Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oltiin+taivaassa+ja+Pietari+vei+juuri+kuolleita+taivaaseen+päässeitä+halki+taivaan.+Sitten+tulivat+erääseen+paikkaan.+Pietari+sanoi+kaikille,+että+mennään+hiljaa+tästä+ohi+tässä+kohtaan+on+entisiä+mormoneja+ja+he+luulevat+olevansa+täällä+yksin.
13.04.2020 19:46
"Meidän+kirkko+on+ainoa,+joka+voi+joka+asiasta+sanoa+rehellisesti,+että+kysykää+Jumalalta"
Kaikki+uskovat+voivat+kysyä+Jumalalta.
Ei+mormonit+ole+mikään+oikea+uskonto
12.04.2020 22:59
"Kirkon+toiminta+alkoi+1830+perustavalla+kokouksella"
Kirkkoja+oli+jo+paljon+ennen+kuin+1830.
12.04.2020 22:54
Mutta+ei+ole+kuin+nämä+kolme+JHVH+Isä+Poika+Pyhä+Henki+ovat+ikuisia+ei+ole+alkua+ei+loppua.+Melkisedek+ei+voi+silloin+olla+erillinen+olento.+Pitää+olla+Jeesus.
12.04.2020 22:49
Te+itse+olette+antaneet+aiheet+teidän+kirkon+moittimiseen.
12.04.2020 22:38
Teillä+ei+ole+apostoleja+ILM.+2:+2.+Minä+tiedän+sinun+tekosi+ja+vaivannäkösi+ja+kärsivällisyytesi,+ja+ettet+voi+pahoja+sietää;+sinä+olet+koetellut+niitä,+jotka+sanovat+itseänsä+apostoleiksi,+eivätkä+ole,+ja+olet+havainnut+heidät+valhettelijoiksi;+++++++++Teillä+on+juuri+näin.+
2PIET.+3:+2.+että+muistaisitte+niitä+sanoja,+joita+pyhät+profeetat+ennen+ovat+puhuneet,+ja+Herran+ja+Vapahtajan+käskyä,+jonka+te+apostoleiltanne+olette+saaneet.+
Apostolit+ja+profeetat+mainitaan+erikseen.
EF:+4:+11.+Ja+hän+antoi+muutamat+apostoleiksi,+toiset+profeetoiksi,+toiset+evankelistoiksi,+toiset+paimeniksi+ja+opettajiksi,
Eli+Apostoli+ei+ole+pappi+eikä+profeetta
12.04.2020 22:37
Olli,+kun+aina+vastustaa+tätä+valtiokirkkoa.+On+se+hyvä+että+meillä+on+nämä+juhlapyhät.+Ilman+valtiokirkkoa+niitä+ei+olisi.+On+joulu+ja+pääsiäinen+ym.+Eikä+uskonnon+opetusta+koulussa.
12.04.2020 22:31
"Tottakai+apostoleilla+oli+pappeus.+Apostolin+virkahan+on+suurin+mahdollinen+pappeuden+virka."
Eikä+olleet+vaan+jotkut+opetuslapset+toimivat+pappeina.+
MATT.+10:+Ja+hän+kutsui+tykönsä+ne+kaksitoista+opetuslastaan+ja+antoi+heille+vallan+ajaa+ulos+saastaisia+henkiä+ja+parantaa+kaikkinaisia+tauteja+ja+kaikkinaista+raihnautta.+
2.+Ja+nämä+ovat+niiden+kahdentoista+apostolin+nimet:+ensimmäinen+oli+Simon,+jota+kutsuttiin+Pietariksi,+ja+Andreas,+hänen+veljensä,+sitten+Jaakob+Sebedeuksen+poika,+ja+Johannes,+hänen+veljensä,+
3.+Filippus+ja+Bartolomeus,+Tuomas+ja+Matteus,+publikaani,+Jaakob,+Alfeuksen+poika,+ja+Lebbeus,+lisänimeltä+Taddeus,+
4.+Simon+Kananeus+ja+Juudas+Iskariot,+sama,+joka+hänet+kavalsi.+
5.+Nämä+kaksitoista+Jeesus+lähetti+ja+käski+heitä+sanoen:+"Älköön+tienne+viekö+pakanain+luokse,+älkääkä+menkö+mihinkään+samarialaisten+kaupunkiin,+
6.+vaan+menkää+ennemmin+Israelin+huoneen+kadonneitten+lammasten+tykö.+
7.+Ja+missä+kuljette,+saarnatkaa+ja+sanokaa:+'Taivasten+valtakunta+on+tullut+lähelle'.+
8.+Parantakaa+sairaita,+herättäkää+kuolleita,+puhdistakaa+pitalisia,+ajakaa+ulos+riivaajia.+Lahjaksi+olette+saaneet,+lahjaksi+antakaa.
