Mitä teen, käräytin mieheni kaverin nuuskimassa minun alkkareitani. Kerronko miehelleni, mitä sanon kaverille, annanko asian olla. Mitä teen?
Näin kaverin nuuskivan pikkuhousujani
21
2454
Vastaukset
- Keksi-parempi
Keksi parempi provo.
No minulle käynyt niin että yksi mieheni kaveri tuli humalassa kysymään antaisinko hänelle likaiset pöksyni ja sanoin että elä kehtaa että katotaan. Ajattelin hänen unohtaneen niin selvinpäin kysyi että miten on että hän voi maksaakin niistä. No olen reilut 3 vuotta myynyt pöksyjäni hänelle, ehkä noin 10-15kpl.
Että rupea vaan rikastumaan, bisnestä😄
Ota kaverista itsellisi leikki kaveri seksiin ja kiristä jos ei ole kerron miehelleni ja kaveruus loppuu siihen.Lisäksi voit tehdä palvelijan kaverista itsellesi.
- Suljeikkuna
Toivon ettet ole tosissasi, sillä kiristäminen seksiin on seksuaalista hyväksikäyttöä.
- Mariako_
En ole ikinä miettinyt pöksyjen myyntiä mutta paljonko yksillä pöksyillä voi saada
Moi. Aluksi se oli outoa mutta nyt se on jo mukavaa. Minä saan 15€pöksyistä
- Saaraksi
Jätä uhalla pöksysi näytille kun tulee seuraavan kerran niin näät että uskaltaako jatkaa toimintaa
- Jas21
Kerro vaan miehellesi, tiedä miten syttyy kun saa tietää kaverinsa himoitsevan sinua
Kaverille jäin kiinni niin sanoin vaan että sun pillu tuoksuu ihanalle ja mun on pakko runkata sulle.
Eipä ole ollut pikkareista pulaa sen jälkeen. Salassa toimitaan.Rakastan sua Anni ... sexyjä pikkareitasi, sun pillun ihanaa tuoksua.
Kulli kovana joka kerta kun sun tuoksuista nauttii.
Spermanroiskeiset rakkausterveiset sun pillulle.
- pervonainen24
Nuuhkitutan pervopojjilla mielelläni pikkareitani. Kun istahdan oikein kunnolla kasvojen päälle ja laitan tuhdisti likaiset ja runkkaamani housut jalkaan siitä tulee ihanan irstas olo.
- Saa_istua
Mikään ei voita sitä kun irstas nainen istuu kasvojeni päälle ;)
Ihanaa ajatella että toinen mies kiihottuu minun tuoksuillani ja hänen tyttöystävänsä ei tiedä mitään asiasta. Olen vähän niinkun kahden miehen kanssa😊
- pieruraitarikos
Tee rikosilmoitus välittömästi, täyttää selvästi kalsarihyväksikäytön piirteet!
- näinon100
Mitä, kellä on likaset alushousut, se ne vaihtakoon!! Muutenkin naiset niin tarkkoja pikkareistaa, et eevät anna näkyä hameen/mekon alta. Se jolla likaset jolla likaset pikkarit, se ne vaihtakoon.
Elä sano mitään kellekkään, pääset kaikista helpolla.
Kysy onko kaverisi kertonut tykäävänsä haistella naisten pikkareita.Katso mitä miehesi sanoo asiaan,jos miehesi kertoo tietävänä kaverin nuuskinasta.Voitte sovitella asiaa ja saada kaverin leikeihinne mukaan kolmaneksi pyöräksi.
- nuuhkissss
Kerro seurakuntauutisissa lehteen ja sunnuntain saarnassaan pappi voi kertoo nimen .Jotain vaihteluu .....buaahahhaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797