Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa ex- vaimokin on nyt muuttunut kauniiksi ennen eroa se oli teidän mielestä kaikkea muuta. Täällä joku väitti myös minun olleen kaunis ja itsetuntoni kohosi hetkeksi mutta vain hetkeksi kun ei naiset ole koskaan huomanneet tuota minun kauneuttani aina olen saanut olla ilman tyttöystävää tai seurustelu kumppania tai vaimoa.
Melkoista muuttumis leikkiä on teillä
06.09.2014 23:43
Ei silloin ollut demareita maailma oli vielä säästynyt tuolta suureltaa onnettomuudelta.
Oli Martti Luther myös fanaattinen katolinenkin ennenkuin kääntyi kuten Paavalikin
06.09.2014 23:38
Luet huonosti Raamattusi tai onko sinulla edes sitä????
JOH.20:25. Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran." Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
Ja siksi Jeesus käski Tuomasta koskettamaan
06.09.2014 23:33
Ei heidän kanssaan voi tehdä ekumeniaa, koska he sanovat olevansa vain se ainut oikea Kristuksen kirkko missä on pelastus .Muut ovat luopioita lahkolaisia ainoa ekumenia on heillä se että pitäisi mennä tuohon ei kristilliseen kirkkoon
06.09.2014 23:29
Raamatussa kielletään ketään kutsumasta isäksi, mutta katolisten pappeja kutsutaan vaikka ei ole edes pappeja kun eivät ole yhden naisen miehiä
MATT.23:9. Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
1TIM. 3:2. Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
Ja nämä kohdat ovat vain jäävuorenhuippu siitä mitä katoliset rikkoo Jumalan sanaa
06.09.2014 23:27
Jeesus näytti kädet joissa oli naulanreijät. Kuinka voi näyttää käsiä jos ruumis on hävitetty ja sanoa että kosketa????
LUUK.24:39. Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
40. Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
41. Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
04.09.2014 14:59
Puut imee saastetta että kyllä kannattaa aina puun istutus
04.09.2014 00:34
Kotiarauhan häirintä on vakavampaa kuin että laittaa nettiin sanan h.u.o.r.a
04.09.2014 00:33
Jos tälläkertaa avustetaan omalla paikkakunnalla kohta on taas joulupadan aika ja laittakaa sitten isoja setelejä kaikki todistajat isoista liksoistatanne
04.09.2014 00:32
Ei vaan totta. Franzilla ei ole loppututkintoa toisin kuin väittää todistajien kirjallisuus ja lehdet. Että valehtelijat ovat siellä vartiotorniseuran puolella
04.09.2014 00:30
Paavali ja oli muitakin jotka olivat kirjanoppineita ja oli Paavalille hyödyksi kun osasi yhdistää Vanhan ja Uuden Testamentin toisiinsa ja se on nähtävissä Paavalin kirjeissä
Nyt ovat yliopistot hyviä koulutus paikkoja tuleville pastoreille osavat sitten toimittaa messun oikein jakaa sakramentit oikein ei oel kuten eräissä missä on vain maallikot siellä on kaikki mennyt pieleen
04.09.2014 00:28
Joo mutta jehovan todistajista ei ole noihin kouluihin ei ainakaan teologiaa opiskelemaan he reputtavat jo pääsykokeessa
04.09.2014 00:25
Kolmiyhteinen Jumala oppi on syntynyt jo ennen maailmankaikeuden luomista. Ja areolainen jehovan todistaja oppi syntyi n, 300 luvulla ja todettiin heti vääräksi
04.09.2014 00:23
Taitaa olla kts
03.09.2014 18:22
Oli Paavalikin käynyt kouluja, mutta Kristinuskoa ei silloin vielä opetettu missään
03.09.2014 18:20
TOTTA ON MINUN VÄITE Ei Franzilla ole loppututkintoa joten asioista on kyllä otettu selvää
03.09.2014 14:29
Oliko Jeesuksen aikana yliopistoa???
Jeesus opetti silloin heille, mutta nyt Jeesus on taivaassa joten meidän on täällä itse opiskeltava uskonasiat. On opiskeltava Raamatun alkukieli historia ym.
03.09.2014 14:28
Ei jehovan todistajat harjoita lähimmäisen avustamista eikä mitään hyväntekeväisyystyötä, koska heidän mielestä loppu on noin lähellä ettei lähimmäinen tarvitse ruokaa eikä asuntoa. Nyt on tärkeämpää julistaa heidän oppiaan. Tätä on jatkunut 1800 luvulta asti ettei olisi sieltä asti tarvinnut syödä mitään koska kohta on loppu
03.09.2014 14:24
Yhtä hyvin Jeesus olisi sanonut, että huido sormillasi ilmaa jos ei ruumistani ole. Miksi käski tulla työntämään käden naulan reikään jos ruumista ei ole? JOH.20:27. Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
03.09.2014 13:54
Eli paavi on silloin Jumala katolisten mielestä, kun on Jeesuksen sijainen
03.09.2014 13:50
248 / 301