Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä Suomen ulkopolitiikkaa tuemme? ?? 80luvun lopussa Suomi salli Venäjältä Juutalaisten kautta kulun Israeliin ja Suomella meni hienosti. Suomi oli maailman kärki maita lähes kaikessa hyvässä. Mutta sitten 90luvun alussa presidentti Mauno Koivisto kielsi arabien painotuksesta tämän kautta kulun. Ja Suomi ajautui ennen näkemättömään lamaan. Ei varmasti sattuma.
Myös Norjassa piti pääministeri pahan viha puheen Israelia kohtaan ja koko leiri oli kokoontunut tukemaan Israelin arabien itsenäisyyttä. Ja kaikki tiedämme mitä tapahtui. Ei varmasti sattumalta vaan Jumalan rangaistus.
Montako kertaa on arabeille käynyt huonosti, kun ovat nousseet Israelia vastaan? Ei varmasti sattumalta.
Tukekaamme Israel myönteistä ulkopolitiikkaa saimme maallemme siunauksen.
VASTAA
22.04.2014 21:49
Mitä Suomen ulkopolitiikkaa tuemme? ?? 80luvun lopussa Suomi salli Venäjältä Juutalaisten kautta kulun Israeliin ja Suomella meni hienosti. Suomi oli maailman kärki maita lähes kaikessa hyvässä. Mutta sitten 90luvun alussa presidentti Mauno Koivisto kielsi arabien painotuksesta tämän kautta kulun. Ja Suomi ajautui ennen näkemättömään lamaan. Ei varmasti sattuma.
Myös Norjassa piti pääministeri pahan viha puheen Israelia kohtaan ja koko leiri oli kokoontunut tukemaan Israelin arabien itsenäisyyttä. Ja kaikki tiedämme mitä tapahtui. Ei varmasti sattumalta vaan Jumalan rangaistus.
Montako kertaa on arabeille käynyt huonosti, kun ovat nousseet Israelia vastaan? Ei varmasti sattumalta.
Tukekaamme Israel myönteistä ulkopolitiikkaa saimme maallemme siunauksen.
VASTAA
22.04.2014 21:48
Kateellisia riittää kun anoppi ei käy kylässä
22.04.2014 18:05
Mies ja nainen on tehty erilaisiksi.Jumala loi miehet ja naiset eri tehtäviin. Naisten paikka ei ole saarnavirassa
22.04.2014 16:49
http://www.kirkkojakaupunki.fi/menovihjeet/musiikkia-koko-perheen-vapputapahtumassa TERVETULOA JEESUS MARSSILLE VAPPUNA!
MINÄ OLEN SIELLÄ mutta ei jehovan todistajat voi osallistua, kun eivät ole Kristittyjä
22.04.2014 15:32
Suvaitsevaisuus ei saa olla, että Raamatusta otetaan vain rakkaus ja muut pyyhitäänpois? Ei kieltoja ei rajoituksia vaan suvaitsevaisuutta. Myös ikäv asioita pitää Raamatusta ottaa ne säännöt mitkä Jumala on meille asettanut
21.04.2014 17:11
Koska Jehovan todistajat ovat Kristittyjä olleet?
20.04.2014 20:55
Pääsiäispupu ja Kirja Juutalaisista ja heidän valheistaan on kaukana Lutherista ei ole Martti Lutherin tekemiä. Samoin kuin joulupukki ja Jeesus ei voi yhdistää Kristinuskoon
20.04.2014 20:53
Eri nimimerkki ei ole sama kuin eri persoona. Koska Jehovan todistajilla on ollu sama nimimerkki eri kirjoituksissa. ...?
20.04.2014 20:48
JEESUS sanoi vaimoksi myös omaa äitiään JOH.2:4. Jeesus sanoi hänelle:
"Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut."
Raamatussa on monessa kohdassa vaimo tarkoittamassa naista esim.
1KOR.14:34. olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä
heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
Tuossakin tarkoitetaan naisia ei vaimoa, sillä ei montaa vaimoa voi olla ja
kaikkien naisten on oltava hiljaa seurakunnassa, joten naisen on vaikea
toimia pappina, kun pitää olla vaiti
20.04.2014 20:07
Raamatussa on kyllä portto huora myös Miksi emme saa käyttää asioista oikeita nimiä?
Muituu ajat kun emme saaneet puhua Neuvostoliitosta mitään negatiivista.
Tuota aikaako Jehovan todistajat kaipaavat? ?.?
18.04.2014 21:27
Pasi Turunen pitää minunkin kirjoituksia Jehovan todistajista oikena. Olemme keskustelleet asiasta
Mitä Jehovan todistajat sanovat Pasin kertoneen on täyttä valhetta
18.04.2014 21:22
Varmasti keskustelee Jehovan todistajat täällä. Jos ei silloin voisimme sanoa ettei stalinin rikoksista ole kommunistit vastuussa
18.04.2014 21:18
HYVÄ FINKKI!,,,
Yritä se eroamaan Jehovan todistajista. Silloin ei sinun tarvitse ikänä nähdä anoppi asi eikä appiukkoa. Kateellisia silloin sinulla piisaa! !
HAH HAH HAH HAAAAA!!!
18.04.2014 21:09
Kumpa myös kts katsoisi tuon filmin eikä aina vaan terroristien filmejä
16.04.2014 23:54
Se että Jehovan todistajilla on ehtoollinen vain kerran vuodessa ja saa osallistua vain tuo 144000 eikö se ole harvat ja harvoin? Vastoin Raamattua
14.04.2014 19:49
Ei Johannes kerro kuin kerran temppelin puhdistuksesta ja myös Pietarin kalansaalis on Johanneksella lopussa, kun se on muilla alussa.
Asia on fakta että JOH.6 Jeesus asettaa ehtoollisen
JOH.6:54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
57. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
58. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
13.04.2014 20:03
Missä se on, että harvoin ja harvat???
Kuka sitä väärin näkee?
13.04.2014 19:12
JOH.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
JOH.1:1Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta
ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
TIIT.2:13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
2PIET.1:1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
HEPR. 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
12.04.2014 20:37
1 John 5:7
Viewing the King James Version. Click to switch to 1611 King James Version of 1 John 5:7.
For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
Jeesus myös sanoi ennen tuomiotaan olevansa Jumala ja siksi Jeesus ristiinnaulittiin. Minä olen on suoraan alkutekstistä Jumala.
1JOH.5:20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
KOL.2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,
16.
2KOR.5:19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan
KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
18. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
JOH.1:1Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta
JES.40:3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
MATT.3:3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."
JES.9: 5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
MATT.1:23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
16.ILM.22.12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
17.Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja lopppu
12.04.2014 20:37
279 / 301