LUUK.+6:+13.+Ja+päivän+tultua+hän+kutsui+tykönsä+opetuslapsensa+ja+valitsi+heistä+kaksitoista,+joille+hän+myös+antoi+apostolin+nimen:+
Pappi+ei+ole+nimi.
LUUK.+11:+49.+Sentähden+Jumalan+viisaus+sanookin:+'Minä+lähetän+heille+profeettoja+ja+apostoleja,+ja+muutamat+niistä+he+tappavat+ja+toisia+vainoavat,+
LUUK.+22:+14.+Ja+kun+hetki+tuli,+asettui+hän+aterialle+ja+apostolit+hänen+kanssansa.+
Pappeja+oli+enemmän+kuin+kaksitoista.
ILM.+21:+14.+Ja+kaupungin+muurilla+oli+kaksitoista+perustusta,+ja+niissä+Karitsan+kahdentoista+apostolin+kaksitoista+nimeä.+
Ei+mormonien+Apostolien+kanssa.
ILM.+2:+2.+Minä+tiedän+sinun+tekosi+ja+vaivannäkösi+ja+kärsivällisyytesi,+ja+ettet+voi+pahoja+sietää;+sinä+olet+koetellut+niitä,+jotka+sanovat+itseänsä+apostoleiksi,+eivätkä+ole,+ja+olet+havainnut+heidät+valhettelijoiksi;+
Mormonien+Apostolit+eivät+ole+Apostoleja.
2PIET.+3:+2.+että+muistaisitte+niitä+sanoja,+joita+pyhät+profeetat+ennen+ovat+puhuneet,+ja+Herran+ja+Vapahtajan+käskyä,+jonka+te+apostoleiltanne+olette+saaneet.
12.04.2020 22:29
Joo+mutta+teillä+on+kovin+kiistanalainen+oppi.+Poikkeaa+muista+Kristityjen+opista.+Kun+esim.+olette+sallineet+aikoinaan+moniavioisuuden+jopa+papeille.+Vaikka+1TIM:+3+2.+Niin+tulee+siis+seurakunnan+kaitsijan+olla+nuhteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+maltillinen,+säädyllinen,+vieraanvarainen,+taitava+opettamaan,
Tätä+ette+te+noudattaneet+vaan+sallitte+moniavioisuuden,+sitten+tulikin+kaikki+Snow+jutut+ja+muut.+Katolinen+ei+myöskään+noudata+heillä+ei+saa+mennä+naimisiin+ja+siksi+he+useasti+raiskaavat+jopa+nuoria+tyttöjä.+Ortodoksi+kirkko+sallii+olla+naimisissa+jos+on+ollut+ennen+papiksi+vihkimistä+naimisissa,+sen+jälkeen+ei+saa+mennä+naimisiin.+Te+rikotte+näitten+valta+kirkkojen+tavoi+Raamatun+sanaa.
Teillä+on+kaikkia+erityisiä+Jumala+oppeja+ja+luomisoppeja+ja+useampia+taivaita+ja+muut.+Ei+ole+ehtoollista+vaan+sakramentti+missä+uusitaan+kaste.+Kastatte+kuolleiden+puolesta+ja+uudesti+kastatte,+vaikka+olisi+jo+kaste.+Kaste+on+ikuisesti+voimassa+eikä+sitä+saa+uudistaa.
Kaikista+näistä+syistä+ei+tarvitse+ihmetellä,+vaikka+teidän+kirkko+joutuukin+sitten+vaikka+minkälaisten+hyökkäysten+kohteeksi.
12.04.2020 22:19
Ota+nyt+Olli+huomioon,+että+kun+asiaa+pidetään+salassa.+Silloin+on+ainekset+vahvoille+huhujen+siiville.+Jos+olisi+kirjanpito+nähtävillä+ja+kaikkien+katsottavissa+ei+tuota+olisi.+Saattaa+olla+että+teillä+on+rehellistä,+mutta+miksi+rehellistä+pidetään+salaisena?+Valhetta+yleensä+pidetään+salaisena.+Ota+nyt+Olli+yhteyttä+pää+paikkaan+ja+vaadi+asiakirjoja+julkiseksi.
