Käykö tällä palstalla varpaitten nuolija miehiä?

Nuolethan varpaita?

Käykö tällä palstalla vierailemassa koskaan miehiä ketkä on ihan hulluna naisten varpaitten nuolemiseen ja imemiseen sekä hieromiseen?

50

2393

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masokistimies

      Jos sinulla on puhtaat jalat minä tyydytän sinua ja sinä joudut piiskaamaan minua niin kauan että olen valmis nuolemaan ja hieroa!

    • varvas1

      kyllä täältä yksi 27v mies löytyy joka palvoo varpaita=)

    • Fetish World M:)

      Naisten varpaat on ihania ja kiihottavia. Olen monta kertaa miettinyt, että olisi ihanaa ja kiihottavaa asua naisten varpaitten alla :):P. Siellä voisi nuolla ja hieroa naisten varpaita nam:):P.

      • olen nuollut

        kymmenien,kymmenien naisten ihanan kiihottavia varpaita,välejä kieleni on yhä suussa


      • jotkut
        olen nuollut kirjoitti:

        kymmenien,kymmenien naisten ihanan kiihottavia varpaita,välejä kieleni on yhä suussa

        kyselevät siel et miks niit naisen varpaita tarttee imee,nuolla ja syy on yksinkertainen ne ovat niin kauniit,kiihottavat ettei niitä voi muuten tunnistaa kuin ottamalla suuhun ja imee"kuten lapsikin saadessaan käteensä jonkin kauniin,kiinnostavan lelun suullaanhan hän sen tunnistaa millainen se on ja samalla saa sitä nuollakkin"on se niin ihana" kuten naisen kauniiksi laitetut varpaatkin ovat


    • Jalkasilsa

      Miettikää kun nuolette niitä naisten varpaita että niillä samoilla varpailla on kenties kävelty samoilla kaakeleilla joilla meikäläinen on sienivarpaillaan tassutellut. Mums slurps vaan. Älkää tulko minua syyttämään jos sitten kieli tipahtaa mätkähtää pöydälle kun suunne avatte.

      • Saappaita nuollut

        Kannattaisi ehkä hoitaa kuntoon tuollaiset ongelmat jaloista.
        Muutoin liika hygienia on pahasta. Se sairastuttaa ja allergisoi. Jokainen pikku taapero, joka konttaa lattialla, maistelee jokaista lattialla pyörinyttä esinettä, nuolee löytämiensä kenkien pohjia ja paljon muuta, hankkii itselleen vain tarpeellista vastustuskykyä ympäristömme normaaleja bakteereita, sieniä ja muita mikrobeja vastaan. Liian steriileissä oloissa eläneillä elimistön puolustusjärjestelmällä ei ole oikeaa tekemistä ja se hyökkää aivan normaaleja ympäristötekijöitä vastaan. Puhutaan allergioista.
        Aikuistenkin kannattaisi siedättää itseään normaalipöpöille. Pysyy paljon terveempänä, eikä pikkuflunssat kaada heti petiin. Voisi kai sanoa jalkojen ja jopa kenkien nuolemisen olevan terveyttä edistävää, monellakin tavalla.


      • Lips. lips...
        Saappaita nuollut kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä hoitaa kuntoon tuollaiset ongelmat jaloista.
        Muutoin liika hygienia on pahasta. Se sairastuttaa ja allergisoi. Jokainen pikku taapero, joka konttaa lattialla, maistelee jokaista lattialla pyörinyttä esinettä, nuolee löytämiensä kenkien pohjia ja paljon muuta, hankkii itselleen vain tarpeellista vastustuskykyä ympäristömme normaaleja bakteereita, sieniä ja muita mikrobeja vastaan. Liian steriileissä oloissa eläneillä elimistön puolustusjärjestelmällä ei ole oikeaa tekemistä ja se hyökkää aivan normaaleja ympäristötekijöitä vastaan. Puhutaan allergioista.
        Aikuistenkin kannattaisi siedättää itseään normaalipöpöille. Pysyy paljon terveempänä, eikä pikkuflunssat kaada heti petiin. Voisi kai sanoa jalkojen ja jopa kenkien nuolemisen olevan terveyttä edistävää, monellakin tavalla.

        Bakteerikammoiset älkööt vaivautuko nuoleskeluhommiin.


