Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja teidän gudut ei osaa avata eikä käyttää sähköpostia.
Tervetuloa vuoteen 2014
03.03.2014 00:45
Leinosen haulla sinne mentiin. Eikö tamä ole jehovan todistajien keskustelu. Minä en saisi olla siellä minuuttia pidempään
03.03.2014 00:43
Kuinka teidän gudujen kohdalla sitten on? Onko heillä rinnassa kyltti missä lukee h.o.m.o??? Saako teillä guduissa olla homoja?? Meillä ei papin tehtävissä saa olla.
03.03.2014 00:42
Jeesus sanoi kaikki kansat myös Suomi ja lapsetkin on kansaa
28.02.2014 01:07
Kaikki on jehovan todistajille väärennyksiä tai lisäyksiä mitkä ei sovi heidän oppiin!!!
Luterilainen oppi syntyi kun oli ensin Raamattu ja siitä tehtiin oppi, mutta toisin on jehovan todistajilla heillä tuli ensin oppi ja sitten tehtiin siihen sopiva Raamattu u.m.
MATT.28:19 on olemassa erilaisia muotoja, mutta ei todistajatkaan sitä paljoa voineet muotoilla heidän oppiinsa.
MATTEUKSEN EVANKELIUMIN LÄHETYSKÄSKY
Mat. 28:18-19: kuuluu kreikankielisestä alkutekstistä tehtynä sanatarkkana käännöksenä seuraavasti:
"Ja luo tultuaan Jeesus puhui heille, sanoen: `` Minulle annettiin kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Mentyänne siis opetuslapseuttakaa kaikkia kansoja, kastavina heitä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, opettavina heitä pitämään kaikki jotka minä määräsin teille: Ja katso! Minä olen teidän kanssanne kaikkina päivinä maailmanajan täyttymykseen asti."
On myös kohtia mitkä on otettu pois Raamatusta vain sen vuoksi, ettei niitä ole kaikissa alkukirjoituksissa kuten 1JOH.5:7 puuttuu muutamista ja siksi on otettu pois King James Version 7. For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
28.02.2014 01:06
Raamatussa on kolmiyhteinen Jumala eikä Raamattu valehtele
28.02.2014 00:52
Joko paloi päreet sananvoimalta???
Persoonia ne ovat, kuinka arvoilla voi olla yhteen nimeen???
28.02.2014 00:50
Sanovatko todistajatkin nykyään ovella, jos heiltä jotain kysyy, että mene googlaamaan tai että sinä et osaa googlata????
28.02.2014 00:48
Paremmin kuin sinä. Tiedän kyllä että Raamattu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ei kuten teillä uuden maailman väännös
28.02.2014 00:45
Lue kirjoitukset oikein sananvoima
Pyhä Henki on kolmas persoona. Mitä Raamattu sanoo Pyhän Hengen pilkasta sananvoima???
28.02.2014 00:43
Googlaamalla kyllä löytyy
http://veljesseura.org/foorumi/
että on taito hallussa
28.02.2014 00:40
Ota asiasta selvää!!!! Meillä ei ole homoja kuten on teillä
28.02.2014 00:33
Kirjeelle kirjoittaminen maksaa ja se heitetään siellä kuitenkin roskiin ja soittaminen myös en haaskaa rahaa jehovan todistajiin , että mailit esiin kuten on meidän seurakunnassa
http://www.luthersaatio.fi/paasivut/tyoentekijaet.html
28.02.2014 00:31
Pitäisi sananvoiman ottaa ensin selvää asioista ennenkuin kirjoittaa mitään. Meidän seurakunnassa ei ole homo eikä naispappeja.
Tai löydätkö heitä tuolta???
http://www.luthersaatio.fi/paasivut/tyoentekijaet.html
Älä sano ettet katso luterilaisia vaan ota asiasta ensin selvää ennenkuin kirjoitat
28.02.2014 00:29
Katolilaiselta täysin väärä tieto. Ei luterilaiset ole levittäneet katolisista väärää tietoa vaan katoliset ovat levittäneet itsestään väärää tietoa.
28.02.2014 00:25
Ei varoiteta ei. Kuinka kävi rikkaan miehen? Ja kuinka Lasaruksen? Ja tämä ei ole vertaus vaikka jehovan todistajat toisin väittää
LUUK.16:19. Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
27. Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
28. - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
28.02.2014 00:15
Et sinäkään sananvoima koskaan laita koko Raamattua vaan sinä laitat vain osan jakeista et koskaan kokonaista jaetta kuten minä
27.02.2014 15:48
Jumalalla on nimi JHVH. Mutta vokaalit on myyty ja emme kukaan voi tietää missä ja mitkä vokaalit on edessä välissä tai takana.
TÄMÄ ON TOTUUS
totuusvoittaaaina
27.02.2014 15:46
Tietoni on päivitetty jo aikoja sitten tuon vain teille oikeaa tietoa. Mihin kestuluja sitten tarvitaan jos vastaus on aina mene googlaamaan???? Voisi joskus myös todistatkin vastata kysymyksiin.
Halleluja sanassa ei ole Jahvea, sen osaan kyllä lukea ja hahmotus häiriö on sillä joka sen siinä näkee. Miksi sitten teillä on Jehova, jos Hallelujassa on Jahve?
Halleluja
Halleluja-huudahdus on alun perin hepreaa ja tarkoittaa kiittäkää Herraa
27.02.2014 15:44
Aika kauniita naisia, joista te h.o.m.o.t ette mitään ymmärrä
27.02.2014 15:35
289 / 301