12.04.2020 22:05
Mistä+yleensä+tiedät+mikä+päivä+on+ollut+luomisessa+seitsemäs+päivä?+Vuosia+on+sekaantunut+aikojen+saatossa.+Miksi+sitten+ei+viikonpäivät.+Säilyikö+se+Noah+arkissa+samana+päivänä?+Pakkosiirtolaisuudessa+ym.+
Mutta+Jeesus+nousi+kuolleista+viikon+ensimmäisenä+ja+Jeesus+on+sapatin+Herra.+APT.+20+:+7.+Ja+kun+viikon+ensimmäisenä+päivänä+olimme+kokoontuneet+murtamaan+leipää,+niin+Paavali,+joka+seuraavana+päivänä+aikoi+matkustaa+pois,+keskusteli+heidän+kanssansa+ja+pitkitti+puhettaan+puoliyöhön+saakka.+
Miksi+mainitaan+juuri+tuo+viikon+ensimmäinen?
MATT.12:+8.+Sillä+Ihmisen+Poika+on+sapatin+herra."
12.04.2020 21:58
Eikö+myös+teidän+seurakuntaa+sitten+nujerra?
12.04.2020 16:55
"Meidän+kirkko+on+ainoa"+++Ei+teillä+ole+ainoata+kirkkoa+on+myös+muitakin+seurakuntia.+MATT.+16:+18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle++minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.
Jeesus+rakensi+seurakunnan+ei+kirkkoa.+Paavilla+on+kirkko.
12.04.2020 16:54
Joka+kerta,+kun+lukee+Raamattua+antaa+Pyhä+Henki+asiaan+ymmärrystä+mikä+koko+ajan+kasvaa.+Olen+lukenut+Raamatun+useaan+kertaan+läpi.+Ja+Jumalan+sana+elää+koko+ajan+ja+Pyhä+Henki+antaa+aina+uutta+ymmärrystä+ja+muistuttaa+Raamatusta.
12.04.2020 16:51
"Kirkon+toiminta+alkoi+1830+perustavalla+kokouksella"
Mormonikirkon+toiminta+alkoi+silloin.+Paljon+oli+maan+päällä+seurakuntia
MATT.+16:+18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.
Jeesus+jo+perusti+seurakunnan+ei+kirkkoa.+Että+pitkä+aika+mormonien+perustamiseen.+Seurakuntien+toiminta+oli+täydessä+vauhdissa+jo+ennen+vuotta+1830.
12.04.2020 16:44
Jotkut+ovat+jo+viikko+kasteesta+saaneet+Aaronin+pappeuden.+Paljonko+hän+tietää+mormoneista?
Aaronin+ja+Leeviläisten+pappeus+loppui+kun+uhrimenot+loppui.
12.04.2020 16:38
Vain+JHVH+Isä+Poika+Pyhä+Henki+ovat+joilla+ei+ole+alkua+eikä+loppua.+Joten+Melkisedek+pitää+olla+yksi+niistä+eli+Poika+Sana+Jeesus+on+Melkisedek.
12.04.2020 16:36
"Meillä+joilla+on+pappeus"
Teillä+onko+pappeus?+Myös+meillä+on+pappeus.+ja+monella+muulla+seurakunnalla.+
Jeesus+ei+perustanut+kirkkoa+vaan+seurakunnan.+
MATT.+16:+16.+Simon+Pietari+vastasi+ja+sanoi:+"Sinä+olet+Kristus,+elävän+Jumalan+Poika".+
17.+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonaan+poika,+sillä+ei+liha+eikä+veri+ole+sitä+sinulle+ilmoittanut,+vaan+minun+Isäni,+joka+on+taivaissa.+
18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.
12.04.2020 16:31
Sanot+yksikössä,+että+kirkko+luopui???+Mutta+seurakuntia+oli+paljon,+eivät+he+silloin+olleet+luopuneet.+Mikä+teille+on+palautettu+näin+Kristinuskosta+päin+katsottuna?
12.04.2020 16:28
Näin+kertoo+myös+mohamedkin.+Ja+perusti+islamin.+Ja+sai+koraanin+taivaasta.
12.04.2020 16:25
39 / 301