Murhamies ei voi pelastua.

Raamattu.

Raamatun mukaan murhaaja EI VOI päästä taivaaseen. Se on HYVIN SELVÄSTI kerrottu Raamatussa, ja vaikka te yritätte väännellä Jumalan sanaa oman mielenne mukaiseksi, te ette voi ottaa Raamatusta pois sitä mitä sinne on kirjoitettu: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Joh. 3:15&rnd=1241357418529 Entä sitten, kun moni murhaaja kuitenkin VAIKUTTAA tulleen uskoon? No, hehän ovat ihan todella voineetkin tulla uskoon, mutta: iankaikkinen elämä ei PYSY heissä! He voivat olla uskossa jonkun aikaa, mutta luopuvat uskosta ainakin sisäisesti, jotkut myös ulkoisesti, ennen kuolemaansa. Raamatun mukaan iankaikkinen elämä ei PYSY heissä. Tämän mukaan on täysin varmaa, että he luopuvat, vaikka monikin voi näytellä seurakunnan edessä hurskasta, niin, jopa olla mukana hengellisessä työssäkin.

66

3403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt meni väärin

nyt sitä, että on kahdenlaista murhaa, semmoista mikä on saatu anteeksi ja mitä ei ole saatu anteeksi. Jos ihminen tulee uskoon, Jumala antaa kaikki synnit anteeksi eikä muista sitä murhaakaan enää. Joten tämmöinen ihminen ei ole murhaaja ja voi päästä taivaaseen.

• näin se on sanottu

Ilm. 22:15     Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Gagarin

...Ne murhaajan uhrit? Jos he eivät olleet USKOSSA, kuuma alakerta odottaa, vai? Annettiinko heille edes mahdollisuutta? Kuvitellaan, että joku uhreista olisi ajatellut seuraavana päivänä menevänsä kirkkoon etsimään vastauksia, mutta luoti pysäyttikin 23 tuntia aikaisemmin. Aika julmaa mielestäni. Ja tähän pitäisi lyödä RAKKAUDEN USKONNON leima? WTF?

• Vierellään ristillä
        Gagarin kirjoitti:

...Ne murhaajan uhrit? Jos he eivät olleet USKOSSA, kuuma alakerta odottaa, vai? Annettiinko heille edes mahdollisuutta? Kuvitellaan, että joku uhreista olisi ajatellut seuraavana päivänä menevänsä kirkkoon etsimään vastauksia, mutta luoti pysäyttikin 23 tuntia aikaisemmin. Aika julmaa mielestäni. Ja tähän pitäisi lyödä RAKKAUDEN USKONNON leima? WTF?

Riippuvalle rosvolle ryövärille ja murhamiehelle? Vielä tänä iltana olet isäni ja minun kansaani taivasten valtakunnassa! Miksi helluntailaiset eivät ole kristuksen kanssa samaa mieltä, vaan tekevät omia lakejaan?

• ..SINÄ ITSESI TUOMARIKSI KO...
        näin se on sanottu kirjoitti:

Ilm. 22:15     Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Luepa Ilm.22:14 ensin. Se kuuluu näin:" Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta, ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!" Jeesus sanoi, ettei Hän kadota yhtäkään, jonka Isä on Hänelle antanut. Myös murhaaja voi tulla tekonsa jälkeen uskoon, katua ja tehdä, Pyhän Hengen vaikutuksesta, parannuksen. Ristillä ryöväri pelastui viime tingassa, kun katui tekojaan ja pyysi Jeesusta muistamaan häntä valtakunnassaan. Jeesus lupasi ottaa hänet mukaansa. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", sanoo Raamattu. Pitää olla hyvin varovainen, ettei kadotustuomiota toiselle lausu. Jeesuksen veri riittää pesemään meidät puhtaiksi, jos vain annamme sen tapahtua.

• varmasti sanottu
        ..SINÄ ITSESI TUOMARIKSI KO... kirjoitti:

Luepa Ilm.22:14 ensin. Se kuuluu näin:" Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta, ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!" Jeesus sanoi, ettei Hän kadota yhtäkään, jonka Isä on Hänelle antanut. Myös murhaaja voi tulla tekonsa jälkeen uskoon, katua ja tehdä, Pyhän Hengen vaikutuksesta, parannuksen. Ristillä ryöväri pelastui viime tingassa, kun katui tekojaan ja pyysi Jeesusta muistamaan häntä valtakunnassaan. Jeesus lupasi ottaa hänet mukaansa. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", sanoo Raamattu. Pitää olla hyvin varovainen, ettei kadotustuomiota toiselle lausu. Jeesuksen veri riittää pesemään meidät puhtaiksi, jos vain annamme sen tapahtua.

1. Joh. 3:15     Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• ÄLÄ YLEISTÄ
        Vierellään ristillä kirjoitti:

Riippuvalle rosvolle ryövärille ja murhamiehelle? Vielä tänä iltana olet isäni ja minun kansaani taivasten valtakunnassa! Miksi helluntailaiset eivät ole kristuksen kanssa samaa mieltä, vaan tekevät omia lakejaan?

