korkkarirunkku

Korkkarifetissi
Pikkuhousufetissi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 389 kommenttia
- Just lensi lastit avokärkiseen kiilakorkoon.
- Naapurin rouvan pikkuhousuihin ja korkosandaaleihin.
- Rintaliiveille, pikkuhousuille ja korkokengille. Kulli seisoo kovempaa ja spermat tulee nopeammin ja kunnon lastit.
- Aah .. kaverin vaimon ihanat kiiltonahkakorkkarit sai kunnon spermakuorrutuksen.
Pikkarit naamalla joissa kunnon pilluntuoksu. - Kerran päässy kokemaan kun pillua nuolemassa ja yhtäkkiä nainen räjähtää sun naamalle ja lipität kaiken.
Siinä ei tarvinnu vastapalvelusta pyytää kun oli jo kullissa kiinni ja imutus oli hurjaa. - Naapurin tytön gladiaattorisandaaliin piti kokeilla. Hitto että tulikin isot satsit ja kullikin kovempana kuin koskaan.
Piti laskea molempiin kunnon lämpimät mällit. - Avokärkiseen kiilakorkoon. En tiiä näkyykö profiilissa sposti.
- Lisäkiksinä vielä vois nuuhkia rouvan pikkareita jotta kyrpä oikein räjähtää syösten kuumat mällit.
- Just vetelen ... tiukkaan piikkikärkeen nussia tottakai ja laskea mällit sisään.
- Mielelläni spermaan vaimosi korkkarit.
- Mulla satiiniset mutsin pikkarit. Isot lastit lentää aina ... mutsilla parhaat pillunhajut.
- Tottakai ... pikkareita ja erilaisten pillujen tuoksuja. Kulli kovana ja lastia lentää joka päivä.
- Kiitos serkkutytöille ihanista pillunhaju pikkareista. Kulli kovana seuraavaan vierailuun
Tuoksutte todella hyvältä. - Korkkarit kans mulle ekana mutta jospa joskus sais kiksit balleriinoista.
- https://typeset-beta.imgix.net/rehost/2016/9/28/5f930fac-a1c1-4111-9aab-e173adc9e4de.png
Tällaisia enemmän rannalle niin kullikin nytkii mukavasti. - Itse katselen Annikan kenkiä ja runkkaan että pääsis nuuhkimaan ja laskemaan lastit niihin.
- Korkkareilla hyväilisit kovia kulleja aina laukeamiseen asti.
- Sama täällä .. kova korkkarifetissi on mulla.
- No pikku privaattishow sitten ;)
- Mahaa hyväillen kunnes käsi löytää lemmenkolosi joka on jo läpimärkä ja vuotaa kiimaa.