Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Fiksu+nainen!
Ehdotan+että+vaihdetaan+suomimiehet+johonkin+toiseen+rotuun.+Voitto+on+meidän+naisten.+Riittää+jo+valitus+ja+pelkuruus!
23.02.2021 18:06
Perskokkareet+pilaa+ilmaa+ja+maailmaa;+HAISEE!
23.02.2021 18:04
Aivopesu+uhri+No+1
23.02.2021 18:03
Joo,+ehkä+Tanskassa+on+riittävästi+turvapaikanhakijoita,+mutta+Suomessa+ei?
Jostakin+pitää+löytää+ihmisiä+kun+meillä+Persujen+yhteiskuntaa+halventavan+populismin+myötä+kukaan+ei+halua+lisää+suomalaisia.+Kukaan+ei+halua+tähän+maahan+tehdä+lapsia,+koska+Persut+tekevät+tästä+maasta+niin+vastenmielisen!
23.02.2021 18:02
Suomea+taannuttaa+eniten+Persut.+Ovat+Suomen+syöpä!
23.02.2021 18:00
Sinulla+lienee+kovin+paha+tuo+maanisdepressiivinen+puoli?
Katoppa+ihan+peiliin+ja+mieti+miksi?
23.02.2021 17:56
Kyllä,+lisää+vaan!
23.02.2021 17:54
Tämä+kirjoittajaparka+elää+jossain+kaukana+menneessä.+Se+maailma+jossa+oli+duunareita+ja+porvareita,+se+meni+ohi+jo.+Nykyisin+duunaritkin+omistaa+asuntoja+ja+pörssiosakkeita,+ajavat+dieselbemarilla.
Yhteiskuntaa+jakaa+enää+korkeintaan+tuottajavoimat+ja+kuluttajavoimat.+Yrittäjäkin+on+duunari,+sillä+palveluala+työllistää+Suomessa+eniten+ihmisiä.
Usein+työntekijä+sidotaan+firmaan+optioilla+tai+jopa+osuuksilla.+Olen+itse+sellaisen+yrityksen+osakas.
Lopettakaa+jo+höpötys+porvareista,+kun+ei+sellaisia+edes+ole.+Se+kuului+aikaan+jolloin+paronit+ja+papit,+sekä+käsityöläisistä+koostuva+yhteiskunta+eli+ahdasta+elämää.+Suuri+köyhien+joukko+eli+kädestä+suuhun,+palkat+oli+olemattomat,+usein+leipää.+Mutta+ei+yritystoiminta+voinut+nousta+koska+ei+ollut+kuluttajaa,+joka+kykeni+ostamaan.
Yritys+tarvitsee+sitä+ohikulkijoilla,+jolla+on+rahaa+taskussa.+Siksi+jopa+toimeentuloluukulta+rahaa+saava+on+arvokas+yritykselle,+koska+yritys+yhä+uudestaan+ja+uudestaan+korjaa+tuotteista+ja+palvelusta+voittoprosentin.
Tutustukaa+nyt+siihen+yhteiskuntaan+jossa+elätte+hyvät+ihmiset!
23.02.2021 13:28
Vingu+siellä+vaan+kuin+pikkulapsi.+Reppanalla+ei+ole+silmiä+päässä.+Suomimies+ei+osaa+oikein+mitään,+on+huonokuntoinen+ja+pukeutuu+kuin+vanha+äijä.+Valittaa+kaikesta+ja+haukkuu+nuoret+kauniit+naiset+hallituksessakin.+Se+herättää+hirveää+inhotusta+miestä+kohtaan.
Terv,+kaunis+upeapovinen+kaunotar!
23.02.2021 13:17
Silmälläkin+näkee,+miten+heikkotasoista+meidän+miehet+ovat.+vanhoista+elokuvista+näkee+sentää+miehiä.+Nyt+surkeita+reppanoita+ja+valittajia.
Hävettää,+että+tätä+hallitustakin+on+haukuttu+milloin+millä+halventavalla+nimellä.+Miehet+ampuvat+itseään+jalkaan.+Ovat+niin+surkeita.
Miehistä+ei+ole+enää+muuhun+kuin+panikoimaan+ja+valittamaan!!