^Miksi helluntailaiset eivät ole kristuksen kanssa samaa mieltä,vaan tekevät omia lakejaan?^ -------------- - Miksi yleistät? Jos joukossa on joku, joka ei ole, eikä sekään ole varmaa, niin ei se tarkoita, että kaikki...

• ..JOKA NIIN PONNEKKAASTI ..
        varmasti sanottu kirjoitti:

1. Joh. 3:15     Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

..yrität meitä kaikkia manata helvettiin, sanoisin, että 'lepo vaan'. Taidat kuulua niihin jotka LAKIA saarnaavat vielä tänäkin päivänä. Jos niin on, olet todella pulassa. Sinun on täytettävä jok'ikinen pieninkin käsky,jotta olisit täydellinen. Jumalahan vaatii täydellisyyttä. Me, jotka elämme Jeesuksessa ja Hänen täytetyssä työssään, kuten aikaisemmin selitin, saamme elää 'levossa'. Jumala EI lue meille meidän syntejämme, kun pysymme Hänessä. Se EI tarkoita, että saisimme edelleen elää synnissä, vaan että olemme, Hänessä, VAPAAT tekemästä syntiä. Äläkä jatka enää jakeiden, jotka SINUN mielestäsi, osoittavat meidät helvettiin, etsimistä. Osoita se kohta Raamatussa, missä sanotaan, ettei 'kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi'.

• VASTAUKSEENI
        varmasti sanottu kirjoitti:

No se oli se 1.Joh.3:15..... Mutta Johannes tarkoittaakin ihmistä, joka EI ole pelastunut. Ja kuten sanottua, murhaajallekin, jos hän kääntyy tieltänsä, on Jumalan armo ja pelastus.

• Gagarin kirjoitti:

kun henkilö sanoi että menee taas seuraavana päivänä telttakokoukseen ja sitten tekee ratkaisun Jeesuksen puoleen. Mies kuoli sydänkohtaukseen automatkalla kun ystäväni kuljetti häntä kokouksesta kotiin - seuraavaa kokousta ei siis tullut. Julmaako? Ihminen voi tässä laittaa Jumalan syyksi kuolemantapauksen, ikäänkuin Jumala olisi tuon miehen tappanut autoon, ettei hän vain ehdi pelastua ja päästä taivaaseen? Synti sairastuttaa ajattelun niin että itsesokeudessa ja ylpeydessä voi kehittää vaikka mitä viisasteluja joilla luulee osoittavansa Jumalan (jos nyt Jumala sattuisi olemaan, mutta mehän tiedämme ettei ole, sic) väärämieliseksi. Raamattu sanookin tällaisista kehittelyistä ja niitä harrastavista ihmisistä: "Kehuessaan viisaita olevansa, he ovat tyhmiksi tulleet." Jumala ei ole väärämielinen. "Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä." 1.Joh.1:5. Jumalassa ei ole vääryyttä. Jos jossain vääryyttä on niin ihmisessä. Kertomastani tapauksesta tiedän sanoa ainoastaan että tuo henkilö vähän ennen kuolemaansa oli ratkaisun paikalla, ja ilmeisesti hän ymmärsi että Jumala häntä kutsuu, mutta kieltäytyi tekemästä ratkaisua. Henkilökohtaisesti myös tiedän useita tapauksia joissa JUMALA ON TARJONNUT PELASTUSTA ennen henkilön poismenoa. Olen itse ollut näissä tilanteissa, mm. että ystäväni on tullut luokseni synnintunnossa ja pyytänyt että rukoilisin hänen puolesta, ja sanoi että kokee että nämä asiat on todellisia ja että hänen tulisi kääntyä Jeesuksen puoleen. Mutta ei vielä, myöhemmin. Ja sitten on tapahtunut vakavia, kammottaviakin asioita, niin että "myöhemmin" jäi tapahtumatta. Eräs ystäväni ammuttiin haulikolla vähän keskustelumme jälkeen, toista ammuttiin pistoolilla päähän ym. ym. Lehdissä nämä tapaukset ovat vain ikäviä väkivallantekoja ja ihmiset ajattelee kuinka Jumala voi tuollaista sallia. Mutta harva on tietoinen mitä sen ihmisen sisimmässä on tapahtunut ennen niitä tilanteita ja että Jumala on tarjonnut parempaa on niin murhaajalle kuin murhatulle. En edes luule että osaisin selittää mitä kaikkea noihin tilanteisiin liittyy ja kuinka jokainen kulma pitäisi käsittää että kokonaisuudesta saadaan ehdottomasti oikea kuva. Jumalalla on oikea kuva. Sanon vain oman kokemukseni perusteella että Jumala kyllä kutsuu ja puhuttelee. Maailman kauheudet, joita emme voi ymmärtää, eivät välttämättä tee tyhjäksi että Jumala on ja että Hän on Kaikkivaltias ja rakastaa. Sanoin "eivät välttämättä tee tyhjäksi" mutta omassa sisimmässäni tiedän - enkä voi sitä tietoa sinulle siirtää vaan se on koettava itse, henkilökohtaisessa yhteydessä Jumalaan: Ne eivät tee tyhjäksi Hänen rakkauttaan.

