Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mandschurianbeat
mandschurianbeat
mandschurianbeat
Vapaa kuvaus
Tämä se on ikiwanha profiili.
Liittynyt 23v sitten
549
aloitusta ·
928
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se en sitten ollut minä, joka lyhensi tätä ketjua.....*jatkakaa*
14.02.2008 16:11
jos alkaa olemaan hiekkaa rattaissa:
- http://www.fishermansfriend.com/
Mielenkiintoinen linkki muutenkin - kuka lie ideoinut, kuskatkaa kursoria vaan paikasta toiseen....
Mä lähden nyt syömään - sain äsken hyvän vinkin: Coca-Colassa haudutettua kinkkua.....
T. MM.
P.S. Onkohan huomenna enää YYA-päivä?
14.02.2008 16:06
ja mistä sitä tietää, maailma kun on yllättävän pieni - siis oikea maailma eikä tuo, josta tuolla ylempänä kädenvääntöä käydään.....
14.02.2008 15:57
Enempi mieluummin, mutta ei tangoa eikä muitakaan hiihtolajeja - mä kun en osaa hiihtää....*tunnustus tämäkin*
Agentsien basisti Pulliaisen Kai kysyi multa kerran "mikset sä ikinä joraa meidän keikoilla", no - vastasin:....."siinä menisi hyvä kuuntelunautinto hukkaan...."
Yhteisymmärryksemme säilyi silläkin kerralla, olenhan minäkin yksi heidän palkanmaksajistaan.
Hyvää ystävänpäivää samoin - myös huomenna ja muinakin päivinä....t. MM.
14.02.2008 15:39
nimittäin mulle se on harvinaisuus.
Tuo oli lyhyempi versio - pidemmän saa pyydettäessä. En näin julkisesti ala tilittämään....
Ystävänpäivänä 14.02.2008, MM.
14.02.2008 11:15
connecting people....
13.02.2008 08:21
>*kröhöm*<
Tää auttaa tuohon köhään:
- http://www.fishermansfriend.com/
Huomenta tänäänkin, t. MM.
13.02.2008 07:16
kohta päivää....
Nuo tuollaiset sananlaskut ovat niii-in suomalaisia - niissä kai asuu suurikin viisaus.
>Musiikilla voi todellakin ilmentää tunteitaan. Tehostaa sanomaansa.<
Näin tekee - eikä onneksi tarvitse itse osata soittaa *minä en osaa, en ensimmäistäkään instrumenttia*
12.02.2008 11:30
ei vaan - ymmärsin kyllä....*murhasyyte*
Tai sitten en ymmärtänyt. Niin aina.
12.02.2008 10:43
en mä kelpaa kelle vaan - enkä haluakaan kelvata kaikille.....
12.02.2008 10:41
Mainosmaailma on kieroa pahimmillaan - liekö suoranaista valehtelua, itsestäni ei olisi siihen, olen joko liian rehellinen tai sitten mielikuvitusta ja luovuuutta ei ole tarpeeksi - mene ja tiedä.....
Silmät kiinni - toimii kieltämättä musiikin kohdalla. Mielikuvitus saa helposti siivet.....
Terapiana mitä parhainta - vahvistan tuon omakohtaisesti.
Status Quosta tuli mieleen 70-luku ja "Sweet Caroline" tai sitten Lapinlahden Lintujen "Sedät jaksaa heilua" - bändissä on lisäksi omalla tavallaan jotain samaa kuin ZZ Topin simppelissä tyylissä.....
No joo - hymyilyttää hieman....
12.02.2008 10:27
>ja sitten tämä toinen kohta..musiikki on nonverbaalista viestintää tosissaan hyvin, sanojen käyttö on vain 10% koko viestinnästä..<
Käyhän se ilman sanojakin - nyt vasta huomasin laittaneeni instrumentaaliesityksen tuohon aloitukseen. Silläkin voi kertoa paljon - toinen asia on, miten toinen sen ottaa vastaan, jos tuntemattomalle koittaa tällä tavoin jotain kertoa. Eli ns. tapauskohtainen juttu....
