Luotsista

Eli vieläkään ei sitä luotsia/niitä luotseja päätetty ja tuolla aiemmassa paikassa ei ole varmaa, kehtaako siellä enää edes puhua. Kuitenkin. Kuka tai ketkä ryhtyvät luotseiksi?

48

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä tiedä. Lähestulkoon kaikkia on ehdotettu, Preppei oli ilmoittautunut vapaaehtoiseksi. Muuten kävisi, mutta hän ei oikein aina hyväksyisi...

Entä voisitko sinä ruveta? Minusta ei siihen hommaan ole. Olen liian lapsellinen...

• No en mä yksin, mutta ehkä jos joku/jotkut muu(t)kin, niin sitten voisin harkita.

• Kuten kirjoitin aiempaakin: (Kirjoitin siis muutakin kuin typeriä ruotsalaisvitsejä)

Haetaan kaikki.

• Hain jo! Seuratkaa esimerkkiä...

• En minä uskalla...

• kurpizza kirjoitti:

En minä uskalla...

No muut voivat. Tosin onko sitten kiva olla luotsien ympäröimä. Jos kaikki muut, paitsi sinä olisivat luotseja?

• assassin kirjoitti:

No muut voivat. Tosin onko sitten kiva olla luotsien ympäröimä. Jos kaikki muut, paitsi sinä olisivat luotseja?

Jos jotku muukin, niin kyllä minäkin sitten...

• Eräs trotskilainen

Pitäisikö rekisteröityä?

• Juu.

• Eräs trotskilainen
        kurpizza kirjoitti:

Juu.

Millä nimellä? Onko "trotskilainen" liian poliittinen nimi?

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

On se ehkä vähän.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Voithan kirjoittaa sen "Toveri_trotskilainen" tai "Eras_trotskilainen" tms. Tai laittaa viivan väliin tai rekisteröityä Trotski nikillä?

En minä tiedä.

• Eräs trotskilainen
        assassin kirjoitti:

On se ehkä vähän.

Noh, Israelin tukijakin on selvästi poliittinen nimi, mutta että luotsiksi...

Enpä tiedä.

• Hain luotsiksi. Hakekaa tekin.

• Kutsutaanhan me sitten luotsiksi valittua valituksi? "The Chosen One" tuo rauhaa ja järjestystä pulinapalstalle ;)

• Valittuja! Hae sinäkin. Minä yritän. Miksi olisin hyvä luotsi? Olen sekopää, ja hiukkasen epävakaa. . . .

• kurpizza kirjoitti:

Valittuja! Hae sinäkin. Minä yritän. Miksi olisin hyvä luotsi? Olen sekopää, ja hiukkasen epävakaa. . . .

En olisi hyvä luotsi. Ensin kaksi viikkoa natsittaisin täällä ja sitten katoaisin kahdeksi kuukaudeksi. Sitten sama rumba alusta.

• No kai minäkin haen.

• Eräs trotskilainen

Haa! Nyt mie keksin ihtelleni nikin!

• No mikä?

• Minuakin kiinnostaisi, mikä se nimimerkki on. :D Kerrothan mahdollisimman nopeasti?

• Sori, soittotunti. Mutta tämä se on.

Nimimerkkini on sanaleikki sanasta icepick, jäähakku. Trotski murhattiin 20.8.1940 Meksikossa jäähakulla. Nimi on englanniksi ääkkösten takia, kiitos Englanti24:n natsien. Minua saa edelleenkin kutsua Trotskiksi.

• icepicked kirjoitti:

Sori, soittotunti. Mutta tämä se on.

Nimimerkkini on sanaleikki sanasta icepick, jäähakku. Trotski murhattiin 20.8.1940 Meksikossa jäähakulla. Nimi on englanniksi ääkkösten takia, kiitos Englanti24:n natsien. Minua saa edelleenkin kutsua Trotskiksi.

Ihan hyvä ja ovelasti keksitty nimimerkki.

• icepicked kirjoitti:

Sori, soittotunti. Mutta tämä se on.

Historiallinen hetki. Eikä sukupuoli tietenkään näy profiilissa. XD

• assassin kirjoitti:

Ihan hyvä ja ovelasti keksitty nimimerkki.

Oli pakko uhrata osa vanhaa identiteettiäni, mutta onnistun kuin onnistuinkin olemaan poliittinen -joskin kiertoteitse. Itsellänikin on hieman totuttelemista tähän.

• kurpizza kirjoitti:

Historiallinen hetki. Eikä sukupuoli tietenkään näy profiilissa. XD

Piilotin sen ovelasti X)

Kaikki muutkin rekkautuivat, joten olihan minunkin pakko. Tämä muuten toimii myös mobiililla, kunhan kirjautumisen hoitaa täysversion kautta.

• icepicked kirjoitti:

Piilotin sen ovelasti X)

Kaikki muutkin rekkautuivat, joten olihan minunkin pakko. Tämä muuten toimii myös mobiililla, kunhan kirjautumisen hoitaa täysversion kautta.