• pikkupietari
        Gagarin kirjoitti:

kuulkaas työ inokaat kivitäjät jotkka olette tuomitsemassa henkrikoksen tehneitä helvetiin tiedoksi että sä olet samalainen murhaaja henkisesti kuin vyysisen murhan tehnyt tiedoksi että otan kantaa sen takia minulta on tapettu omma isä vuonna 86 kidutamalla turussa heinäkuusa.murhaajia oli 4 kapaletta 3 miestä ja yksi nainen.tiedoksi että olen joutunut käymään kaikki mahdoliset vihan tunteet läppi näittä isäni murhaajia kohtaan .huom minnä en heitä tuomitse sillä jeesus on myös heidän puolestaan kuolut jeesus rakastaa myös näittä 4 ihmistä tiedoksi että minulla ei ole mitään vihaa heittä kohtaan minulla ei ole mitään oikeutta tuomitta heittä mä muistan viellä itse hyvin kun menin tunistamaan tapettu isääni turussa polisi sanaoi minulle hyvin viisasti että anna tuomio sille kenelle tuomio kuulu.tää polisi oli hyvin viisas hän näkki että jos päästän ne pahuuden voimat irtti niin mä tuhoan samalla itseni ja elämäni elli kaikken mun isä oli uskossa oleva mies mä voin sanoa henkilö kohtaisenna kokemuksenna mulla on jäleen näkemisen toivo aikanaan kun itse siiryn pois tästtä ruumiista jeesukseni luo mä toivon aikanaan että voin kohdatta isäni murhaajat taivaasa.mä rukoilen että jeesus voisi kohdatta teidät ja antaa teille uuden elämmän.ja toivon.jos turussa asuvat tekijät luette tään te tunistatte .kukka olen olen 11.7.86 kasken kadulla tapahtuneen henkirikoksen uhrin omainen.mä haluan kertoa teille että te olette taivaan isälle rakkaita ihmisiä. terveisin pikku pietari.oikea nimenni on kaarlo rinne

• Anonyymi

Epäjumalan palvelijakin voi tulla uskoon. Murhaaja voi tulla uskoon. Ei Jeesuksen sovitustyötä saa mitätöidä

• Anonyymi
        mamabeard kirjoitti:

kun henkilö sanoi että menee taas seuraavana päivänä telttakokoukseen ja sitten tekee ratkaisun Jeesuksen puoleen. Mies kuoli sydänkohtaukseen automatkalla kun ystäväni kuljetti häntä kokouksesta kotiin - seuraavaa kokousta ei siis tullut. Julmaako? Ihminen voi tässä laittaa Jumalan syyksi kuolemantapauksen, ikäänkuin Jumala olisi tuon miehen tappanut autoon, ettei hän vain ehdi pelastua ja päästä taivaaseen? Synti sairastuttaa ajattelun niin että itsesokeudessa ja ylpeydessä voi kehittää vaikka mitä viisasteluja joilla luulee osoittavansa Jumalan (jos nyt Jumala sattuisi olemaan, mutta mehän tiedämme ettei ole, sic) väärämieliseksi. Raamattu sanookin tällaisista kehittelyistä ja niitä harrastavista ihmisistä: "Kehuessaan viisaita olevansa, he ovat tyhmiksi tulleet." Jumala ei ole väärämielinen. "Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä." 1.Joh.1:5. Jumalassa ei ole vääryyttä. Jos jossain vääryyttä on niin ihmisessä. Kertomastani tapauksesta tiedän sanoa ainoastaan että tuo henkilö vähän ennen kuolemaansa oli ratkaisun paikalla, ja ilmeisesti hän ymmärsi että Jumala häntä kutsuu, mutta kieltäytyi tekemästä ratkaisua. Henkilökohtaisesti myös tiedän useita tapauksia joissa JUMALA ON TARJONNUT PELASTUSTA ennen henkilön poismenoa. Olen itse ollut näissä tilanteissa, mm. että ystäväni on tullut luokseni synnintunnossa ja pyytänyt että rukoilisin hänen puolesta, ja sanoi että kokee että nämä asiat on todellisia ja että hänen tulisi kääntyä Jeesuksen puoleen. Mutta ei vielä, myöhemmin. Ja sitten on tapahtunut vakavia, kammottaviakin asioita, niin että "myöhemmin" jäi tapahtumatta. Eräs ystäväni ammuttiin haulikolla vähän keskustelumme jälkeen, toista ammuttiin pistoolilla päähän ym. ym. Lehdissä nämä tapaukset ovat vain ikäviä väkivallantekoja ja ihmiset ajattelee kuinka Jumala voi tuollaista sallia. Mutta harva on tietoinen mitä sen ihmisen sisimmässä on tapahtunut ennen niitä tilanteita ja että Jumala on tarjonnut parempaa on niin murhaajalle kuin murhatulle. En edes luule että osaisin selittää mitä kaikkea noihin tilanteisiin liittyy ja kuinka jokainen kulma pitäisi käsittää että kokonaisuudesta saadaan ehdottomasti oikea kuva. Jumalalla on oikea kuva. Sanon vain oman kokemukseni perusteella että Jumala kyllä kutsuu ja puhuttelee. Maailman kauheudet, joita emme voi ymmärtää, eivät välttämättä tee tyhjäksi että Jumala on ja että Hän on Kaikkivaltias ja rakastaa. Sanoin "eivät välttämättä tee tyhjäksi" mutta omassa sisimmässäni tiedän - enkä voi sitä tietoa sinulle siirtää vaan se on koettava itse, henkilökohtaisessa yhteydessä Jumalaan: Ne eivät tee tyhjäksi Hänen rakkauttaan.

