Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
profiilit
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koko+Suomen+kansa+uskoo+Mariniin.+Hyvä+niin.+On+äärimmäisen+tehokas+nainen.+Tehnyt+jo+nyt+lyhessä+ajassa+enemmän+kuin+kaksi+edellsitä+hallitusta.+Jos+Sote+menee+maaliin+on+tehokkain+hallitus+ikinä!
08.03.2021 09:03
Minä+en+nyt+ymmärrä+mittasuhteita,+mikä+tässä+"avustajien"+määrässä+on+tärkeää?+Olipa+niitä+100+tai+200,+ei+se+ole+mitenkään+merkityksellistä.+
Mitä+tulee+Sipilän+hallitukseen,+olisivat+tarvinneet+2000+avustajaa,+niin+huonoa+oli+jälki.
07.03.2021 19:41
Kaikki+nuo+väitteesi+tapahtui+siis+ennen+koronaa???+Onko+sinulla+luetun+ja+kuuulonymmärräysvikaa??
Osaatko+tajuta,+että+Rinne+lupasi+nuo+nostot+vaalikauden+aikana?+Ja+eikö+50+euroa+ole+nosto?+Se,+että+se+Sipilän-Kokoomuksen+ja+Persujen+hallitus+vain+laski+etuuksia,+pudotti+hoitajien+määrää+ja+pudotti+määrärahoja+koulutukseen+satoja+miljoonia.+
Et+puhu+siitä+mitään?
Minun+eläkkeeni+nousi+132+euroa!+Minulla+on+siitä+dokumentit,+sillä+hain+eläkettä+vuoden+2020+aikana.+Eläke+siis+nousi+tuon+verran+koska+siihen+tuli+myös+indeksikorotus+mukaan.+Mutta+minä+sain+sen+"vappusatasen"+ja+olen+siitä+todella+iloinen.
Nyt+korona-aikana+on+pelastettu+yrityksiä.+Tämä+siksi+ettemme+joudu+pahempaan+lamaan+kuin+1990-luvulla.+Koska+maailmankauppa+ja+matkustaminen+on+pysähtynyt,+vaikuttaa+se+ihan+kaikkeen.+Sen+vaikutus+on+valtava+jokaisen+maan,+ei+yksin+Suomen+talouteen.
On+naurettavan+typerää+huutaa+ja+parkua+jotain+sellaista,+mitä+oli+tarkoitus+tehdä+ennen+koronaa.+Se+on+typerysten+touhua,+etkä+sitä+ymmärrä.+Teet+itsestäsi+täydellisen+takapenkin+oppilaan,+joka+ei+ota+oppia+vastaan.
Sanna+Marin+on+pelastanut+Suomen+historian+suurimmalta+kriisiltä.+Nyt+näyttää,+että+me+tulemme+nostamaan+talouden+paljon+nopeammin+heti+kun+Korona+saadaan+hallintaan.
On+tärkeää,+että+tämä+hallitus+jatkaa+loppuun+asti.+Minä+haluan,+että+tämä+hallitus+saa+palkinnon+siitä+upeasta+työstä+mitä+se+on+tehnyt.
07.03.2021 08:43
Näin+tässä+edustaa+yksinkertainen+ihminen+näkemyksillään?
Voi+voi,+ei+taida+olla+todellisuudesta+tietoa.+
Suomi+on+pärjännyt+tässä+koronakriisissä+hienosti+ja+yritykset+ovat+pystyssä.+Meille+ei+tullut+massatyöttömyyttä+ja+konkurssiaaltoa,+kuten+luultiin.
Tämä+on+tämän+hallituksen+ansiota.
06.03.2021 18:12
Taitaa+pojat+olla+niin,+että+että+Sanna+Marin+on+jo+tämän+lyhyen+ajan+kuluessa+tehnyt+enemmän+kuin+kaksi+edellistä+hallitusta+yhteensä.+
Työllisyystoimien+pyyntö+on+naurettava+tilanteessa,+jossa+koko+maapallo+kipuilee+saman+ongelman+kanssa.
Kertokaa+yksi+työllisyystoimi+matkailuun+ja+ravintoloihin?+Pliis!+Pyydän+kertokaa?
Lähes+koko+vuosi+2020+meni+koronan+vastaisessa+taistelussa.+Se+on+hoidettu+parhaiten+Euroopassa.+Kun+Suomen+talous+ei+kyykahdä+kuten+muissa+maissa,+on+Marin+onnistunut+myös+siinä+upeasti.
Kun+nyt+näyttää+siltä,+että+rokotteet+alkaa+tehota+ennen+kesää,+alkaa+hulvaton+nousukausi,+joka+muistuttaa+1980-lukua.+Se+tarkoittaa+myös+Valtion+kirstuun+tulojen+lisääntymistä.
