Vapaa kuvaus

Profiilikuva ei anna oikeutta ulkonäölleni.. ehkä.

Suosikkibändit/artistit:

Kaikki hyvä musiikki. Lista on pitkä. Tosin Jazz tai ooppera ei hirveästi innosta.

Suosikkileffat:

Kauhu, komedia, fantasia.

Lempikirjat:

Tietokirjat, taidekirjat, harrastuskirjat.

Vapaa-aikanani:

Maalaan, lenkkeilen, kokkailen, käsityöhommiakin puuhailen.

Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -

Katson tv:stä mieluiten:

Matkailuohjelmat, lifestyle -ohjelmat, kokkausohjelmat, hauskat komediasarjat, jos joku hyvä leffa tulee niin sit semmosenkin katsoo,

Kotieläimet:

Ei ole vielä. Joskus ehkä.

En pidä:

Maailman nykytilanteesta kokonaisuudessaan enkä tyhmistä ihmisistä.

Parhaat matkakohteet:

Euroopassa olen pyörinyt. Turkissa kerran. Aasia kiinnostaa.

Ruoka & juoma:

Itämainen keittiö, tuliset ruoat, aika moniruokainen.

Koulutus:

Peruskoulu

Ammatti:

Muu.

Työskentelen:

Sekatyömies, keittiötyöläinen, maalari. Entisöijäharjoittelija, kiinteistönhoidon apumies ja joskus ihan siivoojanakin ollut.

Siviilisääty:

Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

65

Kommenttia

707

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. Ensimmäinen kuntoilubuusti tuli 18vuotiaana. Muutuin kukkakepistä normipainoiseksi ja jaksoin sementtisäkkejäkin kantaa tosta noin. painonnostoo pikkusen.Toinen buusti tuli oikeastaan kolmisen vuotta sitten kun urakalla aloin lenkkeilemään muutama puolimaratonlenkki (ei juoksu) ja pari vuotta sitten ostin kahvakuulan. Vain 16kiloo mutta oon siitäkin iloa repinyt. Heti kun herää aamu-unenpöpörössä kahvakuula nousee sen minkä sattuu nousee. Joten lihaskunto ON hyvä nykyään ja vatsa ei pömpötä.

90luvulla hyljeksittynä aloin kirjoittaa kirjeitä tytöille ja ahkerasti ja PALJON. Sitten tuli netti ja uutuuden viehätyksessä silloin löyty deittipalstoilta helpostikin. Sieltä uusi ystävänetsintäbuusti ja tuotti tulosta. Nykyään..turha toivo noissa deittijutuissa joten edelleenkin paljon harrastamista,liikkumista ja ei kuppiin sylkemisiä. Rahaa on pikkusen enemmän..hah. No oikeesti on. Tukia. Ulkonäköä..jonkin verran,luonnetta ON. Ei pahemmin koulutusta mutta tullu tehtyy sitä sun tätä.

Yhteiskunnassa on paljon vialla ja seuranhaussa ja naisissakin..ja ihmisissä..ja mitä kaikkee sontaa telkkarista katotaan???????Sontaa sontaa, 90pros,. No ei vaikeat vuodet ei kettumaiset ihmiset mua oo tuhonnu vaikka ilmesesti ovat siihen pyrkineet.

Haavoja on tullu,ehkä joku sanoisia mielenterveysongelmia????..no ei mielestäni. Kiusaajilla niitä on. Minä elän enkä luovuta ja vaikka paljon oon baareissakin pyörinyt. Sielläkin on naisia..kaikenlaisia..ja sieltäkin on mukaan tarttunut ei niin hehkee mut se on vaan elämää. Minä elän ja veturimiehet heiluttaa.