korkkarirunkku

Korkkarifetissi
Pikkuhousufetissi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 389 kommenttia
- Savonmualta
- On se leopardileggarit jollain about 40-50v selluliittiperseellä semmosta että kulli räjähtää jos kattoo ja hieroo etumusta esim. autosta katsellessa.
- Ah .. opettajien avonaiset kaula-aukot ja kopisevat korkokengät.
- Itse ainakin ihan koukussa korkokenkiin.
- Mä voin luovuttaa spermani noin kiimaiseen tarkoitukseen.
Vielä jos sais pikkuhousut jalasta muistoksi. - Kyllä poikaakin kiinnostaa .. varmuudella nuuhkii ja runkkaa sun pikkuhousuilla.
Spermatahrat pikkareissa pillun kohdalla on merkki pillun puutteesta. - Normikulli, tukevahko pohjoisesta.
- Olispa kiva vaikka himokkaasti kouria toisen vaimoa kun miehensä katsoo sivusta kulli kovana. Sitten vaikka rouvan pikkuhousuja nuuhkia kun saa handjobin tai rouva ottas poskeen.
- Kyllä .. bbw ja chubby just parhaita.
- Eikun vaan kysymään .. sano että haluat katsoa vierestä kun spermat ruiskahtaa pöksyihin.
- Kaverin mutsi yllätti just kun olin laukeamassa hänen pikkuhousuille. Alun säikähdyksen jälkeen oli hyvinkin ymmärtäväinen.
Nykyisin saa sotkea pikkarit luvan kanssa ja kysyy oliko tarpeeksi pilluntuoksua ja tuliko paljon spermaa. - Mahtavaa ! Itse nuuhkin ja runkkaan kaverin vaimon pikkareihin. Nuuhkin ja runkkaan myös mutsin pikkareilla.
- Kyllä sitä pillunkin siementää ... mitä nainen haluaa niin sillä mennään.
- Kaverin tyttären pikkuhousuja olen nuuhkinut ja runkannut niihin. Sen kun sais ottamaan suihin ja laukeais sen naamalle.
- Kenkäfettarit voi aina viestittää
- Lähetä spostia
- Yökerhon vessassa kunnon käsihoito .. kaunis pitkäkynsinen käsi vatkaa kullista spermat niin että ruiskahtaa.
- Täysin koukussa mutsin pikkuhousuihin. Ihanat pöksyt taas spermattu.
- Vaimosi voi istua mun naamalle samalla kun runkkaa korkkareilla mun kullia niin että laukean. Korkkarit ja pikkarit muistoksi, vaimo saa laueta pillumehunsa mun naamalle.
- Aah .. edelleen mutsin pikkareilla lentää mälli.