Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katkaistiinko+ihmisen+kurkku+tai+kasvi+nimeltä+kurkku?
Kello+kaksitoista+yöllä.+Lattia+narisee+joku+kävelee.+Veitsi+vilahtaa+kurkku+katkeaa.+Mies+tekee+kurkku+voileipää
02.04.2020 13:54
Mikä+tekee+Jumalan+sanan+salaiseksi+ettei+voi+muille+puhua.+Onko+se+täydellistä+Raamatun+vääristelyä,+kun+ei+voida+puhua+eikä+kirjoittaa?+
Myös+rahan+kerääminen+on+salaista.+Ei+kukaan+mormoni+saa+mennä+katsomaan+kirjanpitoa.
Täydellinen+salaseura.
02.04.2020 13:51
Mormoneilla+on+mennyt+asiat+väärin+päin.+He+uskovat,+että+Jumala+on+ollut+ennen+ihminen+ja+sitten+ylennetty+Jumalaksi.+Eli+Jumala+on+ihmisen+kuva.+Liha+ruumis.+Ei+toisinpäin+kuinka+asia+on+Raamatussa.+1MOOS.+1:+26.+Ja+Jumala+sanoi:+"Tehkäämme+ihminen+kuvaksemme,+kaltaiseksemme;+ja+vallitkoot+he+meren+kalat+ja+taivaan+linnut+ja+karjaeläimet+ja+koko+maan+ja+kaikki+matelijat,+jotka+maassa+matelevat".
Ettei+Jumala+ole+luonut+maailmaa+vaan+asettanut+osat+paikalleen.+Maria+on+tullut+raskaaksi+fyysisestä+kontaktista+Jeesus+ei+ole+syntynyt+neitseestä.+Ihminen+voi+omilla+teoilla+päästä+vaikka+Jumalaksi.+Ei+pelastua+Jeesuksen+ristinkuolemasta.+
Mormonit+eivät+ole+Kristinusko
02.04.2020 13:48
144000+on+jäljellä+vain+pieni+osa.+Muut+ovat+jo+kuolleet.
02.04.2020 13:39
Missä???
02.04.2020 13:37
Puhdas
02.04.2020 13:37
"Sapatti+sunnuntaiksi."+++Jeesus+nousi+kuolleista+viikon+ensimmäisenä+päivänä+ja+siitä+lähtien+on+alkuseurakunta+viettänyt+sapattia+viikon+ensimmäisenä.+Jeesus+o+nsapatin+Herra.+Apostolien+teoissa+mainitaan+monessa+kohtaa,+että+he+mursivat+leipää+viikon+ensimmäisenä.+Miksi+juuri+mainitsee+tuon+viikon+ensimmäisen?++APT.20:+7.+Ja+kun+viikon+ensimmäisenä+päivänä+olimme+kokoontuneet+murtamaan+leipää,+niin+Paavali,+joka+seuraavana+päivänä+aikoi+matkustaa+pois,+keskusteli+heidän+kanssansa+ja+pitkitti+puhettaan+puoliyöhön+saakka.+
1KOR.+16:+2.+Kunkin+viikon+ensimmäisenä+päivänä+pankoon+jokainen+teistä+kotonaan+jotakin+talteen,+säästäen+menestymisensä+mukaan,+ettei+keräyksiä+tehtäisi+vasta+minun+tultua
01.04.2020 20:27
Mormonien+oppiin+sopivia+muutoksia+on+tehty.+Aivan+kuin+Jehovan+todistajat+ovat+tehneet+heidän+uuden+maailman+väännökseensä++
2TIM.+3:+16.+Jokainen+kirjoitus,+joka+on+syntynyt+Jumalan+Hengen+vaikutuksesta,+on+myös+hyödyllinen+opetukseksi,+nuhteeksi,+ojennukseksi,+kasvatukseksi+vanhurskaudessa,
01.04.2020 20:17
Pyhä+Henki+meille+kertoo+kaikesta+ei+tarvita+mitään+epämääräisiä+jatkuvia+ilmoituksia+joiden+alkuperä+on+hämärän+peitossa.+
1.
Totuuden+Henki,+johda+sinä+meitä
etsiessämme+valkeuden+teitä.
Työtämme+ohjaa,+meitä+älä+heitä,
tietomme+siunaa.