23.02.2021 12:22
Mistä+keksit+tuota+hömppää?+Vasemmisto+ollut+olemasssa+jo+yli+100+vuotta+ja+rakentanut+tämän+Suomen+hienoon+kuntoon.+Ihmiset+kokevat,+että+vasemmistoa+ei+enää+tarvita+koska+yhteiskunta+on+hyvässä+iskussa,+mutta+minä+en+usko+että+ainakaan+Persut+sitä+kykenee+parempaan+suuntaan+viemään.+Huonompaa+kyllä.
Persujen+haliituksessa+olo+oli+katastrofi.
Synytt+eripuraa,+riitaa+ja+kauheaa+hajaannusta.+Kaikki+hajoaa+Persujen+käsissä.+Syntyy+sotia+kaikkien+ihmisryhmien+välille.
Ei+lupaa+mitään+hyvää+tulevaisuuteen!
23.02.2021 12:18
Tuo+nyt+ei+pidä+lainkaan+paikkansa.+Monesta+duunarista+on+tullut+yrittäjiä.+Niitä+tuli+pilvin+pimein+esim.+1990-luvulla.
Kyse+ei+ole+vasemmistosta,+ei+oikeistosta,+sillä+pienet+palveluyritykset+tarvitsevat+jokaisen+kuluttajan,+jotta+menestyy.+Ostava+asiakas+elättää+yrityksen,+siksi+eläkeläinen,+työtön+tai+toimeentulotukilainen+vie+kaiken+rahansa+kiltisti+yrityksille.+
Tänä+päivänä+yrittäminen+on+helppoa+ja+moni+työtön+tai+eläkeläinen+perustaa+yrityksen.+
Asia+on+kovin+kinkkinen+koska+ostovoima+määrää+myös+sen+montako+yritystä+voi+olla+olemassa.+Siksi+jo+palkkojen+pudotus+vähentää+ostovoimaa+ja+samalla+tuoloa+yrityksille.
Itsekin+olen+ollut+opiskelija,+työntekijä+ja+sittemmin+yrittäjä.+On+typerää+tehdä+kahtiajakoja,+koska+olemme+täysin+riippuvaisia+toisistamme.
Jako+punaisiin+ja+porvareihin+oli+selvää+vielä+1970-luvulla,+mutta+nyt+kaikki+on+hämärtynyt.+Parempi+jako+on+esim.+Tuotantovoimat+ja+kuluttajavoimat.
Olemme+nähneet+myös+erialisten+yritystapojen+ilmentymisen.+Nyt+on+osuuskuntia+ja+yhdistyksiä,+on+valtion+yrityksiä+ja+perheyrityksiä+sekä+pörssiyhtiöitä.
Yrittäminen+opitaan+myös+erialisissa+koulutuksissa.+Siksi+ei+ole+väliä+enää+kuka+yirtyksen+omistaa,+sillä+hyvä+toimitusjohtaja+tai+johtokunta+riittää.+
Nykynuoret+ovat+todella+fiksuja+keksimään+erilaisia+tapoja+yrittää.
Hyvä+yrittäjä+myös+arvostaa+työntekijäänsä.+Monesti+he+ovat+kultaakin+kalliimpia+kun+yritys+elää+osaamisella+ja+ahkeruudella!
23.02.2021 10:42
Kyllä+oli+Kokoomus-Persut+ja+Keskusta+sellainen+juupaseipä+hallitus,+että+ei+ikinä+enää!!!
22.02.2021 20:02
Suomessa+niin+saamattomia+miehiä,+että+pakko+tänne+on+tuoda+heitä+muualta?
Kun+ei++miehestä+nyt+vaan+ole+mihinkään,+otetaan+parempia+tilalle!
Valittavat,+heikkokuntoiset+möhömahat,+eivät+jaksa+perhe-elämää+saati+lapsia.+Eivätkä+kykene+niitä+edes+tekemään.
Onko+muita+vaihtoehtoja?
22.02.2021 13:07
Kaikille,+jotka+haluavat+rakentaa+Suomea,+sanon+kyllä.+Mutta+jotka+vain+valittavat+ja+purkavat+sitä.+Nou!
22.02.2021 09:57
Juuri+tämän+työn+olen+huolellisesti+tehnyt+ja+pysyn+ehdottomasti+kannassani!!!!!!
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:11
Juuri+tämän+työn+olen+huolellisesti+tehnyt+ja+pysyn+ehdottomasti+kannassani!!!!!!
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:11
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:10
Ota+banaani+ja+syö+se!!
Ota+banaani+ja+syö+se!!
44 / 95