Olen ihastunut yhteen jehovan todistaja naiseen kun se on käynyt mun ovella!!
mitä pitäisi tehdä?
jehovan todistaja nainen!
28
650
Vastaukset
- johan1
Pyydät vaan sisään, ja otat housut pois.
HYVÄ FINKKI!,,,
Yritä se eroamaan Jehovan todistajista. Silloin ei sinun tarvitse ikänä nähdä anoppi asi eikä appiukkoa. Kateellisia silloin sinulla piisaa! !
HAH HAH HAH HAAAAA!!!totuusvoittaaaina kirjoitti:
HYVÄ FINKKI!,,,
Yritä se eroamaan Jehovan todistajista. Silloin ei sinun tarvitse ikänä nähdä anoppi asi eikä appiukkoa. Kateellisia silloin sinulla piisaa! !
HAH HAH HAH HAAAAA!!!Kateellisia riittää kun anoppi ei käy kylässä
- Säälixi käy kyllä
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Kateellisia riittää kun anoppi ei käy kylässä
Tuskin on Sanamiehen Anopit käyneet kertaakaan hänellä kylässä.
Kukaan ei siitä kuitenkaan ole hänelle kateellinen. Säälixi käy kyllä kirjoitti:
Tuskin on Sanamiehen Anopit käyneet kertaakaan hänellä kylässä.
Kukaan ei siitä kuitenkaan ole hänelle kateellinen.On muuten käynyt
- Jussipussipieras
totuusvoittaaaina kirjoitti:
HYVÄ FINKKI!,,,
HAH HAH HAH HAAAAA!!!Sitä varten se ovellasi ramppaa. Tekee mieli nussia.
- NostraDmaMus
Iske silmää ja hymyile ja katsele pitkään. Että saatko vastakaikua. Toki alkup. Viestisi on jo vuosia vanha. Mutta jos uudestaan toinen tulee ovelle niin ainahan voit testata.
Vaikka mua ei pahemmin Jehovalaisuus kiinnostakkaan. Niin täytyy sanoa.
Että monet nuoret Jehovalais naiset
ovat kyllä ilo silmälle.
- hodari mau
Mitä se nainen siellä muuta luuraa kuin hakee mulkkua. Anna sille jos sinusta on senvertaa mieheksi.
- Entinen todistaja
Ikävä pilata haaveesi, mutta jos ilmoitat ko. naiselle että sinua kiinnostaisi kuulla amerikassa keksityn lahkon tarinointia enemmänkin, niin hän vain pyytää seurakunnnassa että veljet ottavat sinuun yhteyttä. Ei se nainen voi kanssasi alkaa tutkia lahkon juttuja kun olet eri sukupuolta.
Muistan tapauksen kun olin vielä järjestön vankina ja saimme pyynnön sisarelta että käykää katsomassa kiinnostunutta miestä. Ovella poika sitten reilusti myönsi ettei asia oikeasti kiinnostakaan, kun kerran ne edellisen kerran tytöt eivät tulleetkaan. :-D
Kenenkään ei pitäisi alkaa pelleilemään vaarallisen lahkon edustajan kanssa vain siksi että on ihastunut johonkin sen edustajaan. Ihme touhua että joku edes harkitsee, kertoo vain kuinka ei yhtään tiedä millaisesta mielenhallinnasta on kyse.
Kannattaa lukaista tarinoita täältä, niin jo alkaa järki lopettamaan moiset ihastukset http://veljesseura.org/foorumi/- NostraDmaMus
Tuo tuntuu muuten jotenkin tyypilliseltä. Että uskonnollisissa piireissä kauniit nuoret naiset on tällaisia ns. houkuttimia.
Ei tuo minua haittaa. Mutta ihmetyttää toisaalta. Tai siis se että käytetään meidän miesten herkkäuskoisuutta hyväksi jos ei muuta.
