Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3402

1. "Määrärahoja on liian vähän. Turvalaitteet eivät toimi. Me kaikki kuolemme tänne ennemmin, tai myöhemmin. Aistin sen. Kukaan muu ei havaitse sitä. Paitsi ehkä jotkut potilaat. Mikä se on? Mitä se haluaa?"

Sammutan nauhoituksen, kun huomaan puhuneeni sekavia. Poistan tuon osan äänitiedostosta. Sitten tellennan äänipäiväkirjani.
    Eteläsiivessä on hälytys. Onneksi en ole enää siellä. Olen hankkinut uuden paikan pohjoissiivestä, sillä eteläsiipi on... pahaenteinen.
    Tarvitsisin kai psykiatrista hoitoa. Aika monet eteläsiivessä työskennelleet tarvitsisivat. Kukaan ei tiedä syytä, eikä melkein kukaan edes huomaa sitä, mutta eteläsiivessä sekoaa eniten työntekijöitä, jos laboratorioita ei lasketa. (ja eihän niitä tietenkään lasketa, koska ne ovat epävirallisia) Edes kidutuskammion työntekijät eivät pimahda niin usein.
    Kidutuskammiosta puheenollen, minulla onkin pian töitä siellä. Kidutus on suosikkityötehtäväni. Tekisin sitä vaikka ilmaiseksi, mutta toki minä silti palkan otan vastaan.
  2. Ei lause, vaan virke.