seahawk

ITSENSÄ TUNTEVALLE... 1. KETÄ ON VANNONUT ETTEI TUU KOSKAAN TÄNNE... Moi ! olis täysin vapaa, keskustelukykyinen, miehekäs mies, hellä ja herkkä, hauska ja sivistynytkin, ei mikään sähläri tai säätäjä, liikkuva ja kokkaava. Omat hampaat eikä tupeetakaan... Mikäli sulla jotain samoja ominaisuuksia, toi miehekkyys pois lukien, otappa tärppi... harvoin tarjolla hah ! Kuva tulee kun saan toimeks.
Suosikkibändit/artistit: Lähes kaikkiruokainen...
Lempikirjat: Papillon
Vapaa-aikanani: ulkoilu, veneily, rullailu, sienestys, rullailu ym. liikkuminen
Kotieläimet: koira
Parhaat matkakohteet: lämpimät maat ja kaupunkilomat
Ruoka & juoma: hyvä ruoka ja viini
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Työskentelen: maanrakennus
Ase tai siviilipalvelus: niinisalo
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: En oikein tiedä
Email: [email protected]
Aloituksia
5
Kommenttia
1
Aikuinen mies joka haluaa vastuulliseksi isäksi.
53v. Mies haluaa isäksi. Olen elänyt perhe arkea suurimman osan aikuisikääni. Kasvattanut 5.lasta parissa pitkässä suhte349Aikuinen mies joka haluaa vastuulliseksi isäksi.
53v. Mies haluaa isäksi. Olen elänyt perhe arkea suurimman osan aikuisikääni. Kasvattanut 5.lasta parissa pitkässä suhte063Puhelinmyyntipetokset
Olen ollut yrittäjänä n.20v. Läpeensä kyllästynyt puhelinmyyntiin. Viimeksi: MEDIALUOTSI OY:n petoksiin. Laskuttavat j1213TUULIA ! Anttonissa UV. aattona.
Nähtiin tiskillä, sinä vasemmalla puolen, mä kulmassa... Olen hukannut sun numeros vuosien varrella. Olis mukavaa kuulla074Cafe Antton Pori Musta toppatakki, tarjosin hot-shotin "sivuun."
Marras- Juoluk. Porin Anttonissa. Tumma Nainen !, musta vaakatikattu polveen asti yltävä takki likka kaveri. Olin tiski0228