Tuohon että ne Naishenkilöt eivät tulisi siksi käymään että ovat naisia. On kyllä omakohtaisia päinvastaisia kokemuksia. Siis ei välttämättä aina samat. Mutta ei ne miehiä ole tyrkyttäneet ainakaan tilalle..
- leevilunddi
Voi x-veli, kyllä on monet sexisessiot toditaja tyttöjen kanssa vietetty ja jopa naisten. Samat himot niillä on kuin muillakin synnissä eläjillä. Rohkeasti vaan koettamaan, jos yksi ei anna toinen antaa sitäkin varmemmin. Veljet eivät jaksa astua naisiaan joten heillä aina pientä puutetta kapulasta.
- Juu juu, keep talkin
On ihan varmasti terapeuttista kun fantasioida suoli24 todistajien palstalle. Kukin saa kiksinsä niin ihme asioista nykyään.
- NotCunt
Juu juu, keep talkin kirjoitti:
On ihan varmasti terapeuttista kun fantasioida suoli24 todistajien palstalle. Kukin saa kiksinsä niin ihme asioista nykyään.
Eihän jt neidoilla ole pimppiä?
- Entinen todistaja
NotCunt kirjoitti:
Eihän jt neidoilla ole pimppiä?
Onhan niillä, mutta tällä tasolla keskustelevat miehet tuskin koskaan pääsevät tutustumaan niihin.
Vaikka itse lahko on syvältä, moni JT-neito on kyllä tottunut meikkamaan itsestä parhaat puolet esiin ja osaa pukeutua siviilissä tyyylikkäästi ja seksikkäästi. Ei ihme että monelle perusjuntille kyllä kelpaisi mutta saamatta jää kun ollaan eri liigassa. - NostraDmaMus
Ja kuka niin sanoo? Kaikki ei ole idiootteja. Eivätkä pihalla uskonasioista jne. Vaikkeivät JT olisikaan.
Oma kokemus kertoo että sinne Uskovien naisten sydämiinkin löytyy konsteja.
Hekin ovat taipuvaisia. Ja ihmisiä siinä missä muutkin.
Syntiset tai ei syntiset ihmiset. Se riippuu yksilöstä ja yksilön ominaisuuksista.
Aivan kuten muidenkin naisten iskeminen kärjistettynä.
- helinmatjasei
Jos pääset hommiin niitten kanssa tarkasta ensin onko sillä rotanloukku pi***sa.
- pekko5
Sanotaanhan sanassakin:kirottu olkoon se joka ei kiimaista naista auta.
- helin m
Missä kohden Raamatussa? Minä taas olen kuullut (kirottu joka ei kiimaista auta) ei naisesta mitään.
- von Girbbu
Se osoite ylös ja sitten postiluukkuun niitä valokopioita vanhoista painotuotteista kriittisistä kohdin kuten maailmanlopun vuosien ennusteista, sellaisista vanhoista opeista joiden nykyään kielletään olleen olemassakaan. yksi kerrallaan postiluukkuun, ettei mene koko nippu kerralla roskiin.
juttelet hänen kanssaan esittäen kiperiä kysymyksiä viattoman uteliaasti. Hän saattaa valehdella. Jos sen huomaa voi toisella kertaa kysyä todistajien rehellisyyttä jne.
Lahkossa on viehättäviä neitosia, jotka paljon vastaavatkin uusien jäsenten värväämisestä. Miellyttäviä, silmää miellyttäviä, ikäänkuin luontainen puheenlahja ja toisen ymmärtäminen, ja miellyttäminen. Rakkauspommitus taas kuuluu lahkon vaatimuksiinkin ja siihen koulutetaan.
Mutta jos saat hänet lahkosta ulos avaamalla silmät, on hän varmasti kiitollinenkin sitten.
Todistajien lukumäärä ei Suomessa kasva, romahtamista hidastaa juuri miellyttävät neitoset sekä asioista tietämättömät ulkomaalaiset, jotka ovat asiallisen informaation ulkopuolella kielirajoitustenkin vuoksi ja jos ovat yksinäisi, niin, niin, minkä heidän auttamisekseen lahkovaaralta keksisikään ?- NostraDmaMus
JT on yhtäkuin seksikkäät houkuttimet.