Huokaus Jumalan puoleen riittää pelastukseen. Ei siinä mitään telttakokousta tarvita.

• Anonyymi

Ulkopuolella ovat siis ne, jotka eivät ole tulleet uskoon ja tehneet parannusta. Eli, jotka edelleen valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi

Murhaaja ei voi päästä taivaaseen, mutta uudesti syntynyt voi, koska uudestisyntyneellä ei ole sitä entisessä elämässä tehtyä murhaa kontollaan.

• solia1

Jeesus Kristus voi pelastaa kaikki jotka hänen luokseen tulevat syntejään katuvina, koska hänet tapettiin, ja hän rukoili murhaajiensa puolesta. Raamatun jakeilla, jotka koskevat katumattomia ja paatuneita murhaajia, sinä turhennat Hänen sovitustyönsä! Paavali syyllistyi Stefanuksen murhaan ollessaan siihen osallisena, ennen kuin hän itse kääntyi kristityksi. Jeesus armahti ristin ryöväriä mitään kyselemättä ja lupasi hänet paratiisiin. Kaikki saavat mahdollisuuden kääntyä uskomaan ja pelastua, Jumala on aina oikeudenmukaisempi kuin ihmiset. Kaikille on annettu sama oikeus valita ja sama pelastus. Ne jotka ottavat Jeesuksen vastaan, ja pitävät Hänestä kiinni, pelastuvat. Pysyminen riippuu tietysti jokaisesta ihmisestä itsestään henkilökohtaisesti koska se on vapaaehtoista. Varmaa on myös se, että kaikki ovat rikkoneet Jumalan rakkauden lain käskyt ja syyllistyneet myös murhaan ainakin sydämessään, sillä joka rikkoo yhdessäkin kohtaa, on rikkonut koko lain. Älkää tuomitko ettei teitäkin tuomittaisi.

• Taikauskon kukkasia

miksi jotkut "ottavat Jeesuksen vastaan" ja toiset taas eivät!

• solia1
        Taikauskon kukkasia kirjoitti:

miksi jotkut "ottavat Jeesuksen vastaan" ja toiset taas eivät!

Ne jotka eivät ottaneet Jeesusta vastaan valitsivat Barabbaan, joka oli murhamies. Jeesuksessa on totuus, joka viiltää niitä jotka ovat mieltyneet valheeseen. "Tuhat tietä johtaa eksytyksiin, totuuteen vain yksi" (Rousseau)

• olisivat

veriruskeita, niin ne tulevat villanvalkoisiksi kun Jeesuksen veri puhdistaa! Epäusko vie kadotukseen, mutta murhamies joka syntinsä tunnustaa, hän pelastuu!

• Oletko koskaan vihannut?

• kirjoituksista tämä sana: "Jokainen, joka vihaa veljeänsä on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi". (Joh.3:15). Mitä arvelet? Kuinkas sinä vihaavien lähimmäistesi kohdalle tuomion sovitat, vaikka he eivät ole kirjaimellisesti henkeä riistäneet keneltäkään, kun heidätkin luetaan murhaajien joukkoon?

• -yksi polulta poikennut-

ja polulle palannut. Raamattu kyllä opettaa, ettei yhdessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi, mutta sama Raamattu opettaa myös, että jos tulemme valoon eli tunnustamme syntimme, niin Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä. Muistaakseni Jesajan kirjassa Herra puhuu, että veriruskeatkin synnit tulevat villanvalkoisiksi. Muuten, aloittaja taisi unohtaa, että Mooses, Daavid ja Paavali olivat murhamiehiä ja ainakin Mooseksesta voidaan sanoa, että hän ilmestyi vuorella, jossa Jeesus kirkastui.

