Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
henkka_95
profiilit
henkka_95
henkka_95
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
29
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi olla ihastunu, kysy siltä c:
Lisäää vaa tulee
20.04.2014 22:11
Uudellamaalla
Sinkku, oon kerran seurustellu mut en ite oikeestaa laske sitä kunnolliseks...
Kiltti, ystävällinen, toisista välittävä, vähän suojeleva, huumorintajunen
Keräilen ja luen Aku Ankkoi hyllystä löytyy n. 2500/3000, pyöräilen, kuuntelen musiikkii, teen kaverille sanotuksii/ idoin biisejä
175 cm, 60 kg
Ruotsissa ja Espanjassa
Ehkäpä poronkäristys en oo varma mut aika kärkee menee
Aika lailla kaikkee, hevii, metallii, räppii, reggaeta, rauhallist, joskus klassistaki. Mm. Slipknot, disturbed, immanuel, kaemo, jukkapoika, raappana, paras levy koskaan on the a life and times of scrooge , yleensä en tollast kuuntele mut toi on PARASTA :D
Imuri, himassa (nyt oon faijalla) nii on jtn pikkuatoi.laatikossa, ritarikamoi yms. 2 ilmakivääriä
Suomi, englanti (sitä pitäis parantaa paaaaljon) ruotsia jonku verran
20.04.2014 22:09
Jos haluut tuu juttelee mulle kik henka_95
Itellä kuoli 2 isovanhempaa ennen viime kesää faija yritti itse murhaa, mua on kiusattu aattelin useesti itsemurhaa porukat eros kauan sitte, tuntuu ettei kukaa vielkää välitä musta, ain oon ollu tosi alone....
17.04.2014 23:56
Jos haluut tuu juttelee mulle kik henka_95
Itellä kuoli 2 isovanhempaa ennen viime kesää faija yritti itse murhaa, mua on kiusattu aattelin useesti itsemurhaa porukat eros kauan sitte, tuntuu ettei kukaa vielkää välitä musta, ain oon ollu tosi alone....
17.04.2014 23:53
Itelle on tapahtunu paljo asioit kiusattu, porukoiden riidat ja ero, sukulaisii kuollu, faijan masentuneisuus seurannu sen alkoholin köyttöö, itsemurhaa yritti, ketää ei kiinnosta miten mul menee ei kukaa koskaa laita viestii tai kysele kuulumisia....
17.04.2014 23:44
viiltelijät hmisii, ihmisiä joille ei oo annettu apuu ku on tarvinu, ihmisiä joilla on ollu hoitamattomia ongelmia. Mut niist tulee,ihmisii jotka osaa auttaa ja kuunnella muit ongelmis koska ei haluu muille mitää samaa jota on ite kokenu
Jos haluut nii mulle saa laittaa viestii milloin vaa. Jos kaipaat kaverii ystävää kuuntelijaa ihmistä jolle jakaa asioit nii mulle voit ain laittaa viestii (:
Kik henka_95
17.04.2014 23:39
Ole hyvä vaan vastailen mielelläni :)
17.04.2014 21:07
No ei sil oo välii ne on arpii menneisyydestä, joita pitää hoitaa tulevaisuudeski.
Ei oo ainuttakaa syytä miks en ottas, viiltelijätki o ihmisii, ihmisiä joille ei oo annettu apuu ku on tarvinu, ihmisiä joilla on ollu hoitamattomia ongelmia. Mut niist tulee,ihmisii jotka osaa auttaa ja kuunnella muit ongelmis koska ei haluu muille mitää samaa jota on ite kokenu. Eli todellaki ottasin itelle kelpaa kaikki suht kauniit luotettavat ja mukavat tyttöset c:
Jos haluut nii mulle saa laittaa viestii milloin vaa. Jos kaipaat kaverii ystävää kuuntelijaa ihmistä jolle jakaa asioit nii mulle voit ain laittaa viestii (:
17.04.2014 21:06
Sen pitäis lopettaa se, puhuu asioist jollekki.
jos ei oo ketää nii vaikka mulle sit c:
kik henka_95
16.04.2014 22:39
2 / 2