Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä olen teidän kanssanne maailman loppuun asti
MATT.28:20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Jeesus on ollut maanpäällä jo 6000 vuotta oli 2000 vuotta sitten täällä ihmisruumiissa misä on nyt taivaassa Isän oikealla puolella mutta on Hengessä meidän kanssamme täällä aina ja ikuisesti (Pyhä Henki)
Vaikka jehovan todstajat uskovat Jeesuksen tulleen maanpäälle näkymättömänä vasta 1914 vaikka Jeesus on ollut olemassa jo ennen kuin mitään on edes luotu
23.06.2014 13:13
Emme pukeudu smokkiin ja kravattiin kuten te valtakunnansalilla
23.06.2014 13:08
Kävelykin on sitten väkivalvaista, koska moni on kaatunut kävellessään ja lyönyt päänsä ja hampaat irroneet
23.06.2014 13:07
Immanuel = Jumala on kanssamme
23.06.2014 13:03
Tule vaikka Luther-säätiöön katsomaan. Heillä on oikein yhdistys naisteologeilla jotka ei hyväksy naisten saarnavirkaa
23.06.2014 13:01
Jos nyt joku vaatisi kirkolliskokousta ottamaan käsittelyyn asian, että naispappeus kiellettäisiin. On varma ettei asiaa otettaisi käsittelyyn, mutta miksi otettiin käsittelyyn aina uudestaan naispappeus asia vaikka se oli jo monesti hylätty????
23.06.2014 12:59
Nyt katsotaan jalkapalloa hieno peli tulossa
22.06.2014 22:02
Hienot kuvat meidän messusta ainoasta oikeasta Jeesuksen jumalanpalveluksesta
http://goo.gl/zzEILh
22.06.2014 22:01
Ei jehovan todistaja ole toisen jehovan todistajan kaveri vaan vihollinen
22.06.2014 21:43
Itsepuolustus on sallitu Jeesuksen ystävältä, kuten Suomi puolusti itseään talvisodassa ja Jeesus auttoi Suomea ja jehovan todistaja "miespuoliset" istu vankilassa lämmittelemässä
22.06.2014 21:43
Kuinka sinä Kaisa voit lukea kirkossa uskontunnustuksen???
Valehteletko seurakunnan edessä?
22.06.2014 21:38
Naispappeuden vastustajissa on kyllä myös paljon naisia jopa naispappeja
22.06.2014 21:31
Koko Raamattuun pitää uskoa täydestä
22.06.2014 21:29
Ulkopuolelle voin tulla jakaamaan materiaalia ja keskustelemaan mutta en sisälle
21.06.2014 21:46
Kavereita on minulla paljon ja ystäviä myös ja Jeesus on paras ystäväni
Mutta jehovan todistajilla ei ole kuin s.a.a.t.a.n.a kaverina ystäviä heillä ei ole
21.06.2014 21:46
Siellä olen kokeillutkin ja ulos heitetty
21.06.2014 21:44
JAA ETTEI OLE KAISALLE TÄRKEÄ ASIA?????
Se on koko Kristinuskomme perusta. Se ettei Jeesusta ole luotu ja Jeesus on Jumala ja tullut ihmiseksi.
1JOH.4:2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
JOH.1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Yhtä tärkeä uskon asia on uskoa Jeesuksen ruummiilliseen ylösnousemukseen kuolleista ja tuohon ei Kristityt jehovan todistajat usko kuten ei usko että Jumalalla on Poika.
21.06.2014 21:42
Eikä muuten mene. Lue Raamattusi!!
LUUK.1:34. Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"
35. Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.
37. sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
Sanotaanko tuossa että Maria olisi ollut miehen kanssa ja näin tullut raskaaksi????
MATT.1:20. Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä.
23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
Aivan aselväti on että neitsyestä
21.06.2014 12:33
Nuori nainen ei olisi mitenkään ainutlaatuista, että tulisi raskaaksi ettei siitä olisi tarvinnut Raamattuun kirjoittaa ,mutta neitsyen tulo raskaaksi on ja siitä pitää kirjoittaa ja uskoa. Jeesus on syntynyt ilman syntiä se tässä on tärkeintä.
21.06.2014 12:29
Voisiko balttis vastata, että miksi vastaa kritiikkiä helluntaisia kohtaan ei sallita heidän keskusteluissaan. Minä olen monta kertaa yrittänyt kritisoida helluntai oppia, mutta aina vaan stasin sensurointi toimii.
21.06.2014 12:26
264 / 301