2.
Kaikessa+näytä+käsiala+Luojan,
mahtavan,+viisaan,+kaiken+hyvän+suojan.
Kristuksen+luokse,+rakkauden+tuojan,
johdata+meidät.
3.
Kristus+on+tiemme,+valo+sydäntemme,
toivomme+ainut,+pyhä+totuutemme.
Armosi,+Jeesus,+anna+voimaksemme,
uudista+meidät.
4.
Anna+nyt,+Kristus,+valos+meille+hohtaa,
anna+sen+meitä+Isän+kotiin+johtaa.
Jos+mikä+murhe+meitä+täällä+kohtaa,
voittamaan+auta.
Zachris+Topelius+1869.+Suom.+Martti+Ruuth+1902.+Virsikirjaan+1938.+|+Sävelmä:+Saksassa+1507.
https://www.youtube.com/watch?v=RWawnxcJlDI
Pappeuden+valtuudet+on+kyllä+meillä.+Perustele+miksi+ei+ole.
01.04.2020 20:14
Kuinka+luomiskertomus+voidaan+näyttää?+Eikö+se+lue+Raamatussa.+Miksi+ei+kaikki+saa+mennä+katsomaan?
01.04.2020 20:09
Vain+yksi+kirkkoko+voisi+olla+oikeassa+ja+Jeesuksen+kirkko.
01.04.2020 20:07
Jos+mormonien+kirja+on+täysin+Raamatun+mukainen.+Mihin+sitä+sitten+tarvitaan?+Jos+ei+Raamattu+olekkaan+puutteellinen+ja+lisäyksillä+varustettu?
01.04.2020 20:04
"Todistan+tästä+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä."
Todistat,+että+kaikki+väitteesi+on+totta????
01.04.2020 20:02
Mormonien+johto+joutuu+viimeisellä+tuomiolla+tänne
MATT.25:+41.+Sitten+hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+tyköäni,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.+
42.+Sillä+minun+oli+nälkä,+ja+te+ette+antaneet+minulle+syödä;+minun+oli+jano,+ja+te+ette+antaneet+minulle+juoda;+
43.+minä+olin+outo,+ja+te+ette+ottaneet+minua+huoneeseenne;+minä+olin+alaston,+ja+te+ette+vaatettaneet+minua;+sairaana+ja+vankeudessa,+ja+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.'+
44.+Silloin+hekin+vastaavat+sanoen:+'Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälkäisenä+tai+janoisena+tai+outona+tai+alastonna+tai+sairaana+tai+vankeudessa,+emmekä+sinua+palvelleet?'+
45.+Silloin+hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle'.+
46.+Ja+nämä+menevät+pois+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."+
Koska+eivät+auta+köyhiä,+vaan+sijoittavat+omaisuuttaan.
01.04.2020 15:02
Ylösnousemiseen+voi+vielä+mennä+aikaa+useampi+tuhat+vuotta.
01.04.2020 14:59
Vähennä+neljä.+Vain+paratiisi+ja+helvetti
01.04.2020 14:57
Tottakai+taivaassa+on+enkelit,+mutta+ohi+emme+mene+vaan+olemme+samassa+paikassa+heidän+kanssaan.
01.04.2020 14:57
Sinä+vaan+aina+puhut+tuota+viimeisellä+tuomiolla,+mutta+siihen+saattaa+olla+vielä+aikaa.+Joten+tässä+maailman+ajassa+on+kuoltuamme+vain+kaksi+paikkaa+mihin+voi+joutua+tai+päästä.+Tuskin+helvetissä+olevat+sitten+joskus+pääsevät+tähän+paikkaan.+MATT.25:+34.+Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+valtakunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+
Eikä+paratiisissa+olevat+joudu+tänne+41.+Sitten+hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+tyköäni,+te+kirotut,+siihen+iankaikkiseen+tuleen,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.
Että+kyllä+tämän+päivän+pelastuneet+ja+kadotukseen+joutuvat+on+sama+kuin+viimeisellä+tuomiolla.
01.04.2020 14:55
Taivaasta+puhutaan+vaan+yksikössä.
01.04.2020 14:51
Mitä+toimituksia+siellä+oikein+tehdään,+kun+on+salaisia.
31.03.2020 20:29
47 / 301