Miten se on vaikuttanut suomenruotsalaisen narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivän politrukki Anderssonin kannatukseen että hän porsi juuri, onko mitään tietoa.
Anderssonista tuli emä
6
<50
Vastaukset
Äänestetään ja katsotaan lopputulos.
Olemme viimeaikoina oppineet vain haukkumaan ihmisiä ja puolueita. Emme enää kerro, mitä itse tekisimme.
On helppo haukkua, mutta mitäpä jos pitää itse olla päättämässä. Se on aina se paikka jossa joutuu tuleen. Siksi, koska ei ole olemassa oikeaa päätöstä, joutuu päättäjä aina kritiikin kohteeksi.
Olisi hyvä, että haukkuisimme niitä päätöksiä, ei ihmisiä.
Kun aina löytyy useampi vaihtoehto tai ainakin kaksi, eli maskipakko vai suositus, rajat kiinni (tosiasiassa rajoja ei voi kiinni laittaa) vai auki. Ravintolat kiinni vai auki jne jne.
Jokaiselle päätökselle on puolustajat ja vastustajat. Haukkumista siis tulee teet niin tai näin.
Ja odotetaan nyt sitä jälleen kerran, että Persut ovat hallituksessa (kenen kanssa?), silloin, koska eipä mene läpi persujen toiveet, alkaa hirveä rähinä taas!
Viimeksi se päättyi äänestäjien petokseen ja väri vaihtui siniseksi.
Onneton oli siis se harjoituskerta.- Anonyymi
Vasemmistoliiton puheenjohtaja, ministeri Li Andersson on toiminut erinomaisesti
synnyttäessään lapsen. Suomeen tarvitaan lisää lapsia. Jos jotain miehekästä keksisi nämä Persut, kuten sen, että alkaisivat oikeasti huolehtimaan suomalaisista ja Suomen väestöstä, lisääntymällä?
Mutta ei, haukutaan vain naisia ja siten torpataan sekin mahdollisuus, että edes joku nainen huolisi heistä aviomiestä.
Minä en haukkuvaa Persua ottaisi ikinä!!- Anonyymi
On vissiin joutunut olemaan kuivilla hetken. Katse ainakin kirkkaampi kuin vuosiin.
- Anonyymi
On hienoa kun Arvostettu ja Ylistetty Li Andersson
tulee takaisin ministeriksi päättämään asioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908