Tota en tiennytkään....

• kurpizza kirjoitti:

Tota en tiennytkään....

Oliko tuo sarkasmia?

• icepicked kirjoitti:

Oliko tuo sarkasmia?

Ei. Olen oikeasti niin tumpelo tietokoneiden kanssa. Mutta copyright suojattuja kuvia osaan kopioida...

• Kävin äsken itsekin lähettämässä hakemuksen, joten katsotaan ketkä pääsevät kilpailussa jatkoon, katsotaan voiko poliittisella nimellä edes päästä luotsiksi.

• Nyt jälkikäteen tuntuu kuin olisin hakeutumassa paaviksi kardinaalin paikalta ja vain yksi lukuisista hakijoista valitaan, nyt toivotaan että luotsin paikka menee vakkarikerhollemme.

• israelin-tukija kirjoitti:

Nyt jälkikäteen tuntuu kuin olisin hakeutumassa paaviksi kardinaalin paikalta ja vain yksi lukuisista hakijoista valitaan, nyt toivotaan että luotsin paikka menee vakkarikerhollemme.

Useampi, kuin yksi saatetaan valita. :)

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Useampi, kuin yksi saatetaan valita. :)

Tiedän, olen nähnyt keho-palstalla pari luotsia, mutt'en usko että seitsemästä Pulinat palstan vakkarista suurta osaa valittaisiin, joten kuvasin yhdellä pientä määrää monesta hakijasta (kardinaali).

• Voihan luotseja olla useampikin.

• Icepicked kuulostaa jotenkin niin hyvältä, että voisin syödä sen. Raikas nimimerkki!

• Kiitos :)

Täytyy vielä vaihtaa proffakuva kunhan pääsen koneelle.

• icepicked kirjoitti:

Kiitos :)

Täytyy vielä vaihtaa proffakuva kunhan pääsen koneelle.

Oikein, ensimmäinen kuulumiseni oli valitus tuon suomi24-perusnaamavärkki kuvan ulkonäöstä, kun katsot suurennettuna tuo hiusjakaus on erittäin ruma, en ollut koskaan edes ajatellut sitä ennenkuin näin profiilini etusivun.

• israelin-tukija kirjoitti:

Oikein, ensimmäinen kuulumiseni oli valitus tuon suomi24-perusnaamavärkki kuvan ulkonäöstä, kun katsot suurennettuna tuo hiusjakaus on erittäin ruma, en ollut koskaan edes ajatellut sitä ennenkuin näin profiilini etusivun.

XD

• entinen korppi™
        kurpizza kirjoitti:

XD

rekkaan kohta itekin ja liityn luotsi kilpailuun

• kurpizza kirjoitti:

XD

Täytynee kaivaa kuvahausta kuva, jonka muokkaus on sallittua. Ehkä kansainvälinen trotskilaisuuden symboli...

• icepicked kirjoitti:

Täytynee kaivaa kuvahausta kuva, jonka muokkaus on sallittua. Ehkä kansainvälinen trotskilaisuuden symboli...

Odota hetki, Korppi! Sinun ei kannattaisi rekisteröityä vielä, sillä luotsit voivat varmaankin vapauttaa oikean nimimerkkisi. Ei sinun kannata rekisteröityä väärällä nimellä. HeKeKee odottaa varmaankin myös nimimerkkinsä vapautusta.

• Voisin ruveta, jos olen kelvollinen.

• Kaikki voivat liittyä "luotsikilpailuun"! Pääasia kuitenkin on, että tänne saadaan hyvä luotsi torjumaan trolleja.
      Arvatkaapa, mikä on paha kauhukuva tästä aiheesta? No tietenkin se, että rainbowdash120 tai joku muu trolli pääsisi luotsiksi. Tosin voisimme ilmoittaa sen asiattomaksi luotsiksi, mutta silti...

• VOINehkäHyvin

Ylläpito varmasti poistaisi luotsiuden käyttäjiltä, jotka eivät edes hioda hommaansa (?)

• VOINehkäHyvin kirjoitti:

Ylläpito varmasti poistaisi luotsiuden käyttäjiltä, jotka eivät edes hioda hommaansa (?)

Luultavasti. Huonosta luotsista voi aina valittaa.

• Varmaa tiijjättäki ette mie rupia hakemaan luotsikis, ainakhaan tällä elämän tilanteela.

• Lenin

Olisiko Toveri_Lenin liian poliittinen nimimerkki?

• Nimimerkin poliittisuudella ei ole väliä, (jos se ei sisällä mitään rikollista materiaalia) emme kuitenkaan tiedä pystyykö pääsemään luotsiksi jos on poliittinen nimimerkki ja kaiken lisäksi et voisi kirjoittaa nimimerkkiisi isoja kirjaimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5938
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2001
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1352
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1277
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1217
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1203
    Aihe