Vapaa kuvaus

https://www.artonissi.fi/

Aloituksia

390

Kommenttia

6005

1. Mitä Suomen ulkopolitiikkaa tuemme? ?? 80luvun lopussa Suomi salli Venäjältä Juutalaisten kautta kulun Israeliin ja Suomella meni hienosti. Suomi oli maailman kärki maita lähes kaikessa hyvässä. Mutta sitten 90luvun alussa presidentti Mauno Koivisto kielsi arabien painotuksesta tämän kautta kulun. Ja Suomi ajautui ennen näkemättömään lamaan. Ei varmasti sattuma. 

Myös Norjassa piti pääministeri pahan viha puheen Israelia kohtaan ja koko leiri oli kokoontunut tukemaan Israelin arabien itsenäisyyttä. Ja kaikki tiedämme mitä tapahtui. Ei varmasti sattumalta vaan Jumalan rangaistus. 

Montako kertaa on arabeille käynyt huonosti, kun ovat nousseet Israelia vastaan? Ei varmasti sattumalta. 

Tukekaamme Israel myönteistä ulkopolitiikkaa saimme maallemme siunauksen.

VASTAA 
  2. 1 John 5:7
    Viewing the King James Version. Click to switch to 1611 King James Version of 1 John 5:7.

For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.

Jeesus myös sanoi ennen tuomiotaan olevansa Jumala ja siksi Jeesus ristiinnaulittiin. Minä olen on suoraan alkutekstistä Jumala.

1JOH.5:20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.

KOL.2:9 Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,

16.

2KOR.5:19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan

KOL.1:15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
    16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
    17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
    18. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
    19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi

JOH.1:1Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
    2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
    3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
    14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta

JES.40:3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

MATT.3:3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."

JES.9: 5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.

MATT.1:23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.

16.ILM.22.12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

17.Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja lopppu