Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. "Surullista on se, että nämä tämän päivän lahkot syövät ihmisiä, Herra, Herra uskoillaan, nimenomaan uskoillaan, jos joku väittää, että uskollaan, valehtelee kyllä karkeasti."

Todella surullista on se, että sinä vainoat Jeesuksen omia ja nän Jeesusta itseään näillä kirjoituksillasi. Haukut ja morkkaat, kun todisteita väitteistäsi pyytää, vaikenet.

"Tämä kyllä kelpaa ihmiselle joka haluaa saada pikatäytön hengelliselle janolleen, mitä se sitten loppujen lopuksi onkaan, mutta pitää myös lihansa hengissä ja näitä tankkausasemia on tämäkin maa pullollaan:"

Tässäkin todistat itse että et edes tiedä mistä kirjoitat "mitä se sitten loppujen lopuksi onkaan". Eli et ole tutkinut asiaa täi käynyt paikanpäällä, toistelet jonkun sinulle syöttämiä ajatuksia. Kannattaa ottaa itse asioista selvää ennen kuin alkaa todistamaan lähimmäisistään.

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.
    Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."

Mitäpä luulet Hssu, tunnustaako Jeesus vainoojiaan?