Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maailmantuska
profiilit
maailmantuska
maailmantuska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä otin niskaan, yleensä oon ihan helvetin kipuherkkä (esim. en voi juoda limsaa koska hiilihapot sattuu), ja kyllä se vähän tuntui, muttei niin paljoa että olisin äännellyt tai kiemurrellut :D
12.04.2013 20:39
Hei!
Menin naimisiin vuonna 2010, ja tilasin hääpukuni ebaysta :) Se tehtiin mittojeni mukaan, ja hintaa tuli postikuluineen vain joku ~200e, ja puku vielä oli aivan ihana (halusin punaisen, lisäksi olin hieman ylipainoinen joten sekin hankaloitti järkevän hintaisen puvun löytämistä Suomesta).
Kiinassahan se tehtiin, ebayssa kun on paljon kiinalaisia myyjiä. Pitää vain yrittää katsoa mahdollisimman luotettava myyjä, jolla olisi siis mahdollisimman lähellä 100% posiitivisia palautteita. Hieman pelästyin, kun jossain vaiheessa sain ebaylta viestiä, että tämän myyjän sivut on poistettu, että sen kanssa on ollut jotain hankaluuksia, mietin jo että menikö rahat, mutta hääpuku tuli kuin tulikin? No, se riitti minulle, en tiedä millaisia ongelmia myyjän kanssa oli sitten ollut :D
http://i9.aijaa.com/b/00655/11431335.jpg Tuossa vielä kuva, jolla yritän sanoa että halvallakin voi saada hyvää ja kaunista :D
Toki ebayssa on omat riskinsä, mutta suosittelisin kuitenkin kokeilemaan sieltä, jos rahasta on tiukkaa. Palautteet tosiaan on tärkeä apuväline kun valitsee, keneltä ostaa. Väittäisin, että ebaysta löytää myös frakkeja mittatilaustyönä :)
Mutta Thaimaasta en osaa sanoa mitään, että sikäli tästä viestistä ei varmaan hirveästi apua ole :D
12.12.2012 12:53
1 / 1