kamuttaja
Vapaa kuvaus
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
163
Kommenttia
5291
Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."
Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini18124Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."
Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini083Kamuttaja pyytää. Opastakaa nyt tyhmää!
Olen nyt aivan ihmeissäni ja neuvoton nykyisen suuntauksen vuoksi. En ota kantaa puolesta, enkä vastaan, vaan täysin pai23349Kamuttaja Toivottaa!
Hyvää Itsenäisyyspäivää! Meillä on Hyvä Maa, paras maa maailmassa! Vaikka elämä ei ole kaikin ajoin helppoa, niin kuiten6110Terveisiä Kamuttajalta!
Täällä minä olen Piiroislouhilla odotellut Lieksalaisia käymän kylässä. Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin2972Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!
Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen585Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!
Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen3133885Kamuttaja. Jamali, mitä tarkoittaa?
Lieksassa on joitain outoja pakankojen nimiä, kuten Jamali. Jamali, tarkoittaa nenetsien kielellä maan ääri. Mistähän1183649Kamuttaja! Kulttuurin omimisesta.
Viime aikoina on ollut paljon puhetta kulttuurin omimisesta. Siitä pitäisi ehdottomasti päästä eroon, sillä toisen ryhmä931407Oli joskus Varkaudessa töissä.
Joskus 60- luvulla siellä asfaltoitiin meijerin piha, ja kaupungilla joitain katuja, ja silta. Tehtäväni oli valvoa, ett243Kamuttaja Piiroislouhien tutkinnasta.
Täällä on kerrottu jo ainakin parina kesänä Piiroislouhila liikkunen joitain outoja ihmisiä. Osa on varmaan lähtenyt lii2670Kamuttaja toivottaa!
Hyvä Itsenäisyyspäivää! Toivon kaikille Lieksasta lähtöisin, tai Lieksassa asuville oikein hyvää Itsenäisyyspäivää.462Kamuttaja kysyy pitkästä aikaa.
Kuka tietää mitä tarkoitti sanonta, kun jostain sanottiin? Sen turpa jo nurmmeen ylttää", tai toisesta, ei sen turpa nur055Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!
Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää kaikille romaniperheiden Äideille.098Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!
Toivotan Hyvää Äitienpäivää jokaiselle lieksalaiselle, ja Lieksasta lähtöisin olevalle Äidille.5269Kamuttaja. Liioiteltua susien suojelua.
Tänään kerrottiin lehdissä kuinka tuulipuiston rakentaminen kiellettiin, koska se muka olisi sijainnut susien reviirillä4278Kamuttaja. Ajatuksia työperäisestä maahanmuutosta.
Eläkemaksut, työllisyys, vanhusten hoito, yhteiskunnan toimintojen turvaaminen ja monet muut syyt, ovat niitä, joilla pe141122Kansi syö verorahanne!
Luin lehdistä kuinka teillä nousee kunnallisvero. Rahaa tarvitaan kanteen aseman päälle, tekosaareen, ratikkaan, puoliku5086Kamuttaja. Lieksassa harvinaisuus.
Löysin mielenkiintoisen uutisen Lieksasta, ja näin luontoihmisenä en malta olla julkaisematta. Kuinka moni on huomannut.10116Suomalaset kuolleet muiden maiden puolesta!
Jos Suomi olisi saanut olla satoja vuosia itsenäinen kuten Ruotsi, niin kansamme olisi paljon suurempi. Ensin satoja vuo367