Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toistakaa sitten se vastaus. Jään odottamaan Kiitos
24.02.2014 14:42
MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Kolme persoonaa mutta vain yhteen nimeen eli JHVH
1MOOS.18:Ja Herra ilmestyi hänelle Mamren tammistossa, jossa hän istui telttamajansa ovella päivän ollessa palavimmillaan.
2. Kun hän nosti silmänsä ja katseli, niin katso, kolme miestä seisoi hänen edessänsä; nähdessään heidät hän riensi heitä vastaan majan ovelta ja kumartui maahan
3. ja sanoi: "Herrani, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, älä mene palvelijasi ohitse.
JOH.1:1Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta
JOH.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
JOH:14:9. Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
TIIT.2:13. odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
2PIET.1:1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
HEPR. 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
MATT.1:23. "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
ILM.22.12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja lopppu
APT.5:3. Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
4. Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle.
Riittääkö???
Lisää tulee jos tarvitaan
24.02.2014 01:00
"Hyvä kun sanamiehellä on jt-kirjallisuutta omassa kirjahyllyssäänkin"
Ei onneksi ole yhtään eikä tule. On vain esim. Pasi Turusen ja muita vastaavia.
Kirjastossa on esim. paras kirja todistajista Uuras Saarnivaara Jehovan todistajat Raamatun valossa ja löytyy myös Pasi Turusta HYVÄ!
Ainakin sairaalan kirjahyllyt on todistajat täyttäneet sonnallaan
24.02.2014 00:53
Kenen serkku sinä olet et onneksi ainakaan minun??? gudujenko?
24.02.2014 00:49
Tuo on vain jehovan todistajien tietotoimistosta. Tarkista vaikka osoite tiedoista asia ennennkuin alat julkisuudessa mitään valheellista väittämään. Sama tietotoimisto kertoi maailmanlopun tulevan vuonna 1975
24.02.2014 00:48
On myöskin pysty paaluja muuallakin pakana uskoissakin ja toteemipaalu on intiaaneilla ja vartiotorni tunnus on esim. S. A int. varusteissa sama kuva kuin teillä
24.02.2014 00:46
Parempi sekin kuin se että jehovan todistajille puhuu ainoastaan itte s.a.a.t.a.n.a joka vielä heidän u.m kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja Poika ja Pyhä Henki pienellä
24.02.2014 00:44
Ainakin Jeesus mainitaan Jesajan kirjassa Jumalaksi
JES.40:3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
MATT.3:3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."
JES.9: 5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
u.m käännös Törkeesti väärennetty
6 Sillä lapsi on meille syntynyt,+ poika on meille annettu,+ ja ruhtinasvalta* tulee olemaan hänen hartioillaan.+ Ja hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvonantaja,*+ Väkevä Jumala,*+ Iankaikkinen Isä,*+ Rauhan Ruhtinas
Kuunnelkaa! Joku huutaa* erämaassa:+ ”Raivatkaa Jehovan tie!*+ Tehkää Jumalallemme valtatie suoraksi* halki aavikkotasangon
24.02.2014 00:41
Ei Jeesuksesta ole mikään koskaan ollut salattua
24.02.2014 00:35
Kyllä koko Israel kääntyy.
ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
27. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
28. Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
29. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.
24.02.2014 00:33
Tuolta sivulta ei löydy Matti Vaahtorantaa eikä tuota Rauman seurakunta ole Luther-säätiön seurakunta luettelossa.
http://www.luthersaatio.fi/paasivut/tyoentekijaet.html
Katso tuosta kartasta ei ole Rauman kohdalla palloa
http://www.luthersaatio.fi/
24.02.2014 00:27
Tajuatko sinä ettei maksa. Luther-säätiöllä ei ole mitään tekemistä ko. seurakunnan kanssa muutakuin on entinen työntekijä. Miksi sanotaan entinen työntekijä? Ei sinullekkaan maksa entinen työnantaja enään palkkaa jos vaihdat työpaikkaa. Maksoiko paavi Martti Lutherille kun erosi katolilaisista? Ja onko katoliset sitten luterilaisia, kun heidän entinen työntekijä puhdisti uskon?
24.02.2014 00:23
Väärin. Ihminen saa syntinsä anteeksi vain Jumalan armosta Jeesuksen sovitustyön kautta. Omilla ansiloilla ei sovitusta ansaita ei millään aneiden ostamisella.
24.02.2014 00:16
Jeesus käski kastamaan ei kai sananvoima nyt ohita Jeesuksen käskyä. myös jehovan todistajat kastavat Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
MIKSI ON KOLME PERSOONAA MUTTA VAIN YHTEEN NIMEEN???
22.02.2014 20:35
Poliisi on yksi ja poliiseja on monta, jos huudat poliisia huudat yhtä mutta jos huudat poliiseja huudat montaa.
www.alykkyysonheikkoajoiakin.org/jehovantodistajat
22.02.2014 20:32
Ja myös kolmiyhteinen Jumala löytyy monesta kohtaa, mutta jehovaa ei ole yhdessäkään kohdassa KR33/38 ja Jumalan kansan Raamatussa ei ole Jahvea eikä Jehovaa
22.02.2014 20:30
Minä löydän sen kyllä omista kirjoista. Jaa ja noita kirjoja on myös kirjastossakin
22.02.2014 20:27
ei ole lähtenyt älä valehtele kuin jehovan todistaja
22.02.2014 20:26
Ristejä on monessa paikassa ja Jeesus Kristus on sovittanut minunkin syntini ristillä. Minulla on pelastus Kristuksen ristin veressä
22.02.2014 20:25
Ketä Stefanus rukoili? APT.7:59. Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
60. Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.
Vain Jumalaa voidaan rukoilla!!!
22.02.2014 15:46
293 / 301