Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kamuttaja
profiilit
kamuttaja
kamuttaja
Vapaa kuvaus
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
166
Kommenttia
5347
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+talletettu+koko+viestienvaihto+niin+Foban,+kuin+toisenkin+poliisiyksikön+kanssa.
Aiotun+rikoksen+luonteen+vuoksi+tein+ilmoituksen+myös+muualle,+kuin+somepoliisille.
Kerro+minulle+ja+muille+millaisen+sinä+luulet+poliisin+vastauskäytännön+olevan.
Se+on+kuule+niin,+että+sinä+luulet,+mutta+minä+tiedän.
31.10.2017 21:42
Somepoliiseille+on+turha+ilmoitella+mitään,+on+kokemusta.
Ilmoitin+kerran+vakavan+henkeen+ja+terveyteen+kohdistuvan+uhan,+mutta+sain+vain+pilkallisen+vastauksen.
30.10.2017 21:54
Saisko+suomennoksen+kun+selviät?
30.10.2017 21:49
No+voi+sinua+ketaletta,+kun+paljastit+kaikille+kuka+olen+;-))
Muutenkin+tuon+fanipostin+kanssa+on+hötäkässä.
Sitkeä+ihailijani+hissanmaikk+on+myös+herännyt+entistä+runollisempana+kun+julkaisit+sen+kuka+olen.
Minä+puolestani+paljastan+"kostoksi"+sinut,+olet+Härs..+Hartikainen.
30.10.2017 21:47
Ei+sitä+tiedä+mitä+ne+poliitikot+saa+päähänsä+presidentin+viran+suhteen.
30.10.2017 21:41
Virheistä+ei+näköjään+opita.
Jos+tieto+pitää+paikkansa,+niin+silloin+annetaan+väärä+viesti+tulijoille,+sillä+niissä+kulttuureissa+tuollainen+tulkitaan+suomalaisten+peloksi,+ja+tulijoiden+omaksi+vahvuudeksi.
Kyllä+oikeaan+kotouttamiseen+kuuluu+ilman+muuta+opettaa,+teoriassa+ja+käytännön+toimilla,+että+laki+on+kaikille+sama.
Suomalainen+oikeustaju+on+sellainen,+että+jos+laki+on+toisille+lempeä+ja+toisille+jyrkkä,+niin+ei+se+vähennä+ristiriitoja+ja+vihapuhetta,+vaan+päinvastoin+lisää+niitä.
Nekin+jotka+ennen+ovat+olleet+"tolkun+ihmisiä"+saattavat+siirtyä,+ainakin+piirun+jyrkemmiksi.
30.10.2017 21:29
Sitä+ei+uskalleta+purkaa,+se+on+varma+asia.
Ei+tarvitsisi+kauas+mennä,+kun+alkaisi+näkyä+liian+isoja+varpaita,+ja+niille+ei+ole+hyvä+polkea.
29.10.2017 21:40
Hieman+käytäntöä.
Kotona+makailee+vain+laiskana+ja+on+hyvää+kaveria+muiden+koirien+ja+kissojen+kanssa.
Metsässä+haku+on+laaja+ja+voi+häipyä+jopa+päiviksi,+jos+sille+päälle+sattuu.
Ruokien+suhteen+ei+ole+ronkeli,+ja+lihottaa+itsensä+jos+antaa+syödä+sen+minkä+haluaa.
Pärjää+lasten+kanssa.
Lenkillä+ei+väsy.
29.10.2017 21:33
Ei+ole+Suomessa.
29.10.2017 21:26
Trollaus+aloitus+joka+ei+myöskään+liity+mitenkään+koiriin.
29.10.2017 21:21
Esittämistäsi+roduista+toiveesi+täyttäisi+ehkä+parhaiten+villakoira.
29.10.2017 21:19
Rupuliukolle+hieman+lissä+pääteltävää.
