Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mandschurianbeat
mandschurianbeat
mandschurianbeat
Vapaa kuvaus
Tämä se on ikiwanha profiili.
Liittynyt 23v sitten
549
aloitusta ·
928
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet. Niin myös minä
20.12.2015 11:32
En minäkään. Kaikki tarvittava yhdessä lauseessa
21.11.2014 23:55
suomenkieltä, mulle ainakin:
"nilittämään"...., kiitos siitä....
29.08.2010 12:42
tästä alemmas ei pääse....
29.08.2010 09:05
>Poistoja on tapahtunut kautta aikain palstalla kuin palstalla.<
Niin aina.
Sain kaksi viestin poistopyyntöä: toisen linkin avattuani totesin "Viesti on poistettu", eli rek. nimimerkki oli poistanut itse oman viestinsä, asia OK.
Toisen viestin poistin itse. Että ei tämän vakavampaa....
Terveisin, MM.
14.03.2008 08:24
viimeisen voitelun autollesi - tai ainakin ovien tiivisteille....
"Yrittänyttä ei laiteta"
T. MM.
06.03.2008 07:04
olisihan tuokin pitänyt arvata.
Mä tiedän, millä se lähtee - tiedän sen jo nyt:
Maaginen sanapari on tuo "Rakas kulkupelini" - toimii takuulla.
Mutta jos autosi jostain kumman syystä alkaa huutaa, siis äänitorvi - niin se huutaa hädissään, kun se pelkää, että yrität kuitenkin saada sen liikkeelle....*se palelee*
06.03.2008 06:32
aina kannattaa laittaa myös lukkosulaa - niin pysyy lukko sulana....*tautologian tapaista heti aamusta*
06.03.2008 06:20
laita seuraavan kerran lauhemmalla kelillä silikonia ovien tiivisteisiin, niin pysyvät notkeampina pakkasellakin - aika rankkoja keinoja nuo mekaaniset, eipä silti - aukeaahan ovi ruuvimeisselilläkin, on mullakin kokemusta vastaavista.....
"Hätä keinot keksii"
T. MM.
06.03.2008 06:13
>meikäläiselle kun ei juurikaan kukaan vastaa tällä palstalla.:)<
Ei vai?
Mikäs tämä viesti sitten on?
Ainakin mä vastauksena viestiisi tämän lähetin, ja hyvää tarkoitin (niinkuin aina ennenkin)....*anna pikkusielujen olla*
Terveisin, MM.
03.03.2008 00:28
vähän aikaa puolustusministerinä, niin moni asia SA:ssa muuttui. Ja parempaan suuntaan.
>Tuolla ylempänä kyseltiin onko meidän häät ensi kesänä.:)
Jos nyt kihlat ensin...<
Kun kerran ns. kirjan mukaan mennään, niin sitten noin....*voinpa samalla tuon typerän tähtimerkinkin heittää pois*
29.02.2008 13:07
"minähän en periksi anna"-periaatteella - sai kun saikin tahtonsa läpi.....
Muuten takuuvarma esimerkki siitä, kun ajaa niitä samoja, lyhyitä matkojaan eikä juuri niiltä poikkea, ja tuttu lääkäri varmaankin asialla - noinhan usein käy.
Mutta epäilemättä mummua hävettää nyt....!
29.02.2008 12:41
juuri tänä talvena ei ole tehnyt mieli yhdenkään järven jäälle....*mille jäälle*
Mutta tätä haluaisin oppia vielä ajamaan (isäni osasi tuonkin taidon) - aikoinaan pituuteni takia ei kannattanut kysyäkään ajajan koulutukseen, olisi tämä ah niin verraton neljän ruuhkassa - nuo ulottuvuudet joka suuntaan tekisivät tilaa:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d1/Leopard_2A4_Main_Battle_Tank_(Finland).JPG/800px-Leopard_2A4_Main_Battle_Tank_(Finland).JPG
Lähdetään vaan....mie en kerro kellekään....
29.02.2008 11:26
joskus pois - en tiedä tarkkaan, jonkun vuosimäärän täytyttyä kuljettajan ajokelpoisuutta seurataan ns. tapauskohtaisesti.
Voisin kuvitella vaikka vuosi kerrallaan periaatetta wanhojen pappojen kohdalla - jotkuthan ajavat vielä 90-vuotiaina samoja tuttuja reittejään....
Lääkärillä on painava sanansa sanottavana - ei siis pelkästään poliisiviranomaisen, kun vuosia kertyy "en-nyt-tiedä-kuinka-paljon".....?
29.02.2008 11:20
huomenta vielä kai voi sanoa.
Jääradalle en lähtisi - hiekkamontulle miksei, ei karkaa käsistä niin helposti, luulisin....*puhun nyt vain mutu-pohjalta*
>*olisi asijaa...virtuaalikosintaa...mennäänkö naimisiin*:)<
"Ja sitähän myö ei noille paukapäille sanota - vai mitä, kaunis emäntä"?
Lainattua tekstiä oli tuo (kukaan ei saa suuttua tuosta), mutta mielelläni, jos mä näin virtuaalisesti kelpaan....
29.02.2008 10:45
oikeuttaa ajamaan raskasta ajoneuvoyhdistelmää, siis puoli- tai täysperävaunusellaista. Linja-autoakin saan ajaa, mutta tyhjänä - muistaakseni, tai olikohan max. 8 henkeä kyydissä, mutta ABCDE kattaa kaikki ajoneuvoluokat.
>Oletko
rekkakuski?<
Olin aikoinaan jonkin aikaa, tuo korttihan on ja pysyy tuollaisena.
29.02.2008 10:37
mikään hassusti - perille tuli....*kiitos vaan*
Pikkulinnut ovat muutamana päivänä jo laulaneet -ihan kun kevät olisi jo kulman takana....?
29.02.2008 10:07
eikä mulla ainakaan ole tässä nykymaailmassa kiire yhtikäs minnekään aistiakseni tai vaistotakseni eri asioita - eikä siinä näkökyvyllä ole mitään tekemistä.....
29.02.2008 09:55
ainakin melkein, sillä ajokorttini vaatimukset täyttyvät nykyisilläkin laseillani, mutta optikko kertoi, että uusimisen paikka olisi jo muutenkin - heiltä tietenkin....
Tottahan optikko puhui - laseillakaan en näe enää niinkuin silloin ennen....
29.02.2008 09:42
uusimisestahan tässä itsellänikin on kysymys - se wanha pinkki "pahvinen" on aika räjähtäneen oloinen nyt, enkä tunne ko. kortissa olevaa henkilöäkään...?
Näkökykyni takia sen uusin - ajaessa pitää jatkossa käyttää silmälaseja, sen korttiini tulevan lisämerkinnän takia koko touhu...
Huomenet vaan täältäkin...
29.02.2008 08:58
1 / 47