• joka menee Jumalan kasvojen eteen, ja laisinkaan epäilemättä Jumalan lupausta Raamatun sanassa, ottaa anteeksiantamuksen vastaan, joka hänelle julistetaan Jeesuksen nimessä ja veressä, siirtyy kuolemasta elämään. Isä Jumala ei lue enää hänelle, sitten hänen ruumiillisen kuolemansa jälkeen tuomiota murhasta, jonka hän entisellä jumalattoman kaudellaan on tehnyt.. Onhan hän siirtynyt Jeesuksen nimessä ja veressä julistetun syntien anteeksiantamisen kautta iankaikkiseen elämään jo maallisessa vaelluksessaan, jolloinka hänestä on tullut Jumalan lapsi. Ja Jumalan lapsena hänellä on samankaltainen oikeus Jumalan perintöön kuin kenellä muulla Jumalan lapsella tahansa.. Lue sinä Raamatun sanaa, niinkuin on kirjoitettu, äläkä muuta viserrä..

• noin...

Eli väität Raamatun, siis itse Jumalan, valehtelevan. Jumala valehtelee, että murhaajassa ei iankaikinen elämä pysy. Selvä.

• noin... kirjoitti:

Eli väität Raamatun, siis itse Jumalan, valehtelevan. Jumala valehtelee, että murhaajassa ei iankaikinen elämä pysy. Selvä.

saivartelullasi tehdä Isä Jumalasta valehtelijan, kun väität, ettei Jeesuksen nimessä ja veressä julistettu syntien anteeksiantamus ei ole pätevä murhaajan kohdalla.. Uskottelet, että murhaaja on ja pysyy murhaajana, vaikka saisi Jeesuksen nimessä ja veressä murha-nimisen syntinsä anteeksi.. Et halua uskoa Isä Jumalan sanaa, jossa hän sanoo, että vaikka syntinen ihminen olisi syntinsä vuoksi veriruskea, tulee hän Kristuksen veren lunastuksen kautta villanvalkoiseksi.. Jeesuksen nimessä ja veressä puhdistettu murhaajan sydän ei enää ole murhaava, koska hänen sydämensä on tullut villanvalkoiseksi ja hänen vihansa lähimmäisiään kohtaan on laantunut ja muuttunut lähimmäisen rakkaudeksi, joka kunnioittaa Isä Jumalan Pyhyyttä.. Onko sinun sydämesi laita samankaltainen lähimmäisenrakkaudessa sekä Jumalan kunnioituksessa.. Vastaa Jumalalle - älä minulle..

• Anonyymi
        noin... kirjoitti:

Sinä tulkitset Raamattua eri tavalla kuin muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tulkitset Raamattua eri tavalla kuin muut.

Ei ollut tarkoitus kommentoida tätä kirjoitusta vaan sitä jossa väitetään ettei murhaaja voi pelastua.

• Anonyymi
        noin... kirjoitti:

Vastaus kaikkeen kommenttiin tappoi miten tappoi kenekä ihmisen vaan voiko tappaja aina pelastua. Olen sitämieltä kun ihminen tapetaan Herra Jeesus Kristus ei sitä koskaan ole hyväksynyt. Ajattelen näin tappaja joutuu kuitenkin kadotukseen. Ajattelen näin että jos jonkun tappaisin koskaan en sitä anteeksi voi saada en koskaan ja se on ansaittukkin.

• ...murhamies?

Kuka on murhamies?

Oliko Paavali murhamies, kun antoi äänensä kristittyjen tappamisen puolesta? Tai oli jollain tavalla mukana Stefanuksen kivittämisessä.

Paavali totesi myös olevansa "syntisistä suurin" ja sen myötä olevansa esikuva myös Jumalan armosta.

• On hyvä tehdä ero katuvan ja katumattoman murhamiehen välille, niin Raamattukin tekee.

• sul on pahasti puurot ja vellit sekasi.

• sanan mukaan,

Murhamiehessä ei ole iankaikkista elämää,sano sana.

• Anonyymi
        sanan mukaan, kirjoitti:

Murhamiehessä ei ole iankaikkista elämää,sano sana.

Höpö höpö

• alex-kasi

kuka on murhaaja Raamatun mukaan.

1. Joh. 3:15
      JOKAINEN, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei KENESSÄKÄÄN MURHAAJASSA OLE IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ, JOKA HÄNESSÄ PYSYISI.

Jos joku käytöksellään estää toisen pelastumisen - on hän murhaaja.

• Paka.Nainen

aloitettu 3.5.09. Heräävätkö nämä ketjutkin ihmeestä eloon.

• hoplaapolle

Kaikki ovat joskus jotakuta vihanneet kuitenkin. Eli kaikki ovat murhaajia. Eli kukaan ei pelastu, jos takertuu tuohon.

