tulindbe

Olen hetero.<br /><br />Käytän isoja alkukirjaimia.<br /><br />Olen romanttinen pervo.<br /><br /><br /><br />Alea aecta est.<br /><br /><br />Siviilisääty: Varattu<br /><br />Lapset: En oikein tiedä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 13 kommenttia
- Kivikylän Perinteinen Löylylenkki on ehdoton ykkönen kiukaalla. Suolaisen makuinen ja sopivalla kuorella varustettu. Hintaa reilu 2,50e/400g. Folioon käärittynä tietenkin.
- Kyllä sen talon tekee ammattitaidotonkin ihminen, tosin siihen kuluu enemmän aikaa ja sitä kautta rahaa. Virheiden korjaaminen vaatii aikaa ja rahaa. Kannattaa turvautua ammattilaisten apuun, eiköhän niitä löydy jokaisen kaveripiiristä.
- Siinä on kunnon alapäähuumorin taitaja, putoaa ainakin mulle!
- Se on ehdottomasti paras elokuva kautta-aikojen. Luultavasti vain Jack Nicholsinin takia.
- Ehdottomasti pitäisi olla vapaat aukioloajat. Selkeitä jäännöksiä kommunistien valta-ajasta.
- Olin intistä lomilla. Ei sitä voinut uskoa todeksi, mutta se oli sitä.
- Eiköhän vaativin lemmikki ole elefantti, varsinkin, jos kerrostalossa asuu. ;)
- jos tulee joskus vielä Suomeen, niin varmasti menen katsomaan, jos alle 500 € maksaa lippu.
- Olisi järjestänyt White-partyn Stadissa, niin poliisi olisi estänyt sen...eipä toimi rasismi toiseen suuntaan, black-partyn saa järjestää...
- 0€ menee, ei ole lapsia joille pitäisi ostaa, mielestäni aikuiset eivät tarvitse lahjoja.
- Kirkolla ei niin väliä, mutta kyllä pressaa sun muuta pitää saada äänestää vasta täysi-ikäisenä.
- Itse olin kotona. Broidi tuli sanomaan, että joku kahjo on lentänyt päin jotain pilvenpiirtäjää... Menin katsomaan telkkaria ja hetken kuluttua toinen kone osui toiseen torniin, seurasin romahdukset ja hetken vielä, mutta sitten vasta aloin miettimään asiaa tarkemmin.
- Jääkiekosta tulee 2, miehet hopeaa ja naiset pronssia...