kristillinen / kristitty /ehtoollinen

kijh.,

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ehtoollinen
"Ehtoollinen
Ehtoollinen eli eukaristia (kreik. Ευχαριστία, Eukharistia ven. Евхаристия, Evharistija) on kristillinen sakramentti. Se on juhla-ateria, jossa leivän ja viinin katsotaan kristinuskon suuntauksesta riippuen joko olevan Jeesuksen ruumis ja veri tai edustavan niitä. Ehtoollista vietetään Jeesuksen käskyn mukaisesti hänen ristinkuolemansa muistoksi."

Ensinäkin, katekismuksen -herran ehtoollinen- ei ole sama kuin Jeesuksen omille opetuslapsilleen tarjoama ehtoollinen. Eikä voikkaan olla koska rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia!

Toiseksi, eksyttäjinä tuossa wikin tekstissä esiinnyt "kristillisinä" vaikka olette kristittyjä ja noiden nimityksien välinen ero on sama kuin taivaan ja helevetin!

Siis kristittyt ovat Paavalin ja sen aikaisten hallitsijoiden herroihin uskovia uskovaisia ja kristityillä ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia vaikka valkeuden enkeleinä esiintyvät kristillisinä Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten opeillaan ja Heidän Nimissä rikoksia tehden ja teettäen.
kristitty = rikollisen kristinuskon uskovainen.
kristityjen seurakunnissa ei ole Jeesuksen opetuslapsia.

kristillinen = Jeesuksen perustaman seurakunnan oppeja ja tekoja tukeva Jumalallisuuden tietoudessa oleva.
Suomalais heimo oli aikanaan kristillinen ja heille Jeesuksen opetuslapsi toi Jumalallisuuden tietoa:
http://www.fkf.net/Kadonneet/Missionary_Journeys.pdf
Mutta rikollisen kristinuskon miekka sivistyksen pakottamina suurin osa suomalaisista tänäänkin on kristitty esivanhemmiltaan saamansa pakko kasteen, pakko oppin jne perisyntisyyteen tahtomattaan sitoutuneina. Tosin nykyisin on suomalaisetkin alkaneet herätä ja monet jättävät rikollisuutta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä edustavan järjestön suomalaisuuteen sopimattomana pakko rikollisuutena.
Uskonvapaus kuuluu kaikille, kristityt ei sitä lapsilleenkaan sallisi!

Esiintykää keskusteluissa joko kristittynä tai jos olette Jeesuksen palvelijoita niin kristillisinä. Valkeuden enkeleinä esiintymistä on Jumalan, Jeesuksen Nimissä herraa jumalana palvelemista. Jeesus on keiltänyt olemaan uskomatta sellaisiin mutta mm suomen Laki sallii sen henkilö kohtaisena oikeutena ja sitä oikeutta kristityt rikkoo mm. lapsikaste opeillaan monissa lahkoissaan.

Rehellisyyttä esiin!
Väärän todistuksen antamiset ovat rikoksia.

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,kjhgf

      "Ehtoollista vietetään Jeesuksen käskyn mukaisesti hänen ristinkuolemansa muistoksi."

      Ongelmana tuollaisessa valheellisuudessa on se, ettei Jeesus asettanut ehtoollista satoja miljoonia ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuudelle vaan omille opetuslapsilleen joita kristinuskolla ei ole. Eikä rikollisella kristinuskolla ole Jeesuksen perustamia seurakuntiakaan joten valehtelija eksyttäjä rikollisuutta koko järjestön touhut.

      • Ei ainoastaan muistoksi vaan on armon sakramentti ja ehtoollisessa saadan synnit anteeksi. Vapaissa suunnissa se on vain Raamatun vastaisesti muistoateria missä on leipänä pulla ja viinin asemasta mehukatti.

        JOH.6:53. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

        MATT.26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."


        Huomatkaa viinipuun antia. Ettei viininä voi olla mikään muu kuin oikeasta viinipuusta otettu hedelmä


      • PUUTA heinää :D
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ei ainoastaan muistoksi vaan on armon sakramentti ja ehtoollisessa saadan synnit anteeksi. Vapaissa suunnissa se on vain Raamatun vastaisesti muistoateria missä on leipänä pulla ja viinin asemasta mehukatti.

        JOH.6:53. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

        MATT.26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."


        Huomatkaa viinipuun antia. Ettei viininä voi olla mikään muu kuin oikeasta viinipuusta otettu hedelmä

        --Huomatkaa viiniPUUN antia.
        Ettei viininä voi olla mikään muu kuin oikeasta viiniPUUSTA otettu hedelmä------

        heheh, ei se ole PUU
        vaan se on KÖYNNÖS


        Domeeni: Aitotumaiset Eucarya
        Kunta: Kasvit Plantae
        Alakunta: Putkilokasvit Tracheobionta
        Kaari: Siemenkasvit Spermatophyta
        Alakaari: Koppisiemeniset Magnoliophytina
        Luokka: Varsinaiskaksisirkkaiset Rosopsida
        Lahko: Vitales
        Heimo: Viiniköynnöskasvit Vitaceae
        Suku: Viiniköynnökset Vitis
        Laji: vinifera
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Viiniköynnös


      • PUUTA heinää :D kirjoitti:

        --Huomatkaa viiniPUUN antia.
        Ettei viininä voi olla mikään muu kuin oikeasta viiniPUUSTA otettu hedelmä------

        heheh, ei se ole PUU
        vaan se on KÖYNNÖS


        Domeeni: Aitotumaiset Eucarya
        Kunta: Kasvit Plantae
        Alakunta: Putkilokasvit Tracheobionta
        Kaari: Siemenkasvit Spermatophyta
        Alakaari: Koppisiemeniset Magnoliophytina
        Luokka: Varsinaiskaksisirkkaiset Rosopsida
        Lahko: Vitales
        Heimo: Viiniköynnöskasvit Vitaceae
        Suku: Viiniköynnökset Vitis
        Laji: vinifera
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Viiniköynnös

        Ainoa oikea viini on tuota viinipuusta otettua. Suomalaset tila ja kotiviinit ei ole viinejä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe