Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä hän yhteen tapaamiseen suostunee. Sitten näette, oletteko kiinnostuneet toisistanne. Ja vaihdatte toki numeroita. Hyvin se menee. Ei vielä tuossa vaiheessa feilata.
11.09.2015 19:05
Onhan täällä. Aika autioita kyllä nämä bändien alueet suomi24:ssä...
11.09.2015 18:30
1. Aion
Aivan mahtava levy. Tuntuu niin kotoisalta. Levyn tarinoihin ja äänimaailmoihin haluaa uppoutua ikuisuudeksi. (joo... Levy kertoo pahuudesta. Mitenkähän siis minun sielunmaisemani...)
2. Talvikuningas
Progemetal nyt toimii aina, ja tämän tarina on kiva. Eeppinen. Voittaa kyllä kaikki sci-fi elokuvat tyylikkyydellään.
3. Seitsentahokas
Jostain syystä ahdistaa minua. Etenkin viimeisen biisin kertosäe. Kaunistelematon ja ilkeä levy niin äänimaailman kuin sanojen puolesta. Ja toki minä kiinnyn johonkin tällaiseen...
Muita en jaksa laittaa järjestykseen. Kolmikärki ainakin on hienoa settiä (VAROITUS: PASKA SANALEIKKI TULOSSA) vaikka ei kolmen kärkeen päässytkään. Sinkkujen b-puolet ovat usein mahtavia: Mekaanisten lintujen puisto, Epätodennäköisyyslaskelma, Saatana... Uusinta levyä on paljon kehuttu, mutta itse sanoisin sen olevan heikohko CMX-levyksi. Mutta hyvää kamaa sekin...
11.09.2015 18:24
En toki tunne tapausta, mutta...
Jos tuntuu, että et ole valmis, tuskin olet valmis.
Jos tuntuu, että joku muu ajattelee pahasti, käske sen jonkun painua helvettiin.
Voit toki kysyä pojalta, mitä mieltä hän on.
11.09.2015 17:58
Se, kun tyttö ymmärtää tai edes hyväksyy pojan oudot ja "huonot" puolet.
Muutenkin sellainen, johon saa molemminpuolisen ymmärryksen ja luottamuksen.
Ulkonäkö ei kauheasti merkitse. Tyyli olisi parhaimmillaan joko vähäpukeinen tai mahdollisimman outo.
11.09.2015 17:46
Ei se väärin ole. Jos hän yhä sinusta tykkää, on varmaan iloinen, kun haluat yrittää suhdetta uudelleen.
11.09.2015 17:42
Moi. :)
Ei täällä ketään oikein enää ole. Siirryimme evakkopalstalle. Mutta käyhän täällä vielä satunnaisesti aina joku, ja säännöllisesti ainakin minä.
Se yksi rope hajosi kun katosit. :(
11.09.2015 16:07
Joskus on niitä lehmäkuvioisia hevosia...
Mutta näin alkuperäiseen aiheeseen liittyen, (offtopic on kyllä aliarvostettua) pojan näköiset tytöt ovat usen söpöjä.
11.09.2015 14:38
Tämäpä yllättävää... Siis ei tuo ensimmäinen kappale. Lampaat nyt on vähän... no... Vitun typeriä ali-ihmisiä.
11.09.2015 13:01
Ei kukaan puutu, on vain ylhäällä. Piilossa. Nimimerkissä. Ihan kuin kissakin, "puuttuu" laatikosta, piileskelee katonrajassa, ruusuja sormenpäissä, mutta kaikki seitsemän sielua KATEISSA! Delete, hän tosiaan on egyptiläisten sukujuuriensa orja, ihan kuin sinäkin omiesi. Vai miksi muuten valitsisit tuon nimimerkin?
11.09.2015 11:15
Kissat... Tiedätkö, miksi ne niin pitävät laatikoista? Siellä ne ovat, pahan pahuuden pahat kätyrit. EIKÄ KUKAAN KERRO, ONKO PAINANUT DELETEÄ. (se olisi kai sen lutkan kanssa liian suuri häpeä)
Onko kissa siis deletoitu vai ei? Sekä että. Kuollut ja elossa. Siis zombi. Ne kolkuttavat jo oveani! (onneksi en ole nyt kotona...)
11.09.2015 09:03
laosukaiset
Typo!? MINUN tekstissäni!? Täytyy TOSIAAN nukkua...
10.09.2015 22:25
Voi, laosukaiset. Olemmepa me tänään ehtineet paljon... Jiiteesetä menee nyt nukkumaan. Jatkamme sitten huomenna henkevää keskusteluamme, joka tosin ei enää liity Deleteen mitenkään...
Oletkos, Gjena, kauankin täällä pyörinyt? Nimi kuulostaa tutulta...
Hyyviä öitää. Teillekaikillle. :)
10.09.2015 22:23
Kolmosoven takana ainakin on pelkkää lohdutuskrääsää. Ken siellä on. Sitä ei Mo:si tiedä.
Muut ovet taas... Ne lisääntyvät, kasvavat, hengittävät...
10.09.2015 22:14
Ehkä ei kehtaa kertoa tmv.
10.09.2015 21:45
Olet taas niin kaunopuheinen
KAUNOSIELU RISTIRETKEN
KEVÄÄNTUOJA KÄÄRMEKIELI
ne luulevat itseään enkeliksi, mutta KUSI ON KUSTA JA PASKA ON PASKAA. Niin on se vitun heikko aivan kuten minäkin. Tai kuten sinä
PAHANILMAN PASKALINTU
VÄÄRÄMIELI VAINOLAINEN
Kaunista silmänlumetta on tekstisi. Totisesti, mystiikan ontologinen sydän, on paitsi rakkaus, myös SEKSI ja siinä ne kuulat, PYHÄT KUULAT, taas löytävät tiensä jonkun perseeseen. Ihan kuin manaajassa, pikkulapsen masturboidessa ristillä
JOLLA KÄRSI JEESUS KRISTUS
HYVITTIPÄ IHMISSYNNIT
Sitä pikkupillua kun saisi. Minä tunnustan kivun ja nautinnon.
WE HAVE SUCH SIGHTS TO SHOW YOU!
Mutta kai sinä tiedät, mitä teet. Et ole typerys, kuten moni.
Hyvää päivänjatkoa.
10.09.2015 21:29
Mikä siitä mielestäsi niin sairasta tekee?
10.09.2015 11:24
En minä vihaa. Mutta mikä saa kiusaamisen loppumaan, elleivät seuraamukset? Ei ainakaan omatunto. Jos se sattuukin kolkuttamaan, niin liian myöhään tai liian hiljaa.
Jeesuksen oppeihin en ota kantaa, kun en niihin usko.
10.09.2015 11:21
Jos olisin tehnyt jotain sellaista, kokisin huonoa omatuntoa _ja pyrkisin jotenkin hyvittämään asian_.
Anteeksipyyntö, katumus ja kiusaajan myöhempi tai aiempi kärsimys ei auta, jos kiusatun elämä on palasina.
Oma kärsimys tekee asiasta ymmärrettävän, mutta ei hyväksyttävää.
Entiset kiusaajat tulee tuhota, mutta ei kostoksi, sillä kosto on lapsellista ja hyödytöntä, vaan pelokkeeksi, jotta kiusaaminen joskus loppuisi.
10.09.2015 09:37
Turmion kätilöiden Technodicktator levy. Ei ehkä miellytä kaikkia, koska metal, mutta kyllä tuo bilemusaa ainakin on...
08.09.2015 16:40
79 / 171