Sinänsä kyllä Moraalisesti epäilyttävää.
Mutta noista JT naisten miesvalinnoista voisi sanoa nykyaikana sen.
Että taitaa olla markkinoilla aika paljon Venäläisiä kiinnostuneita kun JT hän on kielletty siellä nykyään.
Enkä kyllä kaipaa ensimmäistäkään Venäläistä tänne Suomeen lisää. Ovat epäluotettavia.
Kerran olen Venäläisen naisen kanssa deittaillut joten on tuosta heidän sielunmaailmasta kokemusta. Enkä toista kertaa halua tutustua.
- JuhaLapveteläinen
Jussi9 kysymys oli mielestäni vakavasti otettava asia, vastaukset sen sijaan "nimimerkin" suojissa juuri sitä mitä heiltänäiltä voi yleensä odottaa.
Ensin miehen tulee pyytää viehättävä jt- neito sisään, ja osata käyttäytyä herrasmiehen tavoin. Asia johtaa keskusteluun uskonnosta, muuten neito ei olisi tullut sisään.
Ensin kannattaa selvittää itselle oletko ihastunut vain neitoon, vai myös päämäärään mitä hän edustaa? Seuraavaksi selvität pitäisikö hän sinusta siinä tapauksessa, jos et liity jt- todistajiin?
Asia selviää ehdottomalla neidolle illallista julkisessa ravintolassa seuraavana iltana, missä jo odotatkin häntä malttamattomana? Hän on jo vartin myöhässä..
Tämä asia on hyvä selvittää kuntoon ennen illallista, se kannattaa toteuttaa keskustelujen yhteydessä väärinkäsityksien välttämiseksi.
Olen sitä mieltä protestanttina, että on täysin mahdollista rakastua myös viehättävään jt- neitoon, vaikka olen itse enemmän tutustunut viehättäviin ortodoksi- sekä katolilaisneitoihin elämäni varrella.
"Usko on rajaton rakkaus, se ei kysy lupaa ihmiseltä, profetia on totuus miehen ja naisen välinen".
Lähtisin ulos jt- neidon kanssa jos olisin jussi9.- NostraDmaMus
Niin. Ihan vakavasti ajateltunahan.
Se on fakta. Että Rakkaus ei kysy lupaa.
Ja se voi tulla mitä yllättävämmissä tilanteissa.
Tuo mitä tulee JT Neitoihin. Niin itse
kyllä arvostan Naisessa yleensä sellaista vilpittömyyttä, rehtiä suhtaumista ihmisiin ja sydämellisyyttä.
Tämä vain tulee siksi mieleen äkkiä.
Että näissä JT Neidoissa on niitäkin.
Jotka suhtautuvat ns. tavalliseen mieheen
ylimielisesti. Sellaiset naiset kierrän kaukaa. Olivat mitä hyvänsä.
Oli
Annat kunnolla munaa kaikkiin aukkoihin ja samalla lausutte yhteen ääneen isämeitää, tai muukin loitsu käy. Muista coitus interruptus, jottei tule lisää kusipäisiä jt-uskiksia.
- NostraDmaMus
Hyyyyi. Toi oli tarpeetonta :D
- uyhghjghghfg
No jos se Aatamin kylkiluu siellä kertoo nimekseen betelhuora helel (joka tarkoittaa mainontaa Beteliin), niin ei ole paljon tehtävissä. Hänhän täällä riekkuu kesät ja talvet
- himottaapirusti
Joo,muutaamat jakavat muutakin kuin "Vartiotornia".Himot ne on hiirelläkin.
- Onsekäsitelty
Pasi Turunen kertoo kirjassaan Vartiotorni, valtakunta uudessa valossa rva Rotin kuolemasta verensiirtokiellon vuoksi.
Iltalehdessä aikoinaan hra Roti sanoi erehdykseksi mennä todistajan kanssa avioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599