      • olen ikäni

        nuollu naiset läpikotaisin eikä ole tappanu tai tullu edes mitään sairauksia olkoon varpaatkin mimmoset ovaat mikäli näyttää siltä et nainen nauttii siit se on pääasia


      • yksi nuolija

        Ai, se olikin sinun kotisi, jossa kävin nuolemassa vaimosi varpaita, kun et ollut kotona.


    • jalkafettarinmieli

      On huvittavaa kun lukee keskustelu palstoja niin käy ilmi että moni nainen pitää miehiä joilla on fetissi naisten jalkoihin joinakin pimeinä perversseinä. Eiväthän jalkafetisistitkään keskity naisessa pelkästään jalkoihin mutta päin vastoin kuin "normaalit" miehet osaavat avostaa myös kauniin naisen hyvin hoidettuja kauniita jalkoja.

      Minä vähän veikkaan että suurin osa jalkafetisseistä saa mieliyvää pelkästään katsomisesta ilman että tekisi mieli mitään "footjobeja" tai nuolla naisen jalkoja. Minä vähän luelen että osa naisten suhtautumisesta jalkafetisistien olemassa oloon johtuu siitä että muuten huolitellullakin naisella jalkojen hoito jää usein retuperälle ja jalkafettari tuo ikävästi mieleen halkeilevat kantapäät, lohkoievan kynsilakan ja kesällä pinttyneen lian jaloissa.

      • Fettari

        Luulen, että jalka-, kuten muissakin fetisseissä "normaali" jatkumo on seuraavanlainen: Ensin riittää pelkkä fetissin näkeminen ja siitä jälkeenpäin mielikuvissa nauttiminen. Vähitellen pitää päästä näkemään fetissiä aina vain lähempää ja lähempää. Loppujen lopuksi fetissiä pitää päästä vähintäänkin koskemaan. Vähitellen koskettelemaan ja hieromaan. Viimein haistelemaan ja suutelemaan. Loppujen lopuksi fetissiä nuollaan tai sillä tyydytetään itseä.
        Se, että naiset usein pelkäävät jalkafettareita ja pitävät jotenkin outoina, johtuu tietämättömyydestä. He luulevat usein, että jalkafettari keskittyy pelkästään jalkoihin ja muu unohtuu täysin. Jos nainen pelaa korttinsa oikein, hän saa parasta mahdollista seksiä aina kun haluaa. Sama koskee tietenkin kaikkia muitakin naiseen liittyviä fetissejä.


      • kauniitten

        varpaitten imemisellä on myös lisätarkoitus ei pelkästään kiihottuakseen vaan naistakin kiihottaa se tunne että häntä pidetään niin makeena,kiihottavana pakkauksena et varpaatkin nuollaan imetään itse olen kyllä siihen esileikkiin kyltymätön


      • ei pidä paikkaansa

        pelkkä naisen varpaiden katsominen EI niitä. on päästävä imemään nuolemaan ne.


    • Fetish World:)

      Kyllä naisten varpaitten nuoleminen on ihaninta sekä nautinnollisinta mitä voi kuvitella jalka/varvas fettareille. Hehän pyörtyvät onnesta saadessaan nuolla ja imeskellä naisten varpaita:).

    • antonble

      Käykö tällä palstalla vierailemassa koskaan miehiä ketkä on ihan hulluna naisten varpaitten nuolemiseen ja imemiseen sekä hieromiseen?


      Olen uudeltamaalta ja 100% kiihotun jalkojen hieronnasta ja nuolemisesta / imemisestä, myös muut asiat kiinnostaa.. aloittaja voisi laittaa viestiä [email protected]

      • pantyhose

        Kyllä varmaan käy, ja tässä on yksi niistä. On hienoa jos varpaat ovat hikiset ja ehdottomasti hikisissä sukkiksissa tai polvisukissa. Vaimo totesi sukkisvarpaiden hikisyyden olevan suoraan yhteydessä kullin kokoon seisokissa. Saa juuri ja juuri terskan kokonaan suuhun kun samaan aikaan imeskelen ja haistelen hikisiä sukkisvarpaita. Vaimon kavereiden ollessa kylässä, on kiihoittavaa päästä haistelemaan "vieraiden" kenkien hikisiä tuoksuja. Olen joutunut myöskin ylitöissä haistelemaan ja runkkailemaan konttorin tyttöjen käytössä kuluneita työkenkiä. kun illalla runkkaa konttoristin kenkään ja aamulla taas näkee kengät sukkisjaloissa on pakko poistua runkulle ja muistella mitkä aromit kengästä löytyi. Naisten kenkien ja sukkisten haistelu on harrastuksena tosi "palkitsevaa" ja mielenkiintoista.


      • Jocke41
        pantyhose kirjoitti:

        Kyllä varmaan käy, ja tässä on yksi niistä. On hienoa jos varpaat ovat hikiset ja ehdottomasti hikisissä sukkiksissa tai polvisukissa. Vaimo totesi sukkisvarpaiden hikisyyden olevan suoraan yhteydessä kullin kokoon seisokissa. Saa juuri ja juuri terskan kokonaan suuhun kun samaan aikaan imeskelen ja haistelen hikisiä sukkisvarpaita. Vaimon kavereiden ollessa kylässä, on kiihoittavaa päästä haistelemaan "vieraiden" kenkien hikisiä tuoksuja. Olen joutunut myöskin ylitöissä haistelemaan ja runkkailemaan konttorin tyttöjen käytössä kuluneita työkenkiä. kun illalla runkkaa konttoristin kenkään ja aamulla taas näkee kengät sukkisjaloissa on pakko poistua runkulle ja muistella mitkä aromit kengästä löytyi. Naisten kenkien ja sukkisten haistelu on harrastuksena tosi "palkitsevaa" ja mielenkiintoista.

        Mulla on jurister sama mieltymys, vielä kun saa ottaa itse korkkarit jalasta
        ja haistella ja maistella hikisiä nylon jalkoja. Footjobb nylon jaloilla aivan uskomattoman kiihottavaa. Vielä nähdä valkoinen sperma mustilla sukilla


    • Käy paljon!

      Tällä palstalla vilisee todella paljon miehiä ketkä on ihan hulluna siis naisten varpaisiin ja niitten nuolemiseen sekä imemiseen ja haistelemiseen. Se määrä on valtava. Jalkafettari miehille naisten varpaat saa melkein tajunnan pellolla sekä varpaitten nuolijat sekä fettarit tietää mikä on se tunne sekä siitä tulee, kun naisten varpaita nuolee ja käsittelee. Naisten jalka/varvas fettareille tulee naisten varpaista sellainen tunne, että sitä ei voi kuvailla. Se olo on kuin Jeesukseen aikaan kuumassa lähteessä rentoutumassa niinsanotusti.

      • naistakin

        kiihottaa äärettömästi nuoltaettaessa,imettäessä hänen varpaitaan vaimoni työntää kiimassa, kiireesti huohottaensuuhuni imettäväksi aah' sitä kiimaa imen varpaita yksitellen sit otan niin paljon kun mahtuu välillä käyn hieman ylempänäkin nuolee paikat puhtaaksi


    • slurp1

      Oi mie en saa nuolla harakanvarpaita tai liikavarpaita, sit mie en saa nuolla vasaravarpaita ja siskon varpaita enkä mie oo saanu nuolla naapurin Anteron varpaita mut mie tykkään nuolla omia varpaita.

      • ai että

        pohjois katjalaisiikii on eksyny tänne varpaittenimemis keskustelluun "voi sinnuu" mie tääl imeskelen ja kiihottavaa on jorma on niin kovana et kipeetä tekee


    • Koppo2

      Kyllä täällä varmaan käy monenlaisista fetisseistä pitäviä. Jalka- ja varvasfetisisteissäkin vain on useita eri alalajeja. Jotkut esimerkiksi pitävät jaloista nailoneissa, toiset likaisissa sukissa, kolmannet paljaina, neljännet likaisina jne..

    • Bock69

      Kerran näyttää olevan monia miehiä (itsekin mukaan lukien), jotka nauttivat ja kiihottuvat tästä niin samaa voisi kysyä: käykö täällä naisia, jotka antaisivat jalkansa hierottaviksi ja nuoltaviksi sekä vähän muuhunkin?
      Yhdessä kommentissa oli sopivasti sanottu että kalun koko on verrattavissa jalkojen hikisyyteen. Etenkin aktin aikana tämä pätee kun saa herkkuvarpaat suuhun nuoltavaksi.

      • kiimat kasvaa

        näi
        lukiessa, kirjoitellessa tääl vaimoni saa tänäiltana kieltä,munaa sit viimeisen päälle"nuolen koko naisen päästä varpaisiin"


    • tääl on 1

      ja kiihkee sellanen esileikkeihin kuuluu varpaitten imeminen,nuoleminen kriteerillä et varpaat on kauniiksi laitetut puhtaat,kynnet lakattu punaiseksi

    • Bock69 ja tääl on 1

      Käykääpä katsomassa tällä samalla foorumilla; Kengissä Hotelli,
      ihan siellä loppupuolella olen kertonut oman kokemukseni asiasta. Tuli täytenä yllätyksenä mulle eteen.
      Teidän juttuja lukiessa ymmärrän miks mun mies suuttui,suorastaan raivostui mulle.Kerroin näet hänelle asian,koska se oli munsta outoa!
      No, nyt ymmärrän jo enemmän, olinpa vain tietämätön silloin.
      Mä en kokenut sitä mitenkään ertyisesti seksuaalisena tekona,mies ei lähennellyt mua "sopimattomasti", jos ilmaisisi asian näin.
      Leikki vain kengilläni ja jaloillani.
      Pesten samalla jaloissani olevat nailonit käytännössä suussaan.
      Ja kyllä,mulla oli punaiset lakatut varpaankynnet!
      Enpä jaksa koko storia tähän kirjoittaa,mut ketä kiinnostaa löytää sen tuolta 3-osaisena koko jutun!

    • shoes

      Teon seksuaalisvirittyneisyyden ymmärtää parhaiten juuri fetisisti. Usein ne kengät ja jalat voivat todellakin olla se ykkösjuttu ja muuta ei edes tarvita moninkertaiseen orgasmikokemukseen. Miehesi suuttumuksen siis ymmärtää hyvin. Niiden kenkien ja sukkien hävittäminen meni sitten mieheltäsi överiksi. Siihen ei sympatiaa riitä.

    • Mun pitää kertoa; et mä kyllä ymmärrän niiden hävittämisen,nyt!
      Totuuden nimissä; en olis kertonut hänelle koko juttua, jos olisin ymmärtänyt millaisen tunne myrskyn aiheutin hänelle!
      Yksinkertaisesti olen ollut typerä.
      Ja mulla kenkiä, nahkasaappaita, silkki- ja nailonsukkia riittää, sillä mieheni maksaa ne "viulut".
      Kas ne ovat hänen juttunsa!
      Hän haluaa nähdä mun käyttävän korkokenkiä, mikä kyllä sopii mulle. Käyttäisin muutenkin varmaan korkkareita.
      Hävitettyjen tilalle olen saanut häneltä uusia ja itse myös ostanut.
      Aikaa on kulunut jo muutama vuosi, eikä asia ei häiritse enää välejämme.

    • Ohjelmaakin tullut

      Naisten varpaista on ollut televisiossa ohjelmaakin. Miehet ympäri maapalloa ulkomaita myöten palvoo ja kiihottuu naisten varpaista eri maissa sekä kulttuureissa. Ohjelmassa oli myös juttua, että miesten kalut pamahtavat pystyyn erityisesti kauniitten naisten sellaisista hikisistä ja likaisista varpaista sekä jos niitä pitää vielä nuolla ja hyväillä.

    • shoes

      Itse tykkään nuolla seksikkäiden kenkien verhoamia varpaita.

    • Seksikkäät kengät...niin just!
      Isäntä osti mulle, Sergio Rossin mustat nahkaiset unelmat,korkeilla koroilla olevat avokkaat!!
      On ne kauniit,myönnän kyllä! =))
      Ja kauniit myös makuuhuoneen lipaston päällä tai sängyn jalkopäässä lattialla, rekvisiittana!
      Kävelemään kun en niillä pysty! En suostu esiintymään niissä,julkisesti!

    • mirtsun fani

      Onko mirja-maija asunut Ylästössä? :)

    • Ai, et Övitsböles? En ole,mut vanhin sisareni on. Joten on kyllä tuttuja sielläkin päin. Ehkä tunnetaan,ehkä ei!
      Asun Turussa, isännän työ on täällä ja mun lähisukuni täältä kotoisin.

    • Bock69

      No huh, mikä tarina mirja-maijalta. Toisaalta ymmärrän tilanteen myös. Meitä on hmmm monenlaista.
      Mutta itse palstalle haluaisin heitää kysymyksen: onko täällä naisia, jotka nauttivat siitä kun heidän jalkoja nuollaan ja imetään?

    • Nuoltu on

      Olen nuollu naisia päästä varpaisiin. Tosi kiihottavaa koko naisen nuoleminen ja pano päälle.

    • seksi ilman

      naisen varpaitten imemistä,nuolemista esileikin aikaan on köyhää kiihottaa niin p.....i kun vaimoni työntää kauniiksi laitetut varpaansa suuhuni nuoltavax,imettäväxaah' sissus kuntuntee suussaan naisen kiimasta kipristelevät varpaat

      • sirherren

        En voi muuta kuin yhtyä kanssasi. Se on sitä jotain mitä itsekin haluaa, etenkin kun käydään lenkillä. En edes anna naiseni pestä itseään jotta saan hikiset jalat nuoltavaksi ja sitten sukat ja kengät nuuhkittavaksi. Hän tekee sen ilomielin, sillä tietää minun nauttivan ja tietäen samalla että saa minulta jotain muuta suihkun jälkeen.
        Homma siis toimii :D haha Liiankin hyvin joskus


    • käy

    • Jos nainen haluaa varpaitaan nuoltavan, otan ilolla kunnian vastaan

    • Lähinnä olen kiinnostunut tennareista ja niiden nuolemisesta...

    • ............

      Haittaisiko tänne kirjoittaneita varpaannuolijoita, jos niillä varpailla onkin juuri juostu lenkki ilman kenkiä kuraisilla poluilla, tai kävelty päivä paljain jaloin kaupungilla?

      Vai olisiko parempi että jalat olisi aina pidetty kenkien suojassa pitäen ne pehmeinä ja puhtaina, tai hikisinä suoraan kengästä otettuna?

      • pervofettari

        Kyllä minusta paras on että jalat ovat hyvin hoidetut, puhtaat ja kynnet lakattu joko punaisiksi tai mustiksi.Kyllä tuollaisia jalkoja hieroo mielellään ja voi vaikka vähän nuollakin. En minä nyt pelkästään jalkoihin keskity mutta hieno nainen on huoliteltu päästä varpaisiin.


    • Ollaan valmiita!

    • Itse olen kiinnostunut lähinnä naisten jalkojen tuoksusta, mutta tottahan se on kikkelin joulukirkko kun oikein hikisiä varpaita pääsee nuolemaan :) Jos jotakuta kiinnostaa lukea fetissistäni enemmän, niin blogini löytyy osoitteesta:
      http://kinnusen.blogspot.de

    • Seppokin

      Nuolen nuolen vaikka miten likaiset ja hikiset ja vaikka jalat ovat hyvinkin kovettumia yms.. kyllä ne kaikki suussani tulevat ihan varmasti kauniin pehmeiksi ja suloisiksi
      eli ei muuta kuin kaikki naiset Varpaat luokseni tai tulen Varpaittenne luo ;) T. [email protected]

    • jalkojenpesijä

      Kiihotun siitä kun minut komennetaan nuolemaan naisen varpaita ja jalkapohjia. Hielle haisevat
      kiinnostavat aina. Toivon saavani naiselta myös piiskaa jos ei ole tyytyväinen palveluun..
      Olen muutenkin alistuva seksiasioissa. Ota yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa..
      Olen iso aikuinen mies - pienimunainen ja ylipainoinen mutta mukava ja luotettava suomalainen alistuja.

    • parasta

      Kyllä! Tuoista ns. hygieniasta sen verran, että paikat voi pestä vedellä ennen nuolemista, mutta pesuaineet ja saippuat pitää unohtaa. Oikeat ihmisen aromit ovat ne, joita nautitaan. Ja nuollaan kaikki paikat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      3610
    2. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1624
    3. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1478
    4. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      322
      1452
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      15
      1295
    6. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      1111
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      42
      1049
    8. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      148
      1044
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      73
      1007
    10. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      111
      1004
    Aihe