Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Aloituksia

163

Kommenttia

5291

  1. Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."

    Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini
    Lieksa
    17
    72
  2. Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."

    Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini
    Lieksa
    0
    45
  3. Kamuttaja pyytää. Opastakaa nyt tyhmää!

    Olen nyt aivan ihmeissäni ja neuvoton nykyisen suuntauksen vuoksi. En ota kantaa puolesta, enkä vastaan, vaan täysin pai
    Lieksa
    23
    217
  4. Kamuttaja Toivottaa!

    Hyvää Itsenäisyyspäivää! Meillä on Hyvä Maa, paras maa maailmassa! Vaikka elämä ei ole kaikin ajoin helppoa, niin kuiten
    Lieksa
    6
    53
  5. Terveisiä Kamuttajalta!

    Täällä minä olen Piiroislouhilla odotellut Lieksalaisia käymän kylässä. Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin
    Lieksa
    29
    44
  6. Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!

    Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen
    Lieksa
    5
    53
  7. Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!

    Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen
    Pohjois-Karjala
    313
    3733
  8. Kamuttaja. Jamali, mitä tarkoittaa?

    Lieksassa on joitain outoja pakankojen nimiä, kuten Jamali. Jamali, tarkoittaa nenetsien kielellä maan ääri. Mistähän
    Lieksa
    106
    2853
  9. Kamuttaja! Kulttuurin omimisesta.

    Viime aikoina on ollut paljon puhetta kulttuurin omimisesta. Siitä pitäisi ehdottomasti päästä eroon, sillä toisen ryhmä
    Lieksa
    93
    1212
  10. Oli joskus Varkaudessa töissä.

    Joskus 60- luvulla siellä asfaltoitiin meijerin piha, ja kaupungilla joitain katuja, ja silta. Tehtäväni oli valvoa, ett
    Varkaus
    2
    21
  11. Kamuttaja Piiroislouhien tutkinnasta.

    Täällä on kerrottu jo ainakin parina kesänä Piiroislouhila liikkunen joitain outoja ihmisiä. Osa on varmaan lähtenyt lii
    Lieksa
    26
    45
  12. Kamuttaja toivottaa!

    Hyvä Itsenäisyyspäivää! Toivon kaikille Lieksasta lähtöisin, tai Lieksassa asuville oikein hyvää Itsenäisyyspäivää.
    Lieksa
    4
    33
  13. Kamuttaja kysyy pitkästä aikaa.

    Kuka tietää mitä tarkoitti sanonta, kun jostain sanottiin? Sen turpa jo nurmmeen ylttää", tai toisesta, ei sen turpa nur
    Pohjois-Karjala
    0
    30
  14. Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!

    Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää kaikille romaniperheiden Äideille.
    Romano
    0
    32
  15. Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!

    Toivotan Hyvää Äitienpäivää jokaiselle lieksalaiselle, ja Lieksasta lähtöisin olevalle Äidille.
    Lieksa
    52
    36
  16. Kamuttaja. Liioiteltua susien suojelua.

    Tänään kerrottiin lehdissä kuinka tuulipuiston rakentaminen kiellettiin, koska se muka olisi sijainnut susien reviirillä
    Lieksa
    41
    35
  17. Kamuttaja. Ajatuksia työperäisestä maahanmuutosta.

    Eläkemaksut, työllisyys, vanhusten hoito, yhteiskunnan toimintojen turvaaminen ja monet muut syyt, ovat niitä, joilla pe
    Lieksa
    141
    47
  18. Kansi syö verorahanne!

    Luin lehdistä kuinka teillä nousee kunnallisvero. Rahaa tarvitaan kanteen aseman päälle, tekosaareen, ratikkaan, puoliku
    Tampere
    50
    35
  19. Kamuttaja. Lieksassa harvinaisuus.

    Löysin mielenkiintoisen uutisen Lieksasta, ja näin luontoihmisenä en malta olla julkaisematta. Kuinka moni on huomannut.
    Lieksa
    9
    33
  20. Suomalaset kuolleet muiden maiden puolesta!

    Jos Suomi olisi saanut olla satoja vuosia itsenäinen kuten Ruotsi, niin kansamme olisi paljon suurempi. Ensin satoja vuo
    Historia
    3
    29