Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuhan takia? Ja paskat.
15.09.2015 21:03
Nopein keino on kuolla.
Saattaa myös auttaa, jos alat vihata koko tyyppiä, tai muutut täysin väliinpitämättömäksi koko ihmiskuntaa kohtaan.
Ai ei kelpaa? No, ajan kanssa lähtee...
(myös uuden ihastuksen löytäminen auttaa, mutta se ei välttämättä onnistu. Yritä keskittää positiivisia ajatuksia ja fantasioitasi johonkuhun, johon sinulla saattaa olla mahdollisuus)
15.09.2015 18:50
Ihmiset?! Miettineet?! Se olisi ennenkuulumatonta.
15.09.2015 18:45
Ehkäpä löytäisit paremmin joltain aihetta paremmin sivuavalta palstalta. Jokin seuranhaku tai deittipalsta tmv.
Aika jännä sattuma muuten... Itsekin olen aika samoilta alueilta, saman ikäinen, ja minulla on jalkafetissi... (ja ties mitä muita vielä oudompia...) :D
15.09.2015 09:33
No, mutta Herren (kyllä, Herre, sinut on tunnistettu) pointti ei ollutkaan väittää, että kaikki uskovaiset hakkaisivat lapsiaan, vaan lähinnä vastata nimimerkille "ankara_elämä_lohtua_on", joka pyrki väittämään, ettei kristinusko ollenkaan kehota väkivaltaan.
14.09.2015 21:54
MOI! :)
Missä olit? Tämä paikka on kovin kuollut...
14.09.2015 21:48
Etkö ole fetisseistä kuullut? Ei jalkafetissi ole edes oudoimpia.
14.09.2015 20:18
Olkaa kahden kesken.
Katso poikaa silmiin.
Hymyile.
Tartu päähän molemmilla käsillä.
(revi pää irti. Eikun vittu: Joku muu keksi tämän läpän ennen minua!)
Suutele.
13.09.2015 21:54
Käyt vain kiltisti kaksi vuotta sitä paskalukiota/paska-amista, etkä turhia murehdi arvosanoista, vaan otat rennosti, sillä et kuitenkaan käy sitä loppuun.
Sitten lähdet, ja haistatat paskat noin kontrolloiville vanhemmille lopullisesti.
13.09.2015 18:54
Onhan se myös alle 30 minuuttia, mutta taisit tarkoittaa 'alle 30s.'...
13.09.2015 15:58
Aikuinen opettaa lapselle sen, mihin itse uskoo. Ei se heille ole huuhaata. Eikä pian sille lapsellekaan, kun on aivopesty...
Väärin se siis on, mutta ei sitä oikein kieltääkään voi. Sen sijaan kouluissa systemaattisesti opetettava kristinusko pitäisi lopettaa. Myös lapsikaste ja rippikouluun painostaminen/lahjominen ovat varsin arvelluttavia perinteitä.
13.09.2015 08:36
Näinhän se on. Voinemme siis katsoa, että Jeesus sai vain rajallisesti hyötyä aikaan.
12.09.2015 20:14
Lämminhenkinen ja kiltti tarina. Kielioppikin yllättävän hyvää täkäläiseksi.
En vaadi jatkoa, sillä kertomukset ovat tuokiokuvia. Kauniita, katoavia... Sitä eivät jotkut äkykääpiöt tajua.
12.09.2015 19:50
Uskonto ei _ehkä_ käske pahuuteen, mutta aiheuttaa sitä silti. En kuitenkaan olisi sitä kriminalisoimassa, mutta kieltämässä tietyn uskonnon systemaattisen aivopesun lasten päähän.
Koulujen tulisi opettaa kaikkia suuria uskontoja (ja ateismia) tasapuolisesti, sekä sivuta myös pienempiä.
12.09.2015 10:57
Enhän minä riippuvainen ole. Tämä ei ole sellainen "poltan silloin tällöin röökin" vaan ennemminki "juon joskus ruualla lasin viiniä" tai "tykkään ottaa aamulla kupposen kahvia".
Ja totta helvetissä ahnehdin. Se vaikuttaa parhaiten, kun syö koko levyn. Enkä kuitenkaan tee sitä jatkuvasti.
12.09.2015 10:53
:D Tuleehan alkoholista kiva olo, ja joskus se jopa maistuu hyvältä (liköörit ja jotkin oluet). Mutta on siinä aika kivat haitatkin. Laki rajoittaa käyttöä, useilla on krapula (meidän suvussa ei, tai hyvin lievä. Peräisin isän puolelta), maksa- ja aivovauriot, helpommin syntyvä riippuvuus...
Mutta mielipidekysymyshän tämä toki on...
11.09.2015 23:35
Mielestäni kosto on turhaa. Rangaistukset ovat ennaltaehkäisyä (vankila ja muu kärsimys), sopeutusta (pakkohoito, joskus pakkotyö) ja epäkelvon ihmismassan poistamista (teloitus). Niitä toki kannatan. Tai sitten vain anarkismia, mutta kyllä silloinkin olisi yksityisgenkilöillä omia kivoja toimintakaavoja...
11.09.2015 23:24
Kahvipapuja en olekaan maistanut... Vähänkin liiasta kahvista minulle ainakin tulee huono olo (ehkä osittain johtuu keittämäni kahvin vahvuudesta). Muutenkin sen aiheuttama energia on minulla jotenkin levotonta, melkein ahdistavaa. Mutta kun se on niin ihanan makuista jäätelön kanssa...
Se on kyllä jännä, miten kaikki seksuaalinen tosiaan on niin kiellettyä... Ja myös kaikki alitajunnalla ja mystiikalla leikkiminen. Kaikki kiva kielletään. :(
11.09.2015 23:19
Niin... Delete on vähän sellainen...
Mutta Jeesus kyllä oli hyvä tyyppi. Maailman parhaita huijareita, ja edisti myös armoa ja hyväksyntää.
11.09.2015 23:11
Kysymyksenihän oli retorinen. Laatikossa kissat ovateivätole deletoituja. Sen tiesi jo kuuluisa eläinrääkkääjä Schrödinger. Mutta tämä asia lienee kuitenkin selvä.
Siivoojaan sen sijaan kiinnittäisin huomiota. Hänestä kun tulee mieleen Kuokkamummo, ja onhan jumalan, urbaanilegendan ja henkiolennon välillä vain veteen piirretty viiva. Minä en osaa piirtää. Mutta olen nähnyt huonomoiakin. Sokeat eivät.
Deleten painaminen on toki halu. Mutta on muitakin haluja. "We have such sights to show you." Olen nuollut Deleten jalkoja. Hän luuli sitä alistumiseksi, joten lopulta molemmat olivat tyytyväisiä, vaikka minulla oli "vain" jalkafetissi. En kuitenkaan paina häntä. Tuskin tekään. :) Tiedämme, minne se tie vie. Mutta kuokkamummo kuulemma näkee KAIKEN. (väitteen, kuten koko hahmon, todenperäisyys tosin on kyseenalainen) Ja hän ei pitäne irstaudestani. On niin vanhoillinen, vaikka palvookin nilviäisiä, ja juo kokeellisia litkuja kylmän sodan ajoilta. Tekopyhä paska.
11.09.2015 21:57
78 / 171