Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole kuin sanaa koskaan ollut älä höpäjä omiasi
06.02.2014 00:17
Ei ole jumalia Jumalan lähellä on vain Jumala ja Sana on Jumala
06.02.2014 00:16
Oikein käännettynä
JES.40:3. Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
MATT.3:3. Sillä hän on se, josta profeetta Esaias puhuu sanoen: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'."
JUMALALLE JEESUKSELLE TIE
06.02.2014 00:14
"Ortodokseilla ja katolilaisilla on suora jatkumo apostoleista."
Tuo suora jatkomo on soura jatkamo Raamattuun. Apostolit laittoi kaiken Raamattuun ja katolisiin tuli keisarin toimesta Rooman valtakunnan muista uskonnoista ottettuja lisäyksiä kuten äiti jumala ja paavin yksinvaltius
05.02.2014 23:47
Mielipiteeni vuoksi on kirjoituksiani poistettu
05.02.2014 23:40
Olen täysin samaa mieltä PPietarin kanssa. Asia on käytävä asiallisella keskustelulla ei poistamalla. Poistaminen katolisten puolelta osoittaa että heillä ei ole kaikki kunnossa
05.02.2014 23:38
Se porttokirkko on kyllä jehovan todistajilla kun ei usko Jumalan Poikaan
05.02.2014 00:17
"Muokkaa-linkin kautta valinnaksi voi laittaa "Kaverit", tai "Vain minä",
jolloin kukaan muu kuin käyttäjä itse ei voi kirjoittaa sivulle
tai julkaista sillä esimerkiksi valokuvia."
Tuo olisi samakuin minä häiriköisin sinulle puhelimella kokoajan soittaen ja sanoisin vain että sulje puhelin. mitä suljetulla puhelimella ja rajoitetulla facebookilla oikein tekee?
05.02.2014 00:16
Se olisikin hienoa, kun pääsisin eläkkeelle olisi päivät aikaa kirjoitella kritisoivia kirjoituksia jehovan todistajista
Dementtia on kyllä teidän puolella kun unohdatte koko teidän historiikin, että pitää siitä oikein muistuttaa
05.02.2014 00:13
Ikävä kyllä Sanamiehen it-taidot ei riitä edes FB-yksityisyys-asetusten säätöön,
mun faceen saa kirjoittaa vaan Ystävät ja Sukulaiset,
Älä taas puhu soopaa. Mitataan vaikka taidot it:ssä sinä jäät kyllä kakkoseksi. Jaa mutta te jehovan todistajat olette huonoja häviäjiä kuten Pirkko Ruohonen-lerner
04.02.2014 14:49
"Milloin hän osaa lukea v 2014 Vartiotorneja?"
VASTAUS EI IKINÄ
04.02.2014 00:57
Mitä teet facebookilla jos sinne ei voi toiset kirjoittaa. Ihan perusjuttuja on että sinne lähetetään toiselle viestejä. EI HERJAAMISIA kuten jehovan todistajat tekevät.
Vaimoni järkyttyi moisista herjauksista ja poisti facebookin kokonaan. Ja saitte yhden teitä jehovan todistajia vihaavan henkilön lisää (ja näitä piisaa)
04.02.2014 00:47
Olisin ilmoittanutkin jos ei vaimo olisi ehtinyt sulkea facebookkia. Yksi rikosilmoitus on minulla nyt vetämässä vartiotorniseuraa kohti että saa nähdä mitä tapahtuu
04.02.2014 00:43
Ainoa oikea viini on tuota viinipuusta otettua. Suomalaset tila ja kotiviinit ei ole viinejä
04.02.2014 00:18
Arkkipiispan linja on kirkon alasajo.
04.02.2014 00:17
Peräkammarin HOO poika kts vain huutelee, kun ei ymmärrä asiasta mitään
04.02.2014 00:16
Ei ainoastaan muistoksi vaan on armon sakramentti ja ehtoollisessa saadan synnit anteeksi. Vapaissa suunnissa se on vain Raamatun vastaisesti muistoateria missä on leipänä pulla ja viinin asemasta mehukatti.
JOH.6:53. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
MATT.26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Huomatkaa viinipuun antia. Ettei viininä voi olla mikään muu kuin oikeasta viinipuusta otettu hedelmä
04.02.2014 00:01
Eikö se Koivisto sitten itse ollutkin homo?
03.02.2014 23:55
Se oli vain yritys tuoda helluntalaisuutta luterilaiseen kirkkoon ja onneksi se kaatui ja Koivistolle tuli ansioiden mukaan
03.02.2014 23:54
Pietari ei ollut koskaan edes käynyt Roomassa, joten ei ainakaan asiaa voi kuinkaan Raamatulla tulkita, ei ole voinut olla edes paavi
03.02.2014 23:40
297 / 301