Mutta jokaisella on valinnanvapautensa viestittää asioita toiselle - mulle musiikki on aika tärkeä keino, sanoja kuitenkaan unohtamatta.
Makuasioita, makuasioita - niin kuin tuo jogurttikin....
12.02.2008 09:17
ko. lainaus on kappaleesta "20 j.J.D." (jälkeen James Deanin).
Virtanen on bändi, siis ex-kansanedustajamme Velton bändi, jonka soittokamoissa, keikalla Hämeenkaaressa vuonna -75 näin ensimmäistä kertaa sanan "Punk"....
Meni kolme vuotta ja Sex Pistols ei päässyt Suomeen turmelemaan nuorisoamme....*voi sitä holhousta silloin*
Haukotellen, MM.
P.S. Ei ihmeellistä, kun on puhuvia kissoja - mulla yksi osaa lentää.....! Hauska video se oli - kissat eivät jätä mua koskaan kylmäksi.
12.02.2008 04:15
jos olisi ollut esim. synttärit 4 vuoden välein....
"Kapinallinen, mitä syyttä suotta - olen kumartanut tyhjyyttä, jo liian monta vuotta...."
Kenen tai minkä yhtyeen kappaleesta on tuo lainaus - kuka tietää?
11.02.2008 14:55
täytyy poiketa kuvien ja melkein valmiiksi täytetyn lomakkeen kanssa poliisilaitoksella 29.02. mennessä - oudon näköinen päivämäärä....*karataan jonnekin*
Saa - mutta miksi poskelle? Ei enempää kiusata ei....
11.02.2008 14:46
siis tuosta Nybergin ohjelmasta sen tunnusmusiikki:
kuuntelepa se ihan alku, se kitara n. parin sekunnin ajan - melkein kuin Beatlesin kappaleesta "A Hard Day´s Night".....*minkä mä musakorvalleni voin*
Ei maistu olut täälläkään - ja pakastimesta löytyy nopeammin toi ruokaosasto, yllärinä valmis ateria, tai sitten ei.....
Otan vastaan mielelläni juuri tänään - eilinenkin olisi kyllä käynyt......
Näin posket punaisena en aio mennä passikuvaan - näkö on heikentynyt, ja ajokorttiin pitää saada merkintä lasien käytöstä ajon aikana.
Eli siis kortti mekaanisesti uusiksi - wanha on se pinkki, takataskussa vuosia ollut pahvi, josta ei saa juuri muuta selvää kuin nimeni ja kirjaimet ABCE....
T. MM.
11.02.2008 14:26
Savikiekot 78 kierrosta/min., rahina ja kohina kaupanpäälle - sama oikeastaan vinyylipyörittimienkin kanssa, kun niitä aikansa tahkoaa - kaikki tuo on jo "Those were the days, my friend....."-osastoa....
Astu - mutta älä liukastu....*köyhä riimittely*
T. MM.
11.02.2008 10:57
kaverin ottaminen kissallesi, kahdestaan niillä on seuraa toisistaan eikä aika käy pitkäksi.
Ei muuten, mutta tyyli - tai vauhti paremminkin, millä digitv tuotiin framille, ei miellytä ei alkuunkaan - ja nyt kaikkien on pakko mennä mukaan....
11.02.2008 10:14
ajoittain Kattilaakin - nytkin on muistaakseni kuutisenkymmentä kissaa talossa - joskus mennään yli sadan. Kiitos ihmisten ajattelemattomuuden ja suoranaisen julmuuden.....
Hyvä, että edes joillekin kelpaa - eipä silti, ei mun kanssani tarvitse samaa mieltä olla eikä mulla täällä ns. "kavereita" ole. Mutta hyvä leffa tuo on kokonaisuudessaan - itselle on jäänyt mieleen erityisesti tuo laulu, niin akustinen ja aito esitys kaikinpuolin.
Antoisaa päivää, t. MM.
11.02.2008 09:31
ei mikään älytön ollenkaan - kiitos tuosta.
Vastaukseni uteluihin:
"En sano, en paljasta....."
11.02.2008 08:59
4 / 47