Kun+nyt+koko+maapallo+investoi+ja+ottaa+velkaa,+se+tarkoittaa+hurjaa+pumppausta+yritysten+toimintaan.
Suomi+tulee+selviämään+tässä+hyvin.+Sanna+Marin+tulee+jäämään+historiaan+koska+on+selvittänyt+vaikeat+esteet+järkevästi+ja+rauhallisesti.
Viimeistään+tämän+vuoden+lopulla+alkaa+tällainen+paniikkipuhe+loppua+ja+näille+epäilijöille+pannaan+jauhot+suuhun!
06.03.2021 08:45
Tämä+rinteen+lupaukset+olivat+ennen+Koronaa.+On+typerää+syytellä+siitä,+koska+tilanne+muuttui+joka+maassa+dramaattisesti.
Olisiko+pitänyt+pitää+lupaus+vaikka+olisi+syttynyt+sota?
Hoitajien+lisäys+tulee+kuten+luvattiin!
Kun+teette+näitä+"päätelmiä",+muistakaa,+että+ne+lupaukset+ovat+aina+*vaalikauden*+aikana.
Sitäpaitsi+Rinteen+lupaus+taisi+toteutua.+Olen+itse+eläkeläinen+ja+minun+alle+1500+euron+eläke+nousu+132+euroa/kk.
06.03.2021 08:36
Voi+voi,+miten+lapsellista!
Kun+ei+osata+matematiikkaa,+on+tässä+takapenkin+oppilaat+löytänet+"rahanmenoa".
Koettakaa+nyt+oppia+suhteellistamaan+hiukan.+Ei+Suomelle+maksa+Eduskunta+tai+jotkut+avustajat+mitään.
Täyttä+paskan+jauhantaa.
Joka+kunnassa+on+enemmän+näitä+konsultteja+ja+"avustajia".+Marin+tekee+äärimmäisen+hyvää+työtä+ja+erittäin+vaikeana+aikana.
Jos+Korona+vie+tavallisesta+päivästä+80%+ja+loppu+aika+jää+normaalitilaan,+tarvitaan+vielä+enemmän+apuvoimaa,+jotta+Suomi+selviää.
Hyvä+Sanna!+Olet+aivan+mahtava+ja+äärimmäisen+ahkera!
05.03.2021 17:31
Olet+ymmärtänyt+väärin!
Rokotettu+ei+levitä+tautia.+Siitä+on+jo+tietoa+ja+näyttöä.+
Kuten+jo+aikaisemmin+kirjoitin,+JOS+se+tauti+leviäsi+ilmateitse,+olisimme+olleett+pahassa+pulassa+jo+aikaisemmin.+Emme+mitenkään+pärjäisi+näin+pitkään,+jos+se+olisi+mahdollista.
Jäljelle+jää+vain+leviäminen+käsien+kautta.
Maski+mitään+"kaivelua"+estä,+se+lisää+sitä,+sillä+ihmiset+asettelevat+maskeja+naamalle+monta+kertaa+päivässä,+mutta+eivät+pese+käsiä.
Et+taida+osata+matematiikkaa.+Jos+tauti+leviää+ilmateitse,+se+leviää+todella+nopeasti.+Et+tajua,+kuinka+paljon+ihmismassa+tuottaa+jatkuvaa+kontaktia.+
Vuosi+on+pitkä+aika+ja+tuona+aikana+saatiin+sukupuolitautejakin+enemmän.+Se+vaatii+enemmän+kuin+nenän+kaivuun.
No,+tässä+pitää+olla+todella+paljon+järkeä+jotta+ymmärtää.
05.03.2021 17:27
Mieti+itse+elävää+elämää.+5,5+miljoonaa+ihmistä.+Kuinka+monta+kertaa+pussaavat+ja+rakastelevat+vuoden+aikanan.+Tuleeko+siitä+1+miljardia+vai+useampi?+Tinderit+täysillä+läpi+vuoden+jne.
Mieti+olutkuppiloita+jotka+ovat+olleet+auki+koko+ajan.+Miten+siellä+istutaan,+miten+lasit+liikkuu+jne.+Mieti+työpaikkoja,+joissa+on+ollut+pakko+tehdä+työtä+lähietäisyydellä.
Jos+ajattelemme,+että+otetaan+maskit+pois+ja+otetaan+vain+kädet+tarkasteluun.+Ihminen+hiplaa+itseään+tutukitusti+noin+40+kertaa/puoli+tuntia+ja+talvella+kun+nenä+valuu+muutenkin,+enemmän.
Meitä+suojaa+tehokkaasti+kylmä,+sillä+melkein+kaikki+pitävät+lapasia+tai+hanskoja.
