tossuorja

<br />Siviilisääty: Sinkku<br /><br />Hakusanat: sub, btm, bdsm, fetissi, tennarit, converse, tossut
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 66 kommenttia
- Tuo oli hyvä tarina... ja odotan innolla jatkoa siihen. :)
- Jep, kokeiltu on. Soundaamisen lisäksi katetrointileikit on kivoja...
- Tennarit, kumi, nahka ja bdsm.
- Jep, mutta olen jo mies. :)
- Tykkäisin :)
- Toki :)
- Mistäpäin Suomea?
- Mistäpäin Suomea olet?
- Itepähän kyselit. Ei mulla mitään kikkejä ole... eikä tule. ;o)
- Juu, on snadi fetissi Converseihin ja valkoisiin tennareihin...
- Joo, tein niihin lukituksen pressukiinnikkeistä. :o)
- Noi on just hyvät! Ja vieläpä oikean värisetkin... :o)
- Niitähän pitäis nuolla (sidottuna/kahleissa)...
- Tennareita pitää aina olla reissussa mukana! ;o)
- Ostan ne uusina nettikaupoista Saksasta, Ruotsista, Englannista ja Jenkeistä. Osa on vain kotikäytössä (esim. Converse xxhi:t, joita mulla on 4 paria) ja muita pyrin käyttämään tasapuolisesti. Yleensä en saman viikon aikana käytä samoja tennareita kahdesti.
- Kyllä, irroitin molempien kenkien nauhat. Uusissa Consseissa (ostettaessa) nauhat menevät ensimmäisten reikien yläpuolelta... irroitin nauhat ja laitoin ne menemään reikien alapuolelta. Lopuksi jätin nauhat löysälle...
Kyllähän ne tennarit jaloissa hölskyivät, kun niitä nauhoja laittelin, mutta en niitä erikseen liikutellut.
Kyseessä oli Conversen keltavalkoiset Marimekko-tennarit. - Piikeillä varustettu "laskuvarjo" (eli pallien venytin) on ihan kiva väline.
Myös sähkölelut ovat hyviä, esim. tällainen sondi:
http://antishop.fi/fi/sahkoimpulssi-sondi-r7865.html - Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.
Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...
Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille... - Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...
- Tuohon ensimmäiseen tarinaan kun vielä lisäisi piiskauksen ja tennareiden nuolettamisen, niin oltaisiin aika lähellä omaa fantasiaani.