneen kaappauksesta, ainkin minä olisin saanut vankila tuomion. Nyt en äänestä Vihreitä, SDP:tä, Kokoomustakaan, en Keskustaa, vasemmistoa, Perussuomalaisia.....
Kun SDP oli hallituksessa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497