Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Käyppäs sisko kurkkaamassa Paltalkin Kristillisiin huoneisiin, siellä on chätti+ääni,ylistystä,Raamiksia,rukousta,musaa,jutustelua..ynm., itse olen siellä saanut virvoittua ja saada vahvistusta uskooni. Kun ei sitä masentuneena aina jaksa lähtiä seurakunnallekkaan.

Tässä oso ja ohjeet sinne:
    http://koti.phnet.fi/elohim/JeesusKristusonHerra.html
  2. "Et ole ymmärtänyt mitä Jeesus Sanoillaan tarkoittaa! Olet se raamatun väärentäjän taktiikan orja. Jos sinä sielullisesti tuntisit Jeesuksen Sanan ja Sen tahdon niin tietäisit, että se rituaali on saatanaa jumalana palvelemista.
    Ota huomioon sekin, että eläimissäkin on niin sivityneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta!"

Itse asiassa on aika huonoa verrata ihmisiä ja eläimiä keskenään ja sitä paitsi eläimet syövät jopa oman lajinsa edustajia, esim. karhu-uros voi syödä poikasensa.

"Jeesus asetti ehtoollisen, mutta Jeesus ei asettanut sitä Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojan, kristinskon, lutherilaisuudenkin rituaaliksi vaan Hän asetti sen LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN."

Kyllä se ehtoollinen asettettiin nimenomaan Kristillista seurakuntaa koskemaan (apt.2:46,1.kor.11:20,1kor.11:23-28.).

"tässä raamatun sanaa jossa JEESUS EI JUO ja he jotka ovat Jeesuksen seuraajia eivät myöskään juo...
    RAAMATTU 1776 : Matteus 26
    27 Ja hän otti kalkin, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: juokaat tästä kaikki;
    28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan syntein anteeksi antamiseksi.
    29 Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa."

"juokaat tästä kaikki...!!!!"

"Siis: Jeesus kohdisti aina, siis AINA sanansa LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN heitä koskevana, EI ulkopuolisia koskevana!"

Eilisen päivän opetuslapset ovat tämän päivän Kristillinen seurakunta. Jos sinun ajattelusi mukaan ajattelisi Raamatusta ei mikään koskisi tämän päivän uskovaisia ja näin koko Kristillistä uskoa ei olisi olemassa.

"## 29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion. ##

Ja tuossa ilmeisesti varotuksen seuraukset jos syöt "herran" ( pirun ) tarjoamaa symboolista ruumista saatanan seuralaisena!
    Pirun/saatanan tarjoamaan siinä mielessä, ettei sivistynyt Jumalan ja Jeesuksen Tahdon ihminen syö ruumiin lihaa eikä liioin juo ruumiin verta edes symbolisesti koska sellaista tekevät mielestäni vain saatananpalvelijat."

Kyseisessä kohdassa ei kielletä ehtoollisen nauttimista vaan ehtoollisen nauttimisen väärällä asenteella.

"Kuten teksti osoittaa niin Jeesuksen Pyhä Ehtoollinen oli vain läsnä oleville opetuslapsille.
    Ja kun sitä joku muu kuin Jeesus tarjoaa niin se korkeintaan on ehtoollinen!
    Kenelläkään ei ole oikeutta asettaa itseensä Jeesuksen "osaan" tarjoamalla Jeesuksen Pyhää Ehtoollista, paitsi Jeesuksella Itsellään ja saatanalla joka ei lupaa kysele ja sillä teollaan osoittaa röyhkeytensä Jeesusta vastaan."

Toki on koskapa Jeesus nimenomaan sanoi että niin usein kun nautitte ehtoollisen.
    Minä aijon edelleenkin nauttia ehtoollista hyvällä omallatunnolla Jeesuksen muistamiseksi ja kunniaksi. Olenkin kokenut usein ehtoollisen hyvän ja Pyhän kantavan ja virvoittavan vaikutuksen.
  3. Jeesus opetti että kaiken tulee olla "YHTÄ"
    Se on tasan tarkkaan niin, että kristinusko on pilkottu yli 3500 lahkoon joista ei yksikään lahko/seurakunta kuulu Jumalallisuuteen! Siitä tiedon antoi Jeesus jo ennenkuin kristinuskosta oli tietoakaan!
    "Ja pilkkomista lisää se, että sitä Luder/Lutherin väärentämää raamattua tulkitaan noin 24.000 eri tavalla! Eli siinä ei ole Jeesuksen opettamaa "YHTÄ" ja näin olen kristinusko tuhansíne lahkoineen Jumalan ja Jeesuksen Lain lairikkojana saatanaa jumalanaan palveleva rikollis järjestö. Satoja miljoonia ihmnisiä tappanut ja tapattanut Jeesuksen seuraajatkin Paavalin tuella!"

Uskovainen ihminenkin on vajavainen ja erehtyväinen. Kun asioista ei saada sovittua perustetaan uusia "lahkoja". Kuitenkin Kristilliset lahkot ja kirkot ovat pääpiirteittäin opeista samaa mieltä. Näin Kristyt ovat YHTÄ, heillä on yhteinen Herra ja yhtenevä oppi.
    Saatanalla ei ole osuutta tässä yhteydessä.
    Ja tuskinpa Luther mitään Raamattua on väärentänyt, olen kuullut että Lutherin Saksankielinen Raamattu on uskollinen alkukielelle.

" Jos ole eri miettä asiasta niin todista raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on lupa tappaa ja tapattaa jopa omia kastamiaan uskovaisia, syytömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarovioita poltellen????
    Ellet sitä lupaa raamatusta löydä, niin tiedät kristinuskon, raamatun väärentäjä lutherinkin ja lutherilaisuudenkin jumalaksi herra saatanan!"

Mihinkähän viittaat tässä? Jos puhut Katolilaisuuden harhoista syntyneistä vainoista. Niin niitä vastaanhan Luther juuri kävi taisteluita. Ja niin Luterilaisiata tuli "Kerettiläisiä","Hugenotteja", joita poltettiin roviolla kun tottelivat ennemmin Raamatun Sanaa kuin "äitikirkon" ihmisoppeja.

"PS.
    Raamattua on pilkuttu saatanalliseksi esim. nk. pyhä ehtoollinen on harhatajan opettamaa Jeesuksen pilkkaamista. lue tarkkaan mitä Jeesus opetti!!!!
    Raamatussa on sanoma jota ei opeteta ihmisille ehtoollisesta Jeesuksen omin sanoin.

Lukekaa ja ymmärtäkää se ja miettikää voiko Jeesusta pahemmin pilkata kuin paskantamalla Hänet!
    16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
    17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

Tässä raamatun kohdasa on varotus:
    28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
    29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."

Jeesus itse asetti ehtoollisen. Luterilaiset eivät usko tässäkään kuten Katolilaiset että ehtoollisessa nautitaan OIKEA Jeesuksen veri ja ruumis. Ehtoollinen on vertauskuva, niihän Jeesuskin siunasi leivän ja viinin. Olet iroitellut eri kohtia väärällä lailla verratavaksi. Kun Jeesus siunasi kaiken ruuvan syötäväksi, ei Hän viitannut ehtoolliseen millään tavalla vaan syömiseen.

Sinä näet väärässä tulkinnassasi ehtoollisen saatanallisena. Jeesus opetti eri tavoin. Tässäkin asiassa uskon ennemmin Jeesusta ja Raamatun Sanaa kuin ihmisoppeja.