Eräänä päivänä Maija oli yksin kotona. Hänen äitinsä oli töissä. Maija päätti leipoa keksejä, koska hänen teki mieli. Maija laittoi pöydälle kaikki raaka-aineet. Kananmunat oli loppu. Hän lähti kauppaan ostamaan munia.
Maija oli 15-vuotias ja asui kaksistaan äitinsä kanssa omakotitalossa pienessä maalaiskylässä.
Kun Maija oli päässyt kaupan pihaan, hän muisti, että oli sunnuntai. Kaupat oli kiinni. Maija lähti harmistuneena kävelemään kohti kotia.
Matkalla häntä vastaan tuli noin samanikäinen poika. Poika kysyi Maijalta: " Mikä sun on?" " Mun pitäisi leipoo keksejä, mutta kun munat on loppu ja kaupat kiinni", Maija vastasi. " Mun perheellä on sukutila", poika kertoi. "Me kasvatetaan siellä kanoja. Jos haluut, niin voit saada muutaman munan. Hyppää vain mun pyörän selkään niin vien sut sinne." "Oi kiitti!" Maija sanoi. "Paljonko munat maksaa?" " Ne maksaa 2€/kpl. Mut sä oot niin nätti, että annan sulle munat ihan ilmaseks", poika sanoi. Niinpä Maija hyppäsi pyörän selkään ja poika lähti ajamaan kohti perheensä sukutilaa.
Pian he olivatkin perillä. He ajoivat pihaan, jossa oli kyltti. Kyltissä luki näin: " MEILTÄ SAAT MUNAA HALVALLA! " Poika ohjasi Maijan kanalaan. Sieltä poika keräsi korin täyteen munia ja antoi ne Maijalle. Maija kiitti poikaa ja sanoi: "Tuu iltapäivällä meille syömään keksejä." "Totta kai tuun, kun vaikutat niin kivalta tyypiltä", poika sanoi.
Kotona Maija rupesi heti leipomaan keksejä ja sai ne nopeasti valmiiksi. Parin tunnin päästä ovikello soi ja siellä oli se poika. Maija tervehti poikaa ja kutsui hänet keittiöön. Sitten he alkoivat syömään keksejä.
Kun he olivat syöneet jonkin aikaa keksejä, Maija pussasi poikaa ja sanoi: "Mun nimi on Maija." Ja poika sanoi: "Mä oon Erno." LOL
Keksinovelli :3
MöllerMullerrr
3
116
Vastaukset
Lämminhenkinen ja kiltti tarina. Kielioppikin yllättävän hyvää täkäläiseksi.
En vaadi jatkoa, sillä kertomukset ovat tuokiokuvia. Kauniita, katoavia... Sitä eivät jotkut äkykääpiöt tajua.Luin aluksi "Seksinovelli :3"
- yrjökuudessadas
Helvetillistä PASKAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725