Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Toivotaan että se herätys sinunkin kohdalla tapahtuu ja pian. Auttaisi asiaa, kun tutustuisi paremmin itse kirjaan eikä uskomattomien liberaaliteologien kirjoihin =)
  2. "Että kaikki ei ole OK, kun se oma seurakunta ja itse kyhätty rauha on niin rakkaita että niistä ei tahdota luopua." Raamattu kehoittaa osallistumaan oman seurakunnan kokouksiin, eli Raamatun mukaan oman seurakunnan kokouksista ei pidäkkään luopua. "Omista itse kyhätyistä rauhoista" en tiedä mitään, mitä lienevät, tiedän vain Jeesuksen Kristuksen antaman rauhan. "Siinä kun voi pitää kaiken, maallisen ja taivaallisen, vaikka kaikesta maallisesta pitää luopua." Jälleen Raamattu opettaa toisin. Ei Sakkeuskaan luopunut kaikesta maallisesta omaisuudesta.Samoin Jeesuksen haudannut mies,Joosef Arimitalainen,Jeesuksen opetuslapsi oli rikas mies. Jobilla oli kuoltuaan suuret maalliset omaisuudet. "Ja mikä niissäkin on rakasta, kaikki ulkonaisuus, ihmiset, jumalankuvat, virret ja laulut, urkujen jylinä, ihmisten luoma tunnelma, harha, jota ylläpitää se toinen herra, joka vie vain kauemmaksi siitä oikeasta "tunnelmasta" jonka VAIN Jumala voi antaa häntä etsivän ihmisen sisimpään, jolloin mitään tällaisia ulkokohtaisuuksia ei tarvitse eikä halua. Ei matkalainen, eikä perille päässyt." Mitä vikaa on lähimmäisissä,virsissä,lauluissa,urkujen soitossa ja yhteen laumaan kuulumisessa? Raamatun mukaan ei ainakaan mitään. Voisitko perustella mitä näissä on väärää? Ja voisitko sanua missä kirkossa palvotaan sitä toista herraa? Ihan nimeltä,kiitos. Ja oletko tästä asiasta ilmoittanut eteenpäin? Vakava asia jos missä vaan Jeesusta tunnustavassa kirkossa palvellaankin paholaista, ethän voi rakastavana lähimmäisenä jättää tälläistä asiaa puutumatta siihen. Kai? Sinulla on Hssu vakavia syytöksiä lähimmäisiäsi kohtaan. Sellaisille pitää olla vankat ja varmat Raamatulliset perustukset.
  3. Et oikeastaan vastannut yhteenkään kysymykseen. Vedit "tekee kristitytkin pahaa,siinä kuin ateistitkin" argumentin, tuon argumentin mukaan kaikki käy kun naapurin Mattikin rötöstelee. Käsittääkseni lordin jutut pelottivat lapsia. Minusta on oikeutettua kysyä onko tuollainen käytös soveliasta. Ja lapsia tuskin viedään katsomaan Danten näytelmiä. "Kristitty kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä. Kai tiedät mitä Raamattu sanoo itsensä korotta-misesta? " Kirjoitin sen epähuomiossa, kiitos korjauksesta. Sama linja näkyy,valitettavasti jatkuvan. Vikoilemalla asiat maton alle. Hyvin,hyvin erikoista on ateismi.."ihmettelee aidosti"..:(