Noniin kertokaapas onko teidän mielestänne väärin rakastua uudelleen poikaan jonka on jo kerran jättänyt?
Entä kehtaisitteko itse seurustella uudestaan itse jättämäsi ihmisen kanssa pitkäm ajan jälkeen jos tunne olisi molemminpuoleista?
Poika siis tykkää minusta edelleen.
Onko paha asia?
minävainnn
5
<50
Vastaukset
Ei se väärin ole. Jos hän yhä sinusta tykkää, on varmaan iloinen, kun haluat yrittää suhdetta uudelleen.
- minävainnn
Niiin mutta hieman oudolta tuntuu silti ://
En toki tunne tapausta, mutta...
Jos tuntuu, että et ole valmis, tuskin olet valmis.
Jos tuntuu, että joku muu ajattelee pahasti, käske sen jonkun painua helvettiin.
Voit toki kysyä pojalta, mitä mieltä hän on.- minävainnn
Haha sinäpäs sanoit hyvin :D kiitos, tuo auttoi :) olisin minä valmis mutta pitää kysyä vielä siltä pojalta.
- enoohomoempä
ebin ;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621018
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla334983- 61822
- 55713
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97634- 25622
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai48619- 57600
- 68600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14588