Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Varmaan+näkökulma+vaikuttaa+tässä+asiassa.+Alussahan+Jumala+antoi+ihmiselle+hyvän+ja+ihanan+paratiisin.+Ihminen+valitsi+väärin+ja+oli+tottelematon.+Jumalan+ei+olisi+myöskään+tarvinnut+lähettää+Jeesusta+pelastamaan+ihmiskuntaa,+mutta+rakkaudesta+ihmiseen+Jumala+teki+näin.+Vanhasta+Testamentista+huomaamme+että+Jumala+kerta+toisensa+jälkeen+pyysi,+anoi+ja+kehotti+ja+tämän+jälkeenkin+pyysi+ja+anoi+ihmisiä+luopumaan+pahuudestaan.+Ihmiset+vastasivat+näihin+pyyntöihin+surmaamalla+profeetat+joiden+kautta+Jumala+puhui+ja+jatkoi+samalla+pahuuden+ja+väkivallan+tiellä.+Jumalan+rangaistukset+kovenivat,+mutta+uppiniskainen+ihminen+ei+uskonut.+Lopulta+synninmitta+täyttyi+ja+Jumala+antoi+tuomionsa.
  2. Tuossa+kyseisessä+kohdassa+2.Sam.+12:8-12+kerrotaan+kuolleesta+ja+Jumalan+epäsuosioon+joutuneesta+Saulista+ja+siitä+kuinka+Jumala+antaa+Saulin+aseman+ja+vaimot+Daavidin+”syliin”.+Ajattelinkin+että+kohdassa+oli+jotain+erikoisempaa+kuin+tavanomaista.”+Sinä+Juhani+luet+raamattua+kuin+noita-akka+kristallipalloa.+Kun+Raamatussa+sanotaan+että+rakasta+lähimmäistä+kuin+itseäsi,+sinun+ei+tarvitse+rakastaa+kuin+vain+yhtä+lähimmäistä”Nämä+ovat+taas+näitä+sinun+vääriä+ajatuksia+minusta+jotka+eivät+pidä+paikkaansa.+Minä+rakastan+kyllä+jokaista+lähimmäistä,+jonka+kohtaan+:)+Ymmärrän+myös+että+lukuisia+ja+monta+on+eri+asia+kuin+yksi.