Minulla+on+tuttavia+ja+ystäviä+kansanedustajista,+ja+entisistä+pääministereistä,+eri+alojen+professoreista+Suomen+pahimpiin+rikollisiin+(moninkertaisiin+murhaajiin)+asti,+ja+kaikkea+siltä+väliltä.
Presidentti+Niinistönkin+kanssa+olen+ollut+hieman+tekemisissä+(toimitin+hänelle+pyydettäessä+erään+tekemäni+tutkimuksen+tulokset,+ei+julkisen).
Armeijasta+miettimistä+sinulle+lisää+siitä,+että+olin+joskus+virassa+olevan+puolustusministerin+kanssa+seuraamassa+taistelunäytöstä,+toisen+kerran+entisen+puolustusministerin+kanssa+(kumpikin+eri+henkilöitä).
29.10.2017 21:11
Myönnän,+hän+se+on.
Ei+muisti+pettänyt,+mutta+käytän+hänestä+aina+nimitystä+everstiluutnantti,+vaikka+tiedän+hänen+oikean+arvonsa.
27.10.2017 23:31
Kerroin+sen+mitä+nämä+seurakuntien+työntekijät+kertoi+minulle.
Itse+en+ole+näiden+seurakuntien+tilaisuuksissa+käynyt,+joten+en+voi+omakohtaisesti+sanoa+mitään.
Yhdessä+kastekokouksessa+olin+katsomassa+kun+pyydettiin,+paljon+siellä+oli+"tummaa"+väkeä,+kaikki+nuoria+miehiä,+kastettiin+kymmenkunta.
Kolme+heistä+käy+kuulemma+jatkuvasti+tilaisuuksissa,+näin+minulle+on+kerrottu.
27.10.2017 21:59
Olen+pannut+merkille,+että+moni+ihminen+suorastaan+"romahtaa"+joutuessa+työttömäksi,+varsinkin+varttuneemmat.
Nuorilta+taas+menee+toivo+tulevasta,+ja+valtaa+"ihan+sama+"+tunne+kaikessa.
27.10.2017 21:48
Kyllä+täälläkin+näkyy+olevan+vielä+melkoisesti+puimatta,+eikä+enää+kannata,+se+on+menetetty.
Täällä+hiihdetään+täyttä+päätä,+mutta+ei+kauan,+sillä+vesisade+on+tulossa.
Kyllä+olisi+ollut+mukava+olla+Hornetin+kyydissä,+mutta+on+tuo+ruho+eri+mieltä+(koko).
27.10.2017 21:34
Kyllä+sitä+varmaan+tuli+Vantaallakin+ihan+enemmän+kuin+tarpeeksi.
27.10.2017 21:30
Vai+ollaan+me+edellä+teitä+siellä+pohjosessa.
Tänne+tuli+kyllä+hirmusesti,+ja+se+oli+hyvin+märkää+raskasta+lunta.
Minäkin+oli+eilen+suvun+varhaisnuorille+tekemässä+lumilinnaa,+ja+liukumäkeä+tontilta+viereiselle+pellolle+(entiselle+pellolle).
Kävin+myös+katsomassa+miten+liikenne+moottoritiellä+sujuu,+no+sujuihan+se+nopeudella+50+-+60+km/h.
Onneksi+vaihdoin+sunnuntaina+talvirenkaat,+kunnon+nastat.
Tänne+taitaa+viikonloppuna+tulla+kunnon+vesisade,+joten+lumet,+Hei+sitten+-+tavataan+talvempana!
27.10.2017 21:28
Siellä+oli+leipä+tiukassa,+tuli+vähän+kokeiltua+sitäkin.
27.10.2017 21:21
Mielestäni+eivät+kulttuurit+ole+aivan+samanarvoisia+vaalittaviksi.
Jokaisessa+kulttuurissa+on+hyvät+ja+huonot+puolensa,+mutta+jotkut+kallistuvat+liian+paljoon+sinne+huonoihin+osioihin.
27.10.2017 21:13
90 / 268