Kuten tuossa yllä olevassa ketjussa on jo moneen kertaan sanottu niin Jeesuksen armo on se joka pelastaa. Ihminen syntyy siis uudeksi ja siirtyy kuolemasta elämään. Nuo Joh 3:15 sanat on sanottu siksi, ettei kukaan kuvittelisi olevansa synnitön millään perusteilla. Jokainen tarvitsee Jeesuksen armoa ja joka sen ottaa vastaan pelastuu. Eli se joka uskoo, toivoo ja luottaa ja haluaa riippua kiinni siinä Jeesuksen lupauksessa, että hän antaa synnit anteeksi sille, joka sitä häneltä pyytää. Hän on sanonut, ettei aja pois sitä joka hänen luoksensa tulee.

Me olemme kaikki heikkoja monellakin tavalla ja kun me olemme heikkoja niin me siitä syystä turvaudumme ja tahdomme turvautua Jeesukseen ja riipumme kiinni Hänessä ja Hänen lupauksessaan. Siinä on toivomme.

Kaikkia meitä pelottaa ja epäilyttää välillä, kuten Jeesuksen opetuslapsiakin ja silloin me alamme vajota. Vajoaminen lakkaa, kun turvaudumme Jeesuksen lupaukseen.

Kaikkihan me olimme kuolleita Jumalalle ennenkuin otimme pelastuksen vastaan. Kaikki olimme juuri niitä murhaajia, varkaita, valehteljoita jne. jne. Kuitenkin Hän on tehnyt ihmeen ja herättänyt kuolleet eloon ja yhä vieläkin herättää.

• samalla viivallla.

Olemme kaikki MURHAAJIA ! Me kaikki ihmiset olimme Jerusalemissa ja huusimme ristiinnaulitse. Me olemme siis syypäitä Jumalanpojan murhaan.

Kenelläkään meillä ei ole oikeutta osoitella murhaajaa, koska ise olemme samanlaisia.

Kristus kuoli kaikkien meidän syntiemme tähden ja sovitti miedät Jumalan kanssa.

Murhaaja kääntyessään JeesuksenKristuksen puoleen ja pyytäessään anteeksi ja katuessaan tekoaan saa anteeksi niinkuin me muutkin syntimme.

Raamatun tunnetuin murhaaja lienee Paavali, jonka Kristus otti omaan erityiskäyttöönsä.

• Yhdestä asiasta olen varma; aloittaja ei sovi evankelistaksi.
      Ei hän sovi myöskään sielunhoitajaksi. Voihan olla että hän löytää Raamatusta muitakin syntejä joita hän itse ei tahdo antaa syntiselle anteeksi. Hän siis on asettunut Jumalan asemaan. Sellaisen ihmisen ei pitäisi ollenkaan puhua Jumalasta eikä ottaa Hänen Sanaansa huulilleen.

Minulla on sellainen kokemus että mitä suuremman syntisen edessä olen ollut kertomassa Jeesuksesta, sitä voimakkaampana on Jumalan rakkaus vuotanut syntiselle ihmiselle.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

No tietysti tuohan on ihan loogista, jos murhamies alkaa uskoa, niin reaktio on suuri. Mutta ei se siitä murhaajasta uskovaa tee ennen kuin hän kuulee sanaa ja tekee sydämen parannuksen . Monilta jää tekemättä. Tunnelukot vaan aukeaa ei muuta. Kannattaa erottaa tunteet uskosta, niin nähdään kuka oikeasti on uskovainen.

• Se on varma, että kukaan ei pääse Iankaikkiseen elämään ilman uskoa Jeesukseen Kristukseen. " Sillä kaiki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla, mutta saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Jumala osoittaa vanhurskautensa nykyajassa siinä, että hän on itse vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. " Room. 3:21-26

• body

Onko täällä joku jolla on jo taivaanportin avaimet ja niillä heiluu.??

Jätetään nuo asiat parempien käsiin ja keskustellaan vaikka avaimien väristä tai jostain muusta.

• Haluatko sanoa, että murhaan syyllistuneet Mooses, Daavid ja Paavali, jotka olivat murhaajia, eivät perinneet Jumalan valtakuntaa?

• Anonyymi

2.Korinttolaiskirje:
      5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

Murhamies ei voi pelastua mutta jos hän tulee uskoon, hän ei ole enää murhamies, hän on uusi luomus.

• Anonyymi

ei tässä maallisessa elämässä kukaan vielä ole "uusi luomus", kaikenlaista elämäntapojen parantamista voi tehdä kuka vaan, oli uskossa tai ei.

"uusi luomus" >KRISTUKSESSA

"teidän elämänne on KÄTKETTYNÄ Kristuksen kanssa Jumalassa", niin sanoo raamattu.
        ja
        "ei Jumalan valtakunta tule NÄKYVÄLLÄ tavalla, vaan Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei tässä maallisessa elämässä kukaan vielä ole "uusi luomus", kaikenlaista elämäntapojen parantamista voi tehdä kuka vaan, oli uskossa tai ei.

