Heti kun he tietävät, että Jeesus elää. Muistuttakaa juutalaisia, että he voivat rukouksessa kysyä asiaa. Moni juutalainen ei tiedä että Jeesus elää.
Muistatteko mitä tarkoittaa kun koko juutalainen kansa uskoo Messiaaseensa, Jeesukseen. He kutsuvat Jeesusta jollakin samaa tarkoittavalla tavalla, Yeshua. Mielestäni asiassa ei ole suomalaiselle eroa kutsuuko Jeesukseksi vai Yeshuaksi.
" Tyrmistyneitä ovat Hamat ja Arpad,
ne ovat kuulleet huonoja uutisia ja vapisevat.
Tuska kuohuu kuin meri tyyntymättä.
Damaskoksen rohkeus murtuu,
sen joukot kääntyvät pakoon,
kansa on kauhun vallassa.
Tuska kouristaa sitä kuin synnyttäjää.
Voi, kuinka hylätty onkaan tuo ylistetty kaupunki, riemun kaupunki!
"Nuoret miehet kaatuvat sen toreilla, kaikki soturit saavat surmansa tuona päivänä", sanoo Herra Sebaot. "Minä sytytän tuleen Damaskoksen muurit, tuli tuhoaa Ben-Hadadin palatsit."
Jeremia 49: 23 - 27
Uhkaavatko viholliskansat Israelia Armon vuonna 2014?
" Jumala, älä enää vaikene!
Älä katso ääneti, älä ole niin hiljaa!
Sinun vihollisesi riehuvat,
nostavat uhitellen päätään.
He punovat juonia omaa kansaasi vastaan,
vehkeilevät sinun suojattiesi pään menoksi.
He sanovat: "Me tuhoamme heidät!
Tehdään loppu koko kansasta,
niin että Israelin nimikin unohtuu!"
He ovat yksissä tuumin tehneet liiton,
kaikki he ovat sinua vastaan:
Edomin telttakunnat ja ismaelilaiset,
Moab ja hagarilaiset,
Gebal, Ammon ja Amalek,
Filistea ja Tyroksen asukkaat.
Assyriakin on liittynyt heihin, tullut avuksi Lootin jälkeläisille."
Psalmi 83 : 2 - 9
Kerran koko Israelin kansa kääntyy
5
54
Vastaukset
- en tiennytkään
Missäpäin Jeesus elää. Olisi mukava tavata ja kysellä asioista. Kiitos jo etukäteen tiedoista. Puhelinnumero olisi myös hyvä saada.
Kyllä koko Israel kääntyy.
ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
27. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
28. Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
29. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.
- heleijaataasalelluja
_Raamatun Israel_ ei ole sama asia
kuin 1940-luvun lopulla perustettu Israel-valtio.
Älä Sanamies segoile taas. - pullonhenki
Jeesushan on itse kertonut elävänsä Suomen kansassa, Lännen valkoinen tiikeri.
- Pilvi=laskuvarjot
Jatkuvia yhteenottoja muslimien kanssa on Israelin historia vuodesta 1948 alkaen sisältänyt. Israelista tulee pian hyvin rikas maa ja se saa aikaan sen että Venäjä, Goog, Saksa, Gomer ja muut maat, joiden leukoihin koukut asetetaan, tulevat hyökkäämään Israeliin sodassa, jota voidaan kutsua Venäjän sodaksi. Raamattu käyttää sen aikaista maa nimitystä Venäjästä, Goog.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Putin
Siinä " vaalivoittaja", Venäjän "presidentti."
Katsokaa kuvaansa.
"Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki.
Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.
Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat - lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten.
Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, - mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.
Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, pettääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi. "
Hesekiel 38: 2 - 9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684