Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Monessakin+kohden,+sekä+Vanhassa+Testamentissa+että+Uudessa,esim:+3.Moos.18:"Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+sillä+se+on+kauhistuttava+teko".3+Moos+20:13: +"Jos+joku+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+tekevät+he+molemmat+kauhistuksen;+heidät+rangaistakoon+kuolemalla,+he+ovat+verivelan+alaiset".1.Kor.6:9:"+Ettekö+tiedä,+että+vääryydentekijät+eivät+saa+omakseen+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö!+Jumalan+valtakunnan+perillisiä+eivät+ole+siveettömyyden+harjoittajat+eivätkä+epäjumalien+palvelijat,+eivät+avionrikkojat,+eivät+miesten+kanssa+makaavat+miehet".Room.1:27:"ja+miehet+ovat+samoin+luopuneet+luonnollisesta+yhteydestä+naisiin+ja+heissä+on+syttynyt+himo+toisiaan+kohtaan.+Miehet+ovat+harhautuneet+harjoittamaan+keskenään+säädyttömyyttä+ja+saavat+ansaitsemansa+palkan".1.Tim.1:10:"...miesten+kanssa+makaavien+miesten,+ihmisten+sieppaajien,+valehtelijoiden,+valapattojen+ja+ylipäänsä+kaikkien+sellaisten+takia,+jotka+toimivat+vastoin+tervettä+oppia."
  2. Juuri+liberaaliteologithan+ovat+karsineet+Jeesuksen+"pelkäksi+viisaaksi+opettajaksi".+Heidän+mukaansa+esim.Jeesus+haudattiin+rikollisten+joukkohautaan+eikä+noussut+ylös+.+Jeesuksen+puheita+on+karsittu+äänestämällä+"viisaiden"+teologien+toimesta+seminaareissa.+Jeesuksen+syntytarina+on+pelkkä+myytti.+Mitä+jää+jäljelle+Jeesuksesta?Kyllä+Raamattu,+ja+Jeesus+sen+myötä,+on+otettava+kuten+Raamattu+itse+opettaa,+Jumalan+Pyhänä+Sanana.+Ja+edelleen+kun+uskomme+Jeesusta+huomaamme+että+Jeesus+ei+hyväksynyt+syntiä+missään+muodossa.