"teidän elämänne on KÄTKETTYNÄ Kristuksen kanssa Jumalassa", niin sanoo raamattu.
        ja
        "ei Jumalan valtakunta tule NÄKYVÄLLÄ tavalla, vaan Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"

Raamatun mukaan Jumala pesee Kristittyjen kasteessa ihmisen synnistä puhtaaksi ja kätkee ihmisen sielun kasteessa Kristuksen ylösnousesemusruumiin jäseneksi.

Ne ovat hengellisiä asioita ja totuuksia, jotka on meille ilmoitettu Jumalan sanassa.

Kun Kristus, teidän elämänne, ilmestyy, silloin tekin ilmestytte hänen kanssaan kirkkaudessa.

1. Kor. 12:13 "Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja

, niin hän on uusi luomus

Luepas tarkasti. Tuossa nimenomaan sanotaan, että hän ON uusi luomus. Ei sanota, että tulee olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

, niin hän on uusi luomus

Luepas tarkasti. Tuossa nimenomaan sanotaan, että hän ON uusi luomus. Ei sanota, että tulee olemaan.

ON uusi luomus, ja:

"Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on KÄTKETTYNÄ Kristuksen kanssa Jumalassa;
        kun KRISTUS, meidän elämämme, ilmestyy, SILLOIN tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa"
        Kol: 3: 3-4

ja: "olkoon mielenne siihen mikä ylhäällä on , älköön SIIHEN, mikä MAAN PÄÄLLÄ on" !!

• Anonyymi

Eihän taivaaseen mene kuin ne 144000. Sellaiset Murhaajat kuin Mooses ja Daavid eivät sinne mene, ei kyllä muutenkaan.

• Anonyymi

Nyt aloittaja aivan hukassa. Moninkertainen murhamies, Lauri Johansson on saanut turvapaikan helluntalaisesta, perussuomalaisesta liikkeestä.

• Silloin kun ihminen saa ja tekee uskonratkaisunsa niin kaikki ENTISET SYNNIT ON POIS PYYHITTY.
      Siinä on se Totuus.
      Jeesuksen vierellä ollut ei liene ollut pyhäkoulupoika ja sai syntinsä anteeksi ristillä.
      Se on uskoa ja uskon kautta tullaan vanhurskaaksi kun sydämmessä on Jeesus Kristus ja kun sen suunkautta julistetaan niin pelastus on päällä.

• Anonyymi

Näin se on. Jumalan edessä ihminen on uusi ihminen ja syntinsä anteeksi saanut. Sanokoonpa ihmiset sitten mitä tahansa.

• Anonyymi

Kiitetty olkoon Herran Jeesuksen nimi!

• Anonyymi

Ei raamattu ole totuus, vaan totuuden voi löytää noudattamalla raamattua. Raamattu on ojennus, kasvatus, kuri ja nuhde.
      Kun katsot ympärillesi huomaat kyllä että todellisuus on eri kuin raamatun kirjain.
      Itseäni auttoi Koraani ja Hare Krishna kirjat löytämään kirjaimen joka vastaa todellisuutta.
      Totuus on henki ja henki on totuus ei suinkaan kirjain. Mutta on hyvä uskoa raamattuun jos on itse väkivaltainen sillä estyy tekemästä pahaa.

Kaikki voivat pelastua jopa pilkkaajat sen on Paavali osoittanut. Ei ole yhtäkään syntiä josta ei voi pelastua.
      Toki Intia opettaa että pilkkaaja kulkee ikuisessa pois karsimisessa kuolemaan, elämään, kuolemaan, elämään, kuolemaan , elämään jne.
      Hän ei elä ikuisesti. Vaan kuolee aina välillä.
      Tullakseen taas eloon.

• Anonyymi

Jumala pelastaa eikä siinä ihmisillä sitten ole mitään valittamisen mahdollisuutta. Pirulliset ihmiset eivät tietenkään haluaisi, että muutkaan pelastuisivat, kun he tietävät, etteivät itse pelastu.

• Anonyymi

"vangittu muiden kapinoitsijain kanssa, jotka kapinassa olivat tehneet murhan"
        Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi"
        Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

• Anonyymi

> Murhamies ei voi pelastua.

Jumalan avulla on mahdollista ihmisen syntyä uudesti, tulla vanhurskaaksi ja saada ikuinen elämä, vaikka olisi ollut aiemmin rikollinen.

http://www.kolumbus.fi/r.berg/Uudesti_syntynyt.html

Mutta, kun on syntynyt uudesti Jumalasta, ei jatka enää vääryydessä.

"Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
      1 Joh. 3:7-10

• Anonyymi

Vain Jeesus on Jumalasta syntynyt ja siksi hän ei voinut tehdä syntiä.