Mieti,+jos+virus+tarttuisi+hengityksen+kautta,+kuten+kuvitellaan,+miten+nopeasti+se+leviäisi?
Tutkimuksia+ei+ole,+mutta+niitä+taatusti+alkaa+tulla!
05.03.2021 13:08
Vaikka+Persut+ovat+tyhmiä,+ei+tässä+liene+kyse+nyt+maskeista.+Itse+en+ole+Persu+ja+käytä+maskia.+Vältän+ihmisiä+kyllä.+
Kevät+osoitti+tehokkaasti,+että+maskeja+ei+tarvita.+Maskit+todennäköisesti+levittävät+nyt+tautia.+Levittäjänä+toimii+kädet+ja+sillä+sipuli.
Säälittää+katsoa+ihmisiä+ja+varsinkin+vanhuksia,+jotka+sähläävät+niiden+maskien+kanssa.+Jatkuva+näplääminen+ja+käsien+suojaamattomuus+=+tauti+leviäää.
Ihmiset+kulkevat+ovista+avokäsin,+näpläävät+sitä+ja+tätä,+mutta+maski+Öhöm+on+tiukasti+kasvoilla.+
Jos+tauti+leviää+kuten+maski-ihmiset+kuvittelevat,+se+olisi+läpäissyt+jo+lähes+koko+kansan.
Ja+nyt+kun+ihmisiä+rokotetaan,+kulkee+ihmisiä+ilman+maskia+nyt+myös+siitä+syystä.
05.03.2021 12:17
Tässä+on+järjen+käyttö+sallittua!
Tätä:+pidetään+vaalit/ei+pidetä+keskustelua+ei+nyt+määrää+puolueet+vaan+tauti.
Molemmat+vaihtoehdot+tulee+ottaa+huomioon.+
Sitäpaitsi,+ei+ole+yhtään+varmaa,+kuka+hyötyy+mistäkin+skenaariosta.+Voi+olla+että+jos+vaalit+siirretään+tapahtuu+jotain+negatiivista+jollekin+puolueelle+ja+päinvastoin.
Tulevaisuutta+ei+voi+nähdä+tai+ennakoida.+
Olisi+kyllä+karmeaa,+jos+vaalit+pidetään+ja+osoittautuu+myöhemmin,+että+vanhukset+ei+uskalla+äänestää?
Ja+myös+se+on+mahdollista,+että+meillä+on+vielä+pahempi+epidemia+silloin+minne+vaalit+siirrettiin.
Elämä+on+ihmeellistä!
05.03.2021 12:09
Jos+jotain+miehekästä+keksisi+nämä+Persut,+kuten+sen,+että+alkaisivat+oikeasti+huolehtimaan+suomalaisista+ja+Suomen+väestöstä,+lisääntymällä?
Mutta+ei,+haukutaan+vain+naisia+ja+siten+torpataan+sekin+mahdollisuus,+että+edes+joku+nainen+huolisi+heistä+aviomiestä.
Minä+en+haukkuvaa+Persua+ottaisi+ikinä!!
05.03.2021 09:54
En+ole+tavannut+yhtään+persun+vastustavaa+sekopäistä?+Mistä+te+siis+puhutte?
Varmaan+kyse+on+lukutaidosta,+joka+persulla+on+erityisen+vaikeaa?
Eduskunnassa+on+Persuja,+jotka+eivät+sinnikkäästä+vierushoidosta+huolimatta+vieläkään+ymmärrä,+miten+parlamentarismi+toimii.
Todentotta,+antipersuja+ei+ole+edes+olemassa,+mutta+aivan+kuten+kaikissa+salaliittoteorioissa,+älyn+vähäys+niitä+tuottaa!
04.03.2021 17:37
Miksi+se+minulle+on+täysin+selvää?
Oletko+varma+ettei+kyse+ole+sinun+ymmärrystaidoista?
Koko+Suomessa+on+kyse+tästä,+siksi+sinun+ei+kannata+hävetä.+Suomessa+on+nyt+paljon+ihmisiä,+jotka+eivät+pysy+kärryilla+missä+mennään.+Eniten+heitä+on+Persuissa!
04.03.2021 17:32
Ensinnäkään+Vihreät+ei+päätä+rajoituksista+autoille+saati+lentokoneille.
Olet+siis+pihalla+jo+lähtökohdissa.
Lentokoneet+ei+nyt+lennä.+Autoilua+ohjaa+nyt+autoteollisuus+joka+on+huomannut,+että+rahaa+tehdään+tällä+tekniikalla.+
Kysymyksesi+on+yhtä+tyhmä+kuin+jos+kysyisin:
Miksi+Persut+haluaa+Suomeen+lisää+maahanmuuttajia?
04.03.2021 17:29
Jahas,+hyvä+niin.+Minä+näen+joka+päivä+mummoja+ja+vaareja,+joilla+on+maski,+mutta+kädet+paljat+ja+ovien+kahvat+jne+käytetään,+mutta+tunne+varmaan+on+turvallinen?
Minä+oletan,+että+tästä+tulee+vielä+parempaa+tietoa+kun+pandemia+on+ohi.+Kuten+olen+aikaisemmin+sanonut,+ei+se+reitti+ole+hengityksen+kautta,+kyllä+se+on+käsien+kautta.
Tämä+puhtaasti+matemaattisesti,+sillä+tartuntamäärät+ovat+liian+pienet+jotta+kasvomaski+menisi+järkeen.
04.03.2021 17:26
Muistat+vaan+ottaa+oikeassa+järjestyksessä+pois.
Sanotaan+näin,+että+kädet+99%+ja+maski+1%.+Pitää+varmaan+joku+yskiä+just+kasvoille.
Itse+pesen+kädet+ja+pidän+välimatkaa+muihin.+Se+riittänee.+Suomessa+onneksi+ilmasto+pakottaa+lapasiin+ja+hanskoihin.
04.03.2021 13:04
Niin+tässä+puhuttiin+nyt+maskeista.+Niistä+ei+ole+todellista+tutkimustietoa.+Olemme+siis+arvauslinjalla+niiden+osalta.
Mutta!+Rokotteista+sen+sijaan+on+ihan+todellista+tietoa.+Ja+itse+aion+ottaa+rokotteen+kun+jono+edessäni+avautuu.
Armeijassa+minulle+laitettiin+9+rokotusta.+Jopa+kolme+samalla+kertaa.+En+ollut+huolissani+silloin,+en+nyt.
Tämä+uusi+epidemia+nostattaa+tietenkin+ylilyöntejä.+Sitä+ei+voi+välttää.+Kun+on+nettiaika,+kulkee+mitä+tahansa+tietoa+jokaisen+makuun.
Meillä+ei+ole+muuta+tietä+ulos+tästä+kuin+rokotteet.+Ilman+niitä+kärvistelemme+tässä+"vankilassa"+useita+vuosia.+
Ihmisten+elinikä+kasvaa+ja+olemme+yhtä+terveempiä.+Ihminen+pilaa+omaa+terveyttään+itse+pahemmin+kuin+mikään+lääke+tai+rokote.
Tietenkin+tästä+opitaan+paljon.+Seuraava+pandemia+on+jo+paremmin+hallussa,+sillä+kuten+olemme+nähneet+ei+yksikään+hallitus+viitsinyt+paneutua+sellaiseen+ennen+koronaa.+Ei+tehty+lakeja+sellaista+varten.+
Nyt+kriisin+keskelle+joutuivat+nämä+nuoret+urheat+naiset.
04.03.2021 12:20
Äänestetään+ja+katsotaan+lopputulos.
Olemme+viimeaikoina+oppineet+vain+haukkumaan+ihmisiä+ja+puolueita.+Emme+enää+kerro,+mitä+itse+tekisimme.
On+helppo+haukkua,+mutta+mitäpä+jos+pitää+itse+olla+päättämässä.+Se+on+aina+se+paikka+jossa+joutuu+tuleen.+Siksi,+koska+ei+ole+olemassa+oikeaa+päätöstä,+joutuu+päättäjä+aina+kritiikin+kohteeksi.
Olisi+hyvä,+että+haukkuisimme+niitä+päätöksiä,+ei+ihmisiä.
Kun+aina+löytyy+useampi+vaihtoehto+tai+ainakin+kaksi,+eli+maskipakko+vai+suositus,+rajat+kiinni+(tosiasiassa+rajoja+ei+voi+kiinni+laittaa)+vai+auki.+Ravintolat+kiinni+vai+auki+jne+jne.
Jokaiselle+päätökselle+on+puolustajat+ja+vastustajat.+Haukkumista+siis+tulee+teet+niin+tai+näin.
Ja+odotetaan+nyt+sitä+jälleen+kerran,+että+Persut+ovat+hallituksessa+(kenen+kanssa?),+silloin,+koska+eipä+mene+läpi+persujen+toiveet,+alkaa+hirveä+rähinä+taas!
Viimeksi+se+päättyi+äänestäjien+petokseen+ja+väri+vaihtui+siniseksi.
Onneton+oli+siis+se+harjoituskerta.
04.03.2021 12:06
Toivotaan,+että+Suomessa+sentään+olisi+järki-ihmisiä!
Jotenkin+meidän+kansa+huononee+Persujen+myötä.+Itsekin+alan+jo+hävetä+tätä+kansaa,+sillä+olisi+uskonut,+että+edes+Persukoulu+pitää+ihmisiä+järkevinä.
Mutta+ei.
04.03.2021 09:53
40 / 95