Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On mahdollista, kun Jumala on luonut kaiken. Evoluutiolla ei ole mikään mahdollista
Eikä vedet ole imeytynyt vaan ovat siellä maanalla
24.06.2014 22:50
Kyllä ihmisruumis vaan menee taivaaseen on mennyt Elia ja Hanok Myös tietenkin Jeesus Jumalana on mennyt ihmisruumiissa taivaaseen
Tuossa Korinttolaiskirjeessä ei tarkoiteta ihmisen menemistä vaan pelastus kysymystä. jos on tarkkana siinä on viittaus JOH.3:3-5 ja todetaan ettei lihallisesti ihminen pelastu (omin teoin) vaan Hengisesti kasteessa ja ehtoollisessa
1KOR.15:50. Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
Tuohon viitataan JOH.3:5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Eli jehovan todistajat ovat käsittäneet kohdan täysin väärin kuten kaikki muutkin
24.06.2014 16:24
Ajatteko muuten japanilaisilla autoilla???? Niiden kaikki nimet viittaavat heidän uskontoonsa
24.06.2014 16:23
Kyllä ihmisruumis vaan menee taivaaseen on mennyt Elia ja Hanok Myös tietenkin Jeesus Jumalana on mennyt ihmisruumiissa taivaaseen
Tuossa Korinttolaiskirjeessä ei tarkoiteta ihmisen menemistä vaan pelastus kysymystä. jos on tarkkana siinä on viittaus JOH.3:3-5 ja todetaan ettei lihallisesti ihminen pelastu (omin teoin) vaan Hengisesti kasteessa ja ehtoollisessa
1KOR.15:50. Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
Tuohon viitataan JOH.3:5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Eli jehovan todistajat ovat käsittäneet kohdan täysin väärin kuten kaikki muutkin
24.06.2014 16:19
Jaa oliko todistaja gudut sitten siellä kaljalla. Ei minulle yksi poliisi riitäkään jos minua tullaan hakemaan
24.06.2014 15:05
Missä sanotaan ettei ihmisruumis voi mennä taivaaseen?????
Ei missäään vaan päinvastoin todetaan, että on mennyt ja menee taivaaseen
24.06.2014 14:23
Jeesuksen aikana ei miehilläkään ollut housuja oli kaikilla hameet.
Papeilla on muuten Alba jos et sitä satu tietämään
24.06.2014 14:21
Onko sen merkkisiä kengiä olemassakaan millä ei olisi myös jotain pakana nimi merkitystä. Siksikä jehovan todistajat kulkevat paljain jaloin?
Aivan kuten he ei voi viettää joulua, kun sen paikalla on sattumalta ollut joku pakana päivä. Onko almanakassa yhtään päivää mikä ei olisi jonkun pakanan päivä? EI OLE!
24.06.2014 14:20
Eikä jääkiekkoa, kun Nazaretissa ei ole jäähallia
24.06.2014 14:16
"syntyi äpäräksi ja on syntinen sen kautta"
Ei syntynyt. Äpärä on avioliiton ulkopuolella syntynyt. Jeesus ei tuota ole eikä ole perisyntiä koska syntyi neitseestä
24.06.2014 14:08
Jopa Stefanus näkee Jeesuksen taivaassa
APT. 7:56. ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
Pakkohan Jeesuksen on olla ihmisruumissa ei Stenus voisi muuten tuntea
23.06.2014 22:57
Siellä valtakunnansalissa heitä on miehillä smokki päällä ja solmio kaulassa ja naisilla on pakko olla polvien alapuolelle oleva hame.
Kauheita sääntöjä HUHU HUH HUUH HUUUU!!!
Minä olen meidän messussa aina farkut jalassa ja lenkkitossut Niket jalassa ja lyhyt hihainenpaita päällä ainakin kesällä.
23.06.2014 22:54
"naisilla farkut.
Ompa outoa menoa.."
Mitä pahaa on että naisilla on farkut??? Onko Raamatussa kielletty?
23.06.2014 22:52
"Tottiksen tukkakin parturin tarpeessa-kuva kertoo.."
Onko jehovan todistaja parturia??? Uskaltaako mennä ettei aja päätäni kaljuksi??? Olisi mukava keskustella
23.06.2014 22:51
Jalkapallo ei ole itkupillien laji eikä jääkiekkokaan ja minä olen pelannut molempia.
Mutta jehovan todistajat ovat itkupillejä
23.06.2014 22:49
Koko uskomme perusta on tämä, kun uskomme Jeesuksen syntyneen neitseestä.
Se todistaa Jeesuksen olevan Jumalan ja Jumalan ainutsyntyisen Pojan. Ja siksi olemme Kristittyjä. Emme ole antikristuksen puolella olevia jotka ei usko että Jumalalla on Poika ja näitä ovat muslimit ja jehovan todistajat
23.06.2014 22:38
Hyvä kun korjasit. Minä poistin myös omani. KIITOS!!!
23.06.2014 22:35
Lue nyt Raamattusi!!!
JES.7:14. Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
JES.8:10. Pitäkää neuvoa: se raukeaa; sopikaa sopimus: ei se pysy. Sillä Jumala on meidän kanssamme.
23.06.2014 22:34
Kuinka Kristitty voi olla demari???? Meillä ainakin potkittaisiin ulos moiset papit
23.06.2014 22:27
Te ette ole Jeesuksen seuraajia, kun ette tiedä kuka Jeesus on
23.06.2014 13:14
263 / 301