Ihmiset ovat syntyneet miehen ja lihan tahdosta ja ovat syntisiä Adamin synnin takia heti tähän maailmaan syntyissään.

Helluntailaisten valheoppi menee, että ihminen on täysin synnitön Jeesuksen kaltainen tähän maailmaan syntyissään. Käärme sanoi: ette suinkaan kuole, vaan tulette viisaiksi

1. Joh. 1:8

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

• Anonyymi

Koko Raamattu on ihmisten keksimä satukirja höpönpöppöö koko kirja.

• Anonyymi

Aloittaja, Sanan mukaan olet murhaaja. Vihaat Jeesuksen seuraajia. Tuot palstalle luterilaisen oppeja ja olet näin osallinen miljoonien luterilaisen kirkon murhaamien vereen.

• Anonyymi

Lahkosaarnaajan tehtävään ja moottroripyöräjengin jäseneksi on samat kelpoisuusehdot, vähintään yksi henkirikos, katu-uskottavuuden ja pelon aikaansaamseksi.

• Anonyymi

Karski ympäri tatuoitu linnakundi kun kerää kolehtia, niin kukaan ei uskalla laittaa haaviin kolikoita.

• Anonyymi

Jeesuksella oli valta maan päällä antaa syntejä anteeksi keitä hän vaan tapasi matkoillaan (syntinen nainen, sokea mies, lapset, ristinryöväri)

Nyt Jeesus on taivaassa ja syntien anteeksisaaminen tapahtuu kasteessa, johon Jeesus lähetti helluntaina oman kärsimykset ja kuoleman läpikäyneen Henkensä, siksi ihminen tulee osalliseksi Kristuksen kuolemasta ja veren sovituksessa kasteessa.

1. Joh. 1:8

Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

• Anonyymi

Luuk. 5:24

Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Nyt Jeesus on taivaassa. Jumala on säätänyt, että nyt synnit saa anteeksi kasteessa ja ehtoollisessa. Siksi ehtoollisella pitäisi käydä ahkeraan. Tilinvälit Jumana kanssa on pidettävä lyhyenä.

Ihminen kun ei voi mennä julistamaan esim. murhamiehen syntejä anteeksi.
      Siinä ihminen vain johdateaan valheellisen armahduksen mielentilaan, joka on pettävä sielullinen tila.

Ananiaskaa ei voinut julistaa murhamiehen Saulus Tarsolaisen syntejä anteeksi. Eikä me pelkällä uskolla mihinkään häviä.
      Murhamiehen piti oikein huutaa Jumalaa pesemään raskaan synnit pois kasteessa Kristuksen veren tähden.

Ap. t. 22:16

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Vaikka synnit saa anteeksi, niin syntiä seuraa aina rangaistus, jonka Jumalan oikeuden mukaisuus vaatii aina pantavaksi täytäntöön vaikka synnin tekijä saisi synnin anteeksi. Ihminen ei voi sellaisia asioita suunnitella eikä vahvistaa. Siksi anteeksianto ja sen seuraukset on yksin Jumalan tehtäviä.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

Jumalan ikuiset periaatteet on voimassa ikuisesti riippumatta siitä minkä liiton aikaa kulloinkin eletään. Jumala on sama eilen, tänään ja ikuisesti. Eikä Jumala katso henkilöön.

• Anonyymi

Kyllä entinen murhamieskin, joka aidosti katuu tekojaan ja ottaa Jeesuksen Vapahtajakseen, saa Jumalalta armon ja täyden vapautuksen. Yleensä nämä entiset rikolliset ovat käyneet niin suuren ahdistuksen ja katumuksen tunteen läpi, ettei meillä tavallisilla siivosyntisillä ole mitään käsitystä heidän kokemuksistaan.

Jumalahan näkee ihmisen sydämeen. Ihminen ei voi teeskennellen saada syntejään anteeksi, vaan katumuksen täytyy olla todella aitoa. Silloin purppuranpunaiset synnitkin voivat tulla valkeiksi kuin puhdas lumi tai villa. Näinhän raamatussa opetetaan.

Tälläainen ihminen usein joutuu kamppailemaan koko elämänsä syyllisyyden tunteiden kanssa, vaikka tietääkin saaneensa anteeksi. Sitä ei kuitenkaan varmasti unohda. Hän kuitenkin luottaa, että vielä koittaa aika, jolloin hän voi pyytää anteeksi suoraan uhriltaan taivaan kirkkaudessa.

Tsempit!

• Anonyymi

Hei terve empatia ja sympatia muita ihmisiäkohtaan jos on? Niin voiko murha mies tai nainen pois nukkua rauhassa? Mielestäni ei sellainen henkilö ei saa sielunrauhaa ja jää hakeen vastauksia kuolemansajälkeen. En tiedä ymmärtääkö joku mitä ajan takaa asialla?? Yksinkertainen Ihminen kun saa sielun rauhan hän on ansainnutkin sen, ei millään hyvillä teoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe