Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Aloituksia

166

Kommenttia

5347

1. Taitaa+tuolla+matkijalla+olla+jotain+hämminkiä+henkisellä+puolella,+älä+välitä+siitä.Ei+kukaan+usko+sinun+syyllistyvän+noin+lapselliseen+toimintaa.
  2. kamuttaja+5.11.2017+22:26muistelua+kirjoitti:+Joku+kuumesairas+yrittää+edelleen+käyttää+nimimerkkiäni+Kamuttajaa+vastaan+.+Toivon+hänelle+pikaista+paranemista.Sanon+edelleen+irti+itseni+kaikista+Kamuttajaa+ja+muita+asiallisia+kirjottajia+koskevista+halventavista+kommenteista.T:+Alkuperäinen+nimim.+muistelua.+Näytä+lisää+Minä+luulen+hänen+sairautensa+olevan+kaulan+yläpuolella.Sinua+"muistelua"+en+ole+epäillyt+hetkeäkään+tuollaisten+kirjoittajaksi.++Tässä+yhteys+missä+käytin+tuota+sanontaa,+en+opponenttien+arvostelussa.Olitko+se+sinä+joka+esiinnyit+Muisteluna,+kun+noin+kirpaisi?Tässä+se+johon+viittasin,+ettei+näy+tietävän+asiasta+mitään.Siinnähän+sinä+vain+haukut+minua+esiintyen+Muisteluna.muistelua+5.11.2017+14:51pölöpöti.pöö+kirjoitti:+Vepsä+ei+liity+Vienan+ja+Aunuksen+rajaan+mitenkään+eikä+Lieksan+murteeseen.+Tämä+savolaislätinä+täällä+kun+ei+muistuta+vepsää+ei+niin+yhtään.+Enkä+käsitä+mitä+vepsänkielellä+on+tässä+ketjussa+tekemistä+muuta+kuin+hämäyksenä+ja+asioiden+sekottajana.+Näytä+lisää+Aivan+samaa+mieltä+kanssasi.+Tämä+Kamuttaja+on+leikkinyt+suurta+asiantuntijaa+joka+asiassa+jo+vuosikaudet.+Aina+oikomassa+muita+ja+alan+myös+vähitellen+uskoa+hänen+olevan+rekisteröitynyt+useammalla+nimellä.+En+nyt+viittaa+mihinkään+erityisesti.+Kuitenkin+joidenkin+tietäjien+tiedot+on+niin+samankaltaisia+että+tulee+väkisin+ajatus+samasta+ihmisestä.+En+olisi+lainkaan+pahoillani+jos+Kamuttaja+ja+hänen+varjonimimerkkinsä+jäisi+pois+kirjoittelemasta.